Appartement P&V Les Fermes de Meribel

P&V Les Fermes de Meribel
7,8

• Ligging t.o.v. pistes8,4

11 reviews over Appartement P&V Les Fermes de Meribel in het Nederlands

gewoon goed voor de prijs!

Henkjan, 4-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

prima huisje, wel wat weinig kast en opbergruimte. Badkamer is wel erg klein en oud!
Gereisd met partner in december 2011

engetevrees

michael michiels, 24-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

goede ligging,netjes verzorgd maar wat was het klein,zelfs onze kanarie had last van claustofobie.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

De Franse Slag

paul, 17-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zoals bijna appartementen in Frankrijk: Goede ligging en een groot skigebied.

Maar verder: Zeuren!

Een receptie die niet functioneert (ca. 1 uur wachten bij aankomst, 3 receptionisten die stuk voor stuk "niets' doen), een overvolle sauna. Een appartement voor 11 personen bezet met 6 personen: Nog steeds te klein, onvoldoende zitruimte, kleine slaapkamers, niet schoon en 3 verschillende soorten peertjes in de lichtarmaturen.

Daarbovenop de fantasieloze uit oostenrijk gekopieerde chaletstijl die gezellig zou moeten zijn.....

En toch heel duur......

De Franse Slag.....hij bestaat echt.

Volgende keer weer terug naar Zwitsere of Oostenrijkse topgebieden

Gereisd met vrienden in februari 2008

W.J. Schalekamp, 7-4-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

wij zijn hier al een aantal keren geweest en het bevalt ons uitstekend. wij zaten nu in gebouw D2 die ligt niet aan de piste. Gebouwen A, B, C en D1 wel en dat is dus prettiger. In Meribel Village is 's avonds geen vertier. Wij vinden dit een pre. Het is er dus altijd erg rustig.
Gereisd familie in maart 2008

Diana, 7-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

In 2000 waren we hier voor het laatst. Er zijn nu 3 chalets bijgebouwd op loopafstand van hoofdgebouw. We hadden in aug.2007 al geboekt, maar kwamen desondanks niet in het hoofdgebouw met zwembad etc. Het inchecken is nog steeds even chaotisch (krokus). We zaten met 4 pers (2volw/2kids) in een 6pers appartement. Vonden we nog te klein.
Gereisd familie in maart 2008

Roozenbeek, 1-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren hier half Februari tijdens de Nerderlandse en Franse schoolvakantie. Met twee gezinnetjes, 7 personen, in een 4 kamer appartement.

Fantastisch gelegen aan een piste. De kinderen konden 's middags heerlijk met hun sleetjes de berg op en af. Omdat de piste niet in het drukkere Meribel zelf ligt is het eigenlijk nooit druk bij de lift. Nadeel is wel dat echt beginnende skiërs met een (gratis) busje of auto naar Meribel moeten.

Appartement was keurig heeft een leuke uitstraling maar was niet heel erg schoon. Woonkamer en keuken zijn wat krap bemeten. Wat comfortabele stoelen of banken waren welkom geweest. Bedden waren van een erg goede kwaliteit. Ski pas, skiverhuur, bakker en een Spar zijn allemaal binnen handbereik. Service is op z'n Frans. Ze bedoelen het goed maar snappen het toch niet helemaal.

Wij zouden er zo weer naar toe gaan.

Gereisd anders in maart 2007

marian, 22-2-2007
    • Ligging t.o.v. pistes8

het is een superkleinappartement,wij hadden een 8 pers en waren met zes,ook weinig tot geen kastruimte,en een paar makkelijke stoelen mag je voor dat geld toch ook wel verwachten.en op zijn frans schoongemaakt.
      Gereisd anders in februari 2007

8-11-2006

Heerlijke vakantie gehad!! Appartementen liggen aan de piste. Na een dagje skieen kan je genieten van het zwembad en de sauna.

Meribel Village is een klein dorpje, er is niet veel te beleven, alles wat je nodig hebt is aanwezig!

Geen apres-ski!

Honden toegestaan!

Gereisd familie in maart 2006

Jansen, 5-9-2006
      • Ligging t.o.v. pistes9

Aan de piste, mooi app. met zwembad. Bakker en supermarkt op 1 min afstand.
        Gereisd anders in september 2006

maria, 9-1-2006

na verschillende mgm-resorts bezocht te hebben in de afgelopen jaren,altijd tot volle tevredenheid,werden we hier geconfronteerd met een complete chaos.

niet schoongemaakt,bedden niet opgemaakt,geen handdoeken,toen we om lakens vroegen bleken deze op te zijn en de hele week ook niet meer te krijgen.als compensatie mocht de auto in de garage.een slechte beurt van mgm.

Gereisd anders in januari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor P&V Les Fermes de Meribel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement P&V Les Fermes de Meribel in Méribel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement P&V Les Fermes de Meribel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement P&V Les Fermes de Meribel scoort een 7.77 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: