• Ligging t.o.v. pistes7,0

2 reviews over Chalet Philibert in het Nederlands

Heerlijk hotel

Ellen, 23-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn hier in maart een week geweest, om te skiën. De Bonbonnière is echt heel erg klein, maar de standaardkamer vonden wij gewoon goed.

Het eten was elke avond een feest, prachtig opgemaakte borden en om je vingers bij af te likken. Je moet niet van vooral veel houden, maar van lekker en net iets specialer.

Service was prima, we hebben leuke mensen ontmoet (we=2 vriendinnen) en heerlijk relaxed weekje gehad. Ook de sauna was heerlijk (beetje warm alleen).

Mocht je meer van drukte houden en in het centrum willen zitten is dit misschien niet wat je zoekt. Daarentegen als je een lekker luxe weekje wilt, met lekker eten in een leuk hotel, doen!

Gereisd met vrienden in maart 2009

Merle, 17-1-2004

Leuk en gezellig hotel; eten prima alleen de kamer was aan de kleine kant.
        Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Philibert in Morzine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Philibert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Philibert scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.