Chalet Le Capricorne

7,7

3 reviews over Chalet Le Capricorne in het Nederlands

Prima chalet

A. Buisman, 22-3-2009

3e week van maart hier een week verbleven met 6 volwassenen en 2 kleine kinderen. Het chalet is wat gedateerd, maar groot genoeg en van alle benodigdheden voorzien. De beheerder, de heer Corneau, doet erg zijn best om Engels te spreken en is erg behulpzaam! Het chalet wordt op de beneden verdieping bewoond door de moeder van de eigenaar. Verder was het balkon wat aan de kleine kant en is er zon vanaf 13:30 uur. Het is ongeveer 5 minuten lopen naar de gondel. Al met al een prima chalet in een mooi skigebied!
      Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

Prima accommodatie, wel wandelschoenen mee

Didi Griffioen, 5-1-2009

Chalet Capricorne heeft een vriendelijke, gastvrije eigenaar. Het is een mooi chalet met houten inrichting, beetje jaren '70. Servies en bedden ed zijn ruim voldoende qua hoeveelheid en kwaliteit. We hebben ons goed vermaakt met 8 volwassenen en 2 kinderen. Het is zekerer niet aan de piste, maar vanaf de Lingua kan er bij voldoende sneeuw tot vlak bij het chalet terug geskied worden. Heen is het altijd zo'n 10 minuten lopen naar piste of bus.
      Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Bakker, 1-3-2006

Het is een zeer ruim chalet, met grote slaapkamers. Drie slaapkamers hadden 2 persoonsbedden, waarvan op 2 een kinderledikant stond. De vierde slaapkamer had 2 losse bedden. Het sanitair was vrij nieuw. Aparte keuken met vaatwasser. In de hal van het chalet kun je gemakkelijk je skispullen kwijt dmv rekken die er staan.

Het chalet ligt niet dicht bij de pistes. Wel is er een prima gratis busverbinding naar alle pistes toe. Het dorp is makkelijk te bereiken via de hellende weg. Parkeerplaatsen zijn voor de deur van het chalet.

Verder is het gezellig ingericht met houten vloeren, muren en plafonds.

Het chalet is ons prima bevallen met een groep van 8 mensen. Er was ruimte genoeg en als er iets is moet je meneer corneau bellen, dan kan hij binnen een half uur aanwezig zijn.

Op de dag van aankomst konden wij al om 12 uur in het huisje, wat wij erg prettig vonden.

Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Le Capricorne in Mieussy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Le Capricorne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Le Capricorne scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.