Bed and Breakfast La ferme de Pauroux ****

La ferme de Pauroux

49 reviews over Bed and Breakfast La ferme de Pauroux in het Nederlands

Wát een geweldige plek!!

Rogier en Irene, 20-8-2017

Twee weken vakantie in gîte Le Chevreuil, wat een rust, wat een uitzicht! Veel ruimte, zowel in de gîte, als daarbuiten. De kinderen (6 en 7 jaar) konden veilig alle kanten op, de kippen voeren, spelen met de andere kids in de grote voortuin met speeltoestellen of op de binnenplaats. Heel vaak hebben we meegegeten met alle andere gasten, 5x per week kookt Thierry de sterren van de hemel. Ongekend lekker met verse producten uit zijn tuin en elke keer weer ontzettend gezellig met iedereen op de sfeervolle binnenplaats. Maar de kers op de taart was toch wel het riviertje le Roubion aan de overkant van de straat. Vlakbij kun je naar beneden en hebben we de grootste lol en verkoeling gehad in de vele stroompjes en met dammen bouwen. De Drôme is prachtig, we hebben vele uitstapjes gemaakt. Sabine en Thierry zijn zeer gastvrij en weten alles over de omgeving en hebben erg goede tips gegeven. Ze hebben hier echt een pareltje!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super gegeten en prachtige fiets locatie

Andre&Stan, 19-7-2017

Mocht je sportief willen fietsen in deze omgeving is dit een meer dan geweldige locatie.

Echt logeren zoals je je dit bij Frankrijk voorstelt.

Zeer ontspannen verblijf gehad

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Frankrijk op haar best

Ronald en Sjan, 11-7-2017

Als je lekker wil eten en drinken in een zeer gastvrije omgeving dan ben je bij sabine en thierry op het juiste adres. Thierry kookt echt geweldig met bijna alles uit eigen moestuin en Sabine kan je de nodige toeristische tips geven. We hebben fijn gewandeld en mooie fietstochten gemaakt . Routes van makkelijk tot meer klimmen.
Gereisd met partner in juli 2017

Frans genieten ten top!

Judith, 6-5-2015

We wilden weer terug naar La ferme de Pauroux in de Drôme. Om de prachtige locatie? Om de gastvrijheid? De prettige sfeer? Ja, maar nu we weer thuis zijn, weet ik waar we vooral naar verlangden: de heerlijke Franse maaltijden die Thierry voor je kookt!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Leven als God in Frankrijk.

Jacques, 5-8-2014

Onze eerste echte Chambre d'Hôtes ervaring. Onze laatste ochtend van vier dagen. Het was/is geweldig! Sabine en Thierry zijn geweldig, zo enorm gastvrij en gezellig. Ze doen hun uiterste best om het gasten naar hun zin te maken. Met zoveel passie en een heerlijke ongedwongen sfeer. Het authentieke huis op het franse platteland met kamers geheel in stijl is een ware belevenis. De kamers zijn eenvoudig, ruim en keurig verzorgd met goede bedden. Sabine verteld vanalles over de omgeving en helpt je bij de keuze voor uitstapjes; er is zoveel te doen in de omgeving. Thierry kookt voortreffelijk en verzorgd de Table d'Hôtes, een heerlijke avondvullende 4-gangen maaltijd. Hij gebruikt veelal zelf verbouwde groenten en verder producten uit de streek. Het diner wordt zoveel mogelijk buiten op de sfeervolle binnenplaats geserveerd, maar bij slecht weer in de eetkamer. Erg leuk contact met de andere gasten. Wij hebben geweldig genoten van het goede franse leven en komen hier graag nog eens terug.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Fantastisch!

Renee van der Meijden, 26-7-2014

Wij hebben slecht een nacht overnacht bij La ferme de Pauroux en hebben genoten van de prachtige ligging, de leuke ontvangs van Sabine, het heerlijke diner gekookt door Thierry en van het gezellige eten met de andere gasten buiten; erg gezellig!

Wij hebben genoten; zelfs op de terugweg naar de snelweg omgereden om de prachtige omgeving te verkennen . Wij komen hier zeker terug ; een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2014

Prima plek

v_heel, 16-6-2014

La Ferme de Pauroux, een mooie en fijne uitvalbasis in een prachtige omgeving. Sabine en Thierry zijn gastvrij. Sabine maakt je graag wegwijs in de omgeving en Thierry verzorgt heerlijke maaltijden. Wij hebben een heerlijke week gehad en genoten, ook onze hond was welkom.
Gereisd met partner in juni 2014

Wat een heerlijke verrassing

ronmontagne, 17-9-2013

Na eerst een week in een stacaravan in de Dordogne geweest te zijn, zijn wij doorgereden naar La Ferme de Pauroux. Deze hadden wij van te voren al geboekt en zijn hier bij afgegaan op de (goede) beoordelingen van Zoover.

La Ferme de Pauroux is een fantastisch mooie oude boerderij in een adembenemend mooi gebied (Drome).

We zijn hier 4 dagen geweest en hebben een heerlijke tijd gehad. Sabine is inderdaad een echte (en oprechte) gastvrouw en Thierry is, buiten een goede gastheer, ook een verdienstelijke kok.

De Drome is een fantastisch mooi stukje Frankrijk, en voor mij als hobbyfotograaf een waar paradijs.

Thierry en Sabine, hartelijk bedankt voor de heerlijke tijd en zeker tot ziens.

Ron en Elly.

Gereisd met partner in september 2013

Wat een heerlijke verrassing

Elly, 17-9-2013

Gewend om onderweg steeds in een hotel te verblijven, daar dit vaak niet was wat we ervan hadden verwacht via Zoover een B&B uitgezocht. We zijn hier 4 dagen verbleven en vonden het een geweldige ervaring. Een vriendelijk ontvangst, een fijne sfeer, lekker eten en drinken, en leuke contacten met de andere gasten aan de grote eettafel. Voor ons bijzonder geslaagd. Sabine en Thierry heel erg bedankt voor alle gastvrijheid. Lieve groet Ron en Elly
Gereisd met partner in september 2013

Wat een fijne plek!

Lydia, 10-7-2013

Op doorreis naar Corsica, hebben wij hier 1 overnachting geboekt. Wat een geweldige plek en wat een aardige mensen! Geslapen in een van de kamers, daarna ontbijt in de tuin. Verse broodjes, eigengemaakte jam in diverse soorten, kaas, yoghurt, etc. Ligging is redelijk centraal en niet ver van de doorgaande weg, maar toch heel erg rustig. Echt een plek waar je tot rust kunt komen. We mochten gebruik maken van de koelkast en konden zo ook even onze vriesstukken uit de koelbox weer invriezen.

Sabine en Thierry, bedankt!

Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La ferme de Pauroux in Mornans (Drome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La ferme de Pauroux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La ferme de Pauroux scoort een 9.03 uit 10 op basis van 51 reviews.