Beoordelingen Appartement P&V Les Fermes de Meribel

8,2
Het weer

18  °C

2 oktober 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
12 beoordelingen
Beoordelingen Appartement P&V Les Fermes de Meribel
Route de la Forêt, 73550, Méribel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement P&V Les Fermes de Meribel in Méribel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement P&V Les Fermes de Meribel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement P&V Les Fermes de Meribel scoort een 7,6 uit 10, op basis van 12 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement P&V Les Fermes de Meribel in Méribel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement P&V Les Fermes de Meribel, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement P&V Les Fermes de Meribel de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Appartement P&V Les Fermes de Meribel met andere accommodaties in Méribel.
Even geduld a.u.b.

6,3
5,7
4,8
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Dec. 2011
"Gewoon goed voor de prijs!"vertalen
Henkjan
7,0

04-02-2012 prima huisje, wel wat weinig kast en opbergruimte. Badkamer is wel erg klein en oud!

met oudere kinderen, Feb. 2009
"Engetevrees"vertalen
michael michiels
3,0
7,0

24-03-2009 goede ligging,netjes verzorgd maar wat was het klein,zelfs onze kanarie had last van claustofobie.

Familie
Diana
9,0

07-03-2008 In 2000 waren we hier voor het laatst. Er zijn nu 3 chalets bijgebouwd op loopafstand van hoofdgebouw. We hadden in aug.2007 al geboekt, maar kwamen desondanks niet in het hoofdgebouw met zwembad etc. Het inchecken is nog steeds even chaotisch (krokus). We zaten met 4 pers (2volw/2kids) in een 6pers appartement. Vonden we nog te klein.

Familie, Mrt. 2008
W.J. Schalekamp
9,0

07-04-2008 wij zijn hier al een aantal keren geweest en het bevalt ons uitstekend. wij zaten nu in gebouw D2 die ligt niet aan de piste. Gebouwen A, B, C en D1 wel en dat is dus prettiger. In Meribel Village is 's avonds geen vertier. Wij vinden dit een pre. Het is er dus altijd erg rustig.

met vrienden, Feb. 2008
paul
3,0
8,0

17-09-2008 Zoals bijna appartementen in Frankrijk: Goede ligging en een groot skigebied.
Maar verder: Zeuren!
Een receptie die niet functioneert (ca. 1 uur wachten bij aankomst, 3 receptionisten die stuk voor stuk "niets' doen), een overvolle sauna. Een appartement voor 11 personen bezet met 6 personen: Nog steeds te klein, onvoldoende zitruimte, kleine slaapkamers, niet schoon en 3 verschillende soorten peertjes in de lichtarmaturen.
Daarbovenop de fantasieloze uit oostenrijk gekopieerde chaletstijl die gezellig zou moeten zijn.....
En toch heel duur......

De Franse Slag.....hij bestaat echt.
Volgende keer weer terug naar Zwitsere of Oostenrijkse topgebieden

Roozenbeek
9,0

01-03-2007 Wij waren hier half Februari tijdens de Nerderlandse en Franse schoolvakantie. Met twee gezinnetjes, 7 personen, in een 4 kamer appartement.
Fantastisch gelegen aan een piste. De kinderen konden 's middags heerlijk met hun sleetjes de berg op en af. Omdat de piste niet in het drukkere Meribel zelf ligt is het eigenlijk nooit druk bij de lift. Nadeel is wel dat echt beginnende skiërs met een (gratis) busje of auto naar Meribel moeten.
Appartement was keurig heeft een leuke uitstraling maar was niet heel erg schoon. Woonkamer en keuken zijn wat krap bemeten. Wat comfortabele stoelen of banken waren welkom geweest. Bedden waren van een erg goede kwaliteit. Ski pas, skiverhuur, bakker en een Spar zijn allemaal binnen handbereik. Service is op z'n Frans. Ze bedoelen het goed maar snappen het toch niet helemaal.

Wij zouden er zo weer naar toe gaan.

marian
8,0

22-02-2007 het is een superkleinappartement,wij hadden een 8 pers en waren met zes,ook weinig tot geen kastruimte,en een paar makkelijke stoelen mag je voor dat geld toch ook wel verwachten.en op zijn frans schoongemaakt.

Jansen
9,0

05-09-2006 Aan de piste, mooi app. met zwembad. Bakker en supermarkt op 1 min afstand.

Familie, Mrt. 2006

8,0

08-11-2006 Heerlijke vakantie gehad!! Appartementen liggen aan de piste. Na een dagje skieen kan je genieten van het zwembad en de sauna.
Meribel Village is een klein dorpje, er is niet veel te beleven, alles wat je nodig hebt is aanwezig!
Geen apres-ski!
Honden toegestaan!

maria
5,0

09-01-2006 na verschillende mgm-resorts bezocht te hebben in de afgelopen jaren,altijd tot volle tevredenheid,werden we hier geconfronteerd met een complete chaos.
niet schoongemaakt,bedden niet opgemaakt,geen handdoeken,toen we om lakens vroegen bleken deze op te zijn en de hele week ook niet meer te krijgen.als compensatie mocht de auto in de garage.een slechte beurt van mgm.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?