Vakantiehuis Lodges de la Valdaine

Vakantiehuis Lodges de la Valdaine
Lodges de la Valdaine

5 reviews over Vakantiehuis Lodges de la Valdaine in het Nederlands

wij gaan niet meer terug

sofie foulon, 16-1-2009

eerste indruk toen we er aankwamen was ontgoocheling. Ons huisje was heel vuil, de verse lakens en handdoeken waren vochtig (lees nat) en de slaapbank ronduit smerig. Het zwembad was erg koud waardoor onze jongste (toen pas 1) echt niet in het water kon.

De huisjes zijn zo gelegen dat je zero privacy hebt.

Gelukkig hebben we er fijne mensen leren kennen, maakten de jongens snel vriendjes en maakte een lekker flesje wijn op ons publiek terrasje veel goed!

Het domein zelf is wel mooi gelegen en goed onderhouden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

domein viel tegen

Daniel, 25-8-2008

Bij aankomst krijg je een sleutel en een plannetje en zoeken maar. Huisje was vuil. Lichten waren defect en hebben op den duur maar zelf andere lampen gestoken want hun onderhoudsman heeft alleen maar tijd voor het golfterrein. Kopkussens en dekens waren vuil.Eetservice was verouderd en bij sommige was er roest op. Domein ligt naast een autosnelweg. Zwembad wordt niet onderhouden.Buren hadden kinderen maar daar was niets voor voorzien op dit domein. En als er onweer is dan heb je geen electriciteit. Dus,hier zien ze ons niet meer
Gereisd familie in augustus 2008

geruis van route du soleil i.p.v. krekels

els, 16-8-2008

Het domein is verouderd en niet onderhouden. Ligt vlak bij de autostrade waardoor je de auto's dag en nacht hoort en ziet. Zwembad is verouderd, weinig zitplaats en niet kindvriendelijk (zwembanden mogen niet), huisjes zijn niet onderhouden, weinig comfort (net genoeg bestek, borden ed.) Matrassen, dekens en hoofdkussens zijn vuil. Heel weinig opbergruimte ( 1 plank per kamer). Positief punt: Drôme-streek is heel mooi.
Gereisd familie in augustus 2008

Viel tegen

Bert, 6-7-2008

geen straataanduiding., huisnummers staan aan de achterkant van de huizen, daardoor lang zoeken. Bij aankomst was het vuil, tuinmeubilair en terras waren in jaren niet schoongemaakt. Er ontbrak schoonmaakmateriaal, stoffer en blik, emmer, dweil, zelf moeten kopen om het huis redelijk schoon te houden.Dekens waren smerig.
Gereisd met partner in mei 2008

anja, 11-9-2007

zeer mooie, goed onderhouden huisjes rond zwembad. zeer rustig. prachtig domein. goede uitvalsbasis. ideaal voor golfers.
      Gereisd familie in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lodges de la Valdaine in Montboucher sur Jabron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lodges de la Valdaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Lodges de la Valdaine scoort een 6 uit 10 op basis van 5 reviews.