Bed and Breakfast Le Pigeonnier du Val de Saône

Bed and Breakfast Le Pigeonnier du Val de Saône
Le Pigeonnier du Val de Saône
9,8

5 reviews over Bed and Breakfast Le Pigeonnier du Val de Saône in het Nederlands

Fantastische plek!

Dorien, 1-1-2017

De chambre d'hote is net boven Lyon in de buurt van de snelweg gelegen, en daarmee een ideale overnachtingsplek. Wij hadden met z'n vijven de hele mooie, ruime familiekamer, met airco. De tuin is heerlijk, kinderen kunnen er ping pongen, darten, voetballen enz. Sinds 2016 is er ook een mooi zwembad. Michel is een sympathieke gastheer, en kookt heerlijk met ingrediënten uit eigen tuin. Het grote huis ademt, ook dankzij vele erfstukken, een authentieke sfeer en is zeer sfeervol ingericht. Kortom: een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Een heerlijke overnachtingsplek!

Fam. Hartman, 17-8-2016

Ben je op zoek naar een overnachtingsplek aan de "route du solei" net boven Lyon op weg naar het zuiden, of terug naar huis. Zoek niet verder, en verblijf hier! Op slechts enkele km van de afrit van de snelweg vind je een oase van rust.

De voordelen:

- de auto kan worden geparkeerd op een afgesloten terrein

- mooie grote tuin waarin de kinderen kunnen spelen, voetballen of tafeltennissen

- schone fijne kamers met airco en goede bedden.

- gastheer Michel spreekt goed Engels

De nadelen:

- zou het niet weten!

Na een hartelijk ontvangst met welkomstdrankje van Michel, de gastheer, naar de comfortabele kamer gebracht. Er was al een kampeerbedje voor ons jongste kindje neergezet terwijl we daar niet eens om gevraagd hadden. 's avonds voor 25euro per volwassene (kinderen van 1 en 4 prikte een vorkje mee) heeft Michel een fantastische (5-gangen) maaltijd bereid! Het was heerlijk. Een relaxte plek om ontspannen aan je vakantie te beginnen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

fantastische start van onze vakantie

Huib, 10-8-2015

Onze vakantie kon niet beter beginnen met deze overnachting op doorreis naar Zuid Frankrijk. In een prachtige sfeervolle accommodatie en van alle gemakken voorzien wordt je door de gastheer hartelijk ontvangen en na een welkomstdrankje kun je, als dat van te voren aangeeft, gebruik maken van een heerlijk diner (ook glutenvrij!). Het ontbijt was wat minder uitgebreid, maar ook prima. Maximale ontspanning om weer fris en uitgerust door te kunnen rijden. Het nodigt voor een langer verblijf. Wij hadden een familiekamer voor ons gezin van 6 personen. Goede bedden, uitstekende sanitaire voorzieningen en niet te vergeten airco.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooie plek

Robèrt koper, 30-7-2015

Prachtige en schone chambre d'hôte. Wij zijn er één nachtje gebleven maar het nodigt uit voor meer nachtjes. Tijdens de gezellige table d'hôte kijk je je ogen uit want de inrichting van heeft veel weg van een sfeervolle brocante. Michel is een echte gastheer. Top!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Zo kan het dus ook!!!!

renekok, 8-1-2012

Dit Bed&Breakfast is ook met avondeten te reserveren. De eigenaar zorgt persoonlijk voor een avondmaal waar je even voor gaat zitten, werkelijk alles erop en eraan. De eigenaar eet zelf mee en spreekt goed Engels en zorgt ervoor dat iedereen zich op zijn gemak voelt.

Een fantastische plek, vanuit NL vlak voor Lyon dus goed te doen in één dag. Vlak bij de snelweg en toch lekker in een zeer rustige landelijke omgeving waar je bij aankomst nog lekker even de benen kunt strekken.

De eigenaar heeft kamers speciaal voor bezoekers die hun hond meebrengen.

Probeer maar eens en u gaat nooit meer in een F1 oid langs de snelweg.

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Pigeonnier du Val de Saône in Messimy-sur-Saône, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Pigeonnier du Val de Saône zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Pigeonnier du Val de Saône scoort een 9.78 uit 10 op basis van 5 reviews.