Camping Ile de la Comtesse ****

Camping Ile de la Comtesse
Ile de la Comtesse
7,9

72 reviews over Camping Ile de la Comtesse in het Nederlands

Leuke camping in lekkere rustige omgeving

Fam Jonker, 10-10-2017

Leuke camping in een erg mooie omgeving. Het is geen toeristische omgeving, alleen in de buurt van de grote bekende meren zie je veel campings. Camping heeft een erg leuk animatieteam die veel organiseren voor alle leeftijden. Je moet wel beetje geluk hebben met je plek op de camping, plaatsen hebben niet veel privacy en staan soms beetje ongelukkig, bijvoorbeeld: pal naast het zwembad, naast voetbalkooi of ongelukkig in een bocht. Verder is het een aanrader voor gezinnen met kinderen. Wij waren er met ongeveer 70% nederlanders, wat we altijd wel gezellig vinden. Bij thuiskomst ontdekte ik dat ik mijn reserve-sleutel van de auto en een oplader vergeten was in de sta-caravan. Deze is keurig opgestuurd. Het hele team doet zijn best om je een leuke vakantie te bezorgen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super leuke camping in een mooie omgeving!

Jenneke, 17-8-2017

We hebben enorm genoten met onze 2 kinderen van 2 jaar en 10 maanden oud. Het zwembad was heel schoon en overzichtelijk. Er was van alles in de omgeving te doen! Leuke meren in de buurt en de omgeving is prachtig.

Douches & toiletten waren prima. Niet luxe, maar werden wel goed schoon gehouden.

Ruime kampeerplekken met veel schaduw. Verdeling Nederlanders/Fransen was ongeveer 50/50. Ik kan gezinnen met jonge kinderen echt aanraden hiernaar toe te gaan. De camping is klein en sfeervol!

Enige nadeel is dat je erg lang moet wachten als je eten hebt besteld. Maar ach, je hebt vakantie....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne gezinscamping!

Simone, 15-8-2017

Het is een heerlijke kleine camping. Vriendelijk personeel, leuke animatie. Het sanitair is gedateerd maar wel schoon. Het zwembad is prima, alleen wel te weinig ligbedden. Leuk dat de campeerplekken en verhuuraccomodaties door elkaar liggen.

De omgeving is prachtig. Geen massatoerisme en de leuke bezienswaardigheden liggen op een afstand van minimaal een half uur.

Wij hebben een topvakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

heerlijke camping.

natasja, 29-3-2017

Kleine camping die leuk is voor mensen met kleine kinderen
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

fantastische kleine camping !

Leuke kleine camping, 13-1-2017

Een sfeervolle, niet te grote camping. Goede balans Fransen en Nederlanders. prima zwembad. leuke animatie voor de kinderen en een fantastische omgeving.Gezellige sfeer en zeer geschikt voor kinderen. Mooie ligging aan meer. Behulpzame receptie. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Op en top speelplezier met andere Nederlandse kinderen !

Een hele fijne camping

Annoeck, 13-1-2017

Heerlijke vakantie gehad leuke kleinschalig camping voor kids tot een jaar of 14 is het geweldig zwembad met de glijbanen helemaal super Sanitair altijd schoon 3x per dag schoongemaakt en heerlijke douches.

Uiteindelijk plek met elektrische tijd gehad ruime plek met genoeg privacy.

Restaurant prima maar duurde erg lang voor je je eten had dames liepen de benen onder hun lijf vandaan maar een extra personeelslid er bij zou fijn zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke camping aan de Rhone

Peter, 28-8-2016

Top camping. Hebben heerlijke tijd gehad. Niet al te groot. Super animatie! Dochter van 5 heeft genoten! Leuk zwembad met glijbaan. Voor oudere kinderen is er niet veel te doen. Dicht bij pretpark Walibi.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super vakantie gehad op deze prettige camping.

Koen, 20-8-2016

Overzichtelijk dus prima voor jonge gezinnen.

Er werd veel georganiseerd.

Prima en voldoende speelmogelijkheden voor kinderen.

Prettig personeel (Engels en zelfs sommige woorden in het Nederlands)

Elke dag een goede en warme douche.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super vakantie gehad

Angelique, 18-8-2016

Heerlijke vakantie gehad kleine overzichtelijke camping kinderen hebben genoten, vooral de glijbanen waren top.

Animatie meisje Mariane was geweldig voor de kids

Altijd schonen douchen en toiletten

Al met al zeker een camping om nog een keer naar terug te gaan

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastische camping

Gaby van Orten, 14-8-2016

Super camping! Fantastische vakantie gehad, camping is top en de omgeving is prachtig.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ile de la Comtesse in Murs-et-Gélignieux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ile de la Comtesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ile de la Comtesse scoort een 7.88 uit 10 op basis van 116 reviews.