Hotel Bel Alpe **

6 reviews over Hotel Bel Alpe in het Nederlands

super

Marian de Lange, 22-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

ontzettend vriendelijk personeel, alles prima in orde
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Prima hotel met uitstekende service.

Fam. van Roode, 6-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net een heerlijke week gehad in dit hotel. Een prima sneeuwdek en prachtig weer. Via de nachtpendel waren we met ons gezin om 9.00 uur s'ochtends bij het hotel. Direct werd voor ons een ontbijt geregeld (waar achteraf niets extra voor werd gerekend) en onze kamer werd als eerste gereed gemaakt waardoor we na het ontbijt direct onze spullen kwijt konden en nog vrijwel een hele dag prima hebben kunnen skieen. Aardige, hulpvaardige mensen. Frans en Engels gesproken. De ligging tov de liften is goed, ongeveer een 5 minuten lopen. Er is een uitgebreid ontbijt buffet en s'avonds wordt het diner uitgeserveerd. Het was voor ons wel wennen dat het diner pas om 19.30 begon, normaal eten wij vroeger. Maar dit went snel en het eten was gevarieerd en lekker. Er is draadloos Internet. Geen bereik op de kamer maar er werd dan ook niets voor gerekend. Op de vertrekdag hebben we van alle faciliteiten gebruik mogen maken inclusief douche. Een absolute aanrader voor een fijne vakantie.
Gereisd met jonge kinderen in december 2008

geert, 4-12-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

zeer net hotel, en zeer vriendelijke mensen,wel iets weinig confiteurkes bij ontbijt
Gereisd met partner in juli 2007

Pim, 22-1-2007
    • Ligging t.o.v. pistes7

Ik ben er twee jaar geleden heen geweest en drie jaar geleden. Het was een super hotel. Leuke kamers en lekker ontbijt. Altijd warme chocolade melk en een croissant. Service is goed. De liggin tov het dorp is perfect. Paar minuutjes lopen en je bent er.

Top hotel

Gereisd anders in januari 2007

8-8-2005
    • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel voor de mensen die echt voor de winterpsort gaan. Zoals al eerder geschreven zijn een aantal kamers een beetje gedateerd, maar er zijn ook al een aantal kamers opgeknapt! Eten is gewoon goed. Geen culinaire hoogstandjes, maar wel lekker. Genoeg afwisseling gedurende de week, en 's morgens een goed ontbijtbuffet. Verder heerlijk rustig, dus de apres-ski liefhebbers moeten misschien even nadenken alvorens hun verblijf bij Bel Alpe te boeken.
    Gereisd anders in augustus 2005

Kim, 30-3-2005
    • Ligging t.o.v. pistes7

Prima accomodatie voor deze prijs! Dicht bij het centrum en de gondels richting Les Gets en Avoriaz. Het eten is prima (ontbijtbuffet en dagmenu). Kamer is klein en gedateerd, maar voldoet nog prima.
    Gereisd anders in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bel Alpe bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bel Alpe in Morzine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bel Alpe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bel Alpe scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.