Appartement Le Chalet

• Ligging t.o.v. pistes3,0

2 reviews over Appartement Le Chalet in het Nederlands

dorien, 2-8-2006
  • Ligging t.o.v. pistes1

Erg ver van de pistes. Op de heenweg ga je eerst het halve dorp door! Op de terugweg gaat het sneller.

De gastheer- en gastvrouw zijn zeer onvriendelijk! Dit heb ik ook van andere gasten vernomen. Wij komen daardoor -en door de ligging- niet meer in dit appartment!

Gereisd anders in augustus 2006

Jacobson, 11-4-2006
    • Ligging t.o.v. pistes5

Erg ONVRIENDELIJKE eigenaren. Wij hadden via een bekende keten geboekt. We moesten EUR 300 borg betalen. Erg veel vind ik. Ik wilde daar dan ook een kwitantie voor hebben. Hier werd erg moeilijk over gedaan. Ook waren ze aan het zeuren over de eindschoonmaak en het sneeuwruimen. Alleen om deze eigenaren boeken wij nooit meer dit appartement!

Op zich een mooi appartement. De ligging is erg VER van de pistes. De bus stopt vlakbij, maar voordat je bij de pistes bent moet je eerst het halve dorp door. Dit duurt erg lang. Op de terugweg is de busreis een stuk korter.

Gereisd familie in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Chalet in Morzine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Chalet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Le Chalet scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.