Hotel Beausoleil **

6,7

3 reviews over Hotel Beausoleil in het Nederlands

Mooi sfeervol hotel

Kees, 7-8-2017

Verbleven met 3 personen voor een nacht in hotel. Ontvangst was super vriendelijk en alles werd uitgebreid uitgelegd, ook waar je goed kon eten. Kamer was nieuw en zag er verzorg en schoon uit. Ontbijt moest apart bijgeboekt worden. Was klein

Maar prima ontbijt buffet

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Verschrikkelijk hotel, zeer misleidende foto's

analyze, 19-8-2016

Verschrikkelijke overnachting gehad in dit hotel. Zeer misleidende foto's op internet. De kamers lijken er totaal niet op. De badkamers staan op instorten. Wij hadden niet eens een deur voor de wc!!! Ik heb al op veel plaatsen geslapen in mijn leven, maar dit was veruit het slechtste hotel. Ook zijn de kamers totaal niet schoon. Zodra ik of mijn zoontje in de kamer kwamen kregen wij last van onze huisstofmijtallergie!!! Ook het bed was heel slecht. Mijn man heeft nog dagen last gehad van zijn rug! Het enige goede aan dit hele hotel was het ontbijt.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Goed voor 1 à 2 nachtjes

philip.landerloos, 25-8-2014

Hotel is zeker niet geschikt voor een langer verblijf. Voor de parking aan het hotel betaal je € 4,00 extra per nacht. Omdat wij met een aanhangwagen reden betaalden we dubbel. Ook voor een pover ontbijtje leg je nog eens ± € 7,00 extra op. Kamers op zich zijn netjes met Airco, badkamer "out of date". 's nachts worden parking en inkom afgesloten, je kan enkel binnen via een code wat positief is. WIFI is gratis. Voor wie op doorreis is, is dit een geschikte accommodatie.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beausoleil in Montelimar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beausoleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beausoleil scoort een 6.71 uit 10 op basis van 4 reviews.