Hotel Igloo ***

Hotel Igloo
Igloo

• Ligging t.o.v. pistes9,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Igloo bij:

1 review over Hotel Igloo in het Nederlands

Jeroen & Willeke, 30-9-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn 2 x in dit hotel geweest. De ligging is echt perfect. Je kunt zo naar de gondellift lopen en het hotel is bijna in het centrum. Het eerste jaar hadden we echt een hele mooie kamer aan de voorkant van het hotel. We hadden uitzicht op de piste en 's middags lekker de zon op ons balkon. Het tweede jaar zaten we in een iets mindere kamer aan de achterkant van het hotel. Deze kamer was minder mooi ingericht en het uitzicht was lang zo mooi niet als aan de voorkant. Ook was het de tweede keer 's nachts veel roemoeriger in het hotel, maar dat lag gewoon aan de gasten. Wij zouden op zich best nog wel een keer naar hotel Igloo willen gaan, maar dan het liefst op de kamer uit ons eerste jaar!
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Igloo in Morzine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Igloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Igloo scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.