Camping Les Portes du Trièves ***

7,9

9 reviews over Camping Les Portes du Trièves in het Nederlands

leuke doortrek camping

margret van kampen, 6-8-2016

Strak ontvangst, nette plek, mooie omgeving, vlak langs de route napoleon, supermarkt in dorp
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

goede overnachtingscamping

Gijs en Jodi, 12-3-2014

Goede camping met redelijk schoon maar verouderd sanitair. Eigenaar en eigenaresse zijn niet echt klantvriendelijk, als je je stoel op een lege plaats wilt zetten krijg je meteen commentaar. In Monestier zijn wat winkeltjes en een intermarché. Ook zijn er enkel restaurantjes.
Gereisd met partner in augustus 2013

leuke camping

Jacqueline, 29-7-2013

De camping is een ideale plek om te overnachten als je doortrekt naar het zuiden, zoals wij naar de Provence. De camping gaat open om 8 uur en 22.00 uur sluit het de poorten. Je kan zwemmen in het gemeentezwembad om de hoek.

Aan de andere kant van het dorp zit een supermarkt en een tankstation.

Wij hopen er dit jaar weer 1 nacht te overnachten.

Gereisd familie in juli 2012

Prima municipal voor kort verblijf

drk, 19-7-2012

Leuke Municipal vlakbij de doorgaande route van Grenoble naar het zuiden. Gratis toegang tot het Gemeente zwembad. Prima plaatsen, vriendelijke ontvangst. Sanitair gedateerd maar wel schoon. Gratis Wifi . Paar eetgelegenheden in het dorp en een supermarkt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Heel prettige camping

Henry de Graaf, 12-7-2011

Tijdens onze tochten door Frankrijk, overnachten we het liefst op kleine campings en/of Municipal campings. Dit is er zo eentje. Leuke camping. Vriendelijke ontvangst door fijne mensen. De ligging is ideaal in deze omgeving. Sanitair is "gezellig" beetje ouderwets, maar heel schoon. Centrum van het dorpje is op loopafstand. Wij komen zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in september 2010

prima, rustig, goed geleid

n.boerma, 11-1-2011

deze camping is schoon en rustig en de mensen zijn vriendelijk en meelevend.

de Duitser heeft nog maar een hond, een stil en rustig dier en trouwens, ook toen er twee waren, merkte je niet veel, ze zaten aangelijnd.

Gereisd met partner in augustus 2010

Echte doorreiscamping

S.F. Amweg, 22-6-2009

Wij zijn hier een nachtje blijven staan. Vriendelijke oudere mensen. Echte dierenliefhebbers aan de foto's op de receptie te zien en ook onze hond mocht gratis verblijven. Eenvoudige rechttoe-rechtaan plaatsen, die netjes afgebakend zijn. Sanitair eenvoudig, maar schoon. Weet niet of het aanrader is om langer te verblijven, want wij hebben deze omgeving nauwelijks verkend & zijn de volgende dag alweer op tijd vertrokken. P.s. Geen agressieve Duitsers noch honden gezien....
Gereisd met partner in juni 2009

Leuke Camping

Meulenbelt, 17-9-2008

Dit is een leuke kleine camping met een goede ligging. Je bent aan het einde van de snelweg zo in het dorp en bij de camping. In de omgeving kan je prachtige ritten door de bergen en langs de meren maken. Grenoble is ook maar 30 km ten noorden dus dat is ook leuk om te bezoeken. Sanitair is schoon, niet modern, hele aardige camingeigenaren (ze zijn alleen wel erg op de rust gebrand, kinderen mogen alleen op het kinderveld spelen en bij batminton moet je goed uitkijken dat je niet in de boom slaat, want de eigenaressen heeft een warm hart voor de bomen en vogeltjes die erin leven.) Verder hoop ik voor iedereen die naar deze leuke camping gaat niet de Duitser op de eerste plek op de camping tegenkomt, want hij heeft erg aggresive honden en hij is ook niet al te aardig.
Gereisd familie in september 2008

B. Hogendorp, 27-7-2007

Als overnachtingscamping gebruikt.

Alleraardigste Municipal aan de rand van het dorp, bij het zwembad. Toiletgebouw voorzien van toiletpapier en warm en koud water én zeep bij de wastafels.

Afwasgelegenheid zelfs met afdruiprek. Waar vind je zoiets nog.

Beheerster probeert zelfs Nederlands te spreken.

Wij werden hier heel vriendelijk te woord gestaan. Caravanplaatsen zijn verhard, met gras tussen de afgebakende plaatsen.

Mochten we weer in de buurt komen dan gaan we zeker weer eens langs.

Gereisd met partner in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Portes du Trièves in Monestier de Clermont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Portes du Trièves zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Portes du Trièves scoort een 7.91 uit 10 op basis van 10 reviews.