Camping La Base de Loisirs du Moulin

La Base de Loisirs du Moulin

1 review over Camping La Base de Loisirs du Moulin in het Nederlands

Leuke camping

willekew, 8-8-2011

Wij zijn 2 nachten op deze camping geweest toen we op doorreis naar het zuiden waren. De dame aan de receptie sprak Engels en was vriendelijk. Het is een mooie, erg nette camping en je kunt brood voor de volgende dag bestellen middels een intekenlijst. Op de ons toegewezen plaats stond een boom en die stond zodanig in de weg, dat onze caravan eigenlijk niet fatsoenlijk neergezet kon worden en scheef op de plaats moest staan. Hierdoor hadden we vervolgens ook weer weinig plaats om de auto en onze tafel neer te zetten. Niet op alle plaatsen stond trouwens een boom in de weg, wij hadden gewoon pech wat dat betreft. Na 22.00 uur wordt de boel hermetisch afgesloten.

De camping ligt aan een meer waar een gedeelte afgebakend is om te zwemmen: je moet hier wel een stukje naar toe lopen. Dit is een openbaar gedeelte en bij mooi weer best wel druk. Er zijn 4 waterglijbanen en het water is mooi helder. Er is toezicht.

In het nabij gelegen Bourgoin-Jallieu heb je een paar grote winkels.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Base de Loisirs du Moulin in Meyrieu-les-Étangs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Base de Loisirs du Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Base de Loisirs du Moulin scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.