Hotel Club Med Méribel le Châlet

1 review over Hotel Club Med Méribel le Châlet in het Nederlands

super deluxe hotel

claudiakkooijman, 20-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Echt een warm bad. Is het eerste wat in me opkomt wanneer ik aan dit hotel terug denk. Ik ben hier 2x geweest, beide keren helemaal super. Personeel is erg vriendelijk, ze doen er alles aan om je thuis te laten voelen.

Hotel is kleinschalig, maar 35 kamers. Kamers heel gezellig, groot en schoon. Er word elke dag schoongemaakt. Mooi uitzicht vanaf balkon. Hotel is direct aan de piste, met een doorverbindingslift. Gebied is uitgestrekt en verveelt je er geen moment.

Mooie kelder met opslag voor de ski's.

Eten is echt super. Elke avond een ander thema en voor de kleintjes is er altijd ook een apart buffetje. Mooie bar waar 's avonds kleine animatie is. Heel apart is dat je via de bar bij het zwembad komt. Hotel beschikt ook over een kapsalon! Enige bijna te verwaarlozen minpuntje is dat het redelijk ver van het centrum af ligt.

Maar echt zeker de moeite waard om heen te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Med Méribel le Châlet in Méribel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Med Méribel le Châlet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Med Méribel le Châlet scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: