Appartement Capital 1

Capital 1

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes10,0

1 review over Appartement Capital 1 in het Nederlands

Leuk appartement maar oordopjes mee!

Nathalie, 18-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit appartement voor 4 personen ligt op steenworp afstand van de skilift Pleney. Het heeft redelijke bedden, prima badkamer en keuken met vaatwasser en oven en magnetron. Aan drie zijden heeft het balkons. Het ligt op de eerste verdieping. De lift in het gebouw deed het niet of slechts heel sporadisch. We konden eerst niet vinden welk appartement voor ons was, geen namen of nummers op de deuren. Dit gaf een slechte indruk. Er is geen parkeergelegenheid bij het appartement, je moet de betaalde gemeente parking gebruiken. Dit was niet vermeld bij de verhuurder. Het appartement ligt recht boven een bar en een nachtclub. Dat zorgde voor heel veel geluidsoverlast. Om de dag tot een uur of 2 half 3 veel lawaai van dronken gasten, geschreeuw op straat. Met oud en nieuw ging dit door tot half 6. Oordopjes helpen iets. Een prima appartement op zich, maar door de overmaat aan geluid gaan wij hier niet meer naar toe. Overigens hebben ons kinderen door alle lawaai heen geslapen!
Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Capital 1 in Morzine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Capital 1 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Capital 1 scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.