Camping L'Hirondelle ****

L'Hirondelle
7,7

31 tips over L'Hirondelle

Martijn, 13-8-2017
Klimmen tegenover de camping (arbomagic.com), klimmen in Die (acroparc.com), downhill steppen in Lus-La-Jarjatte, bergkarten en klimmen in Valdrome, rodelen en steppen/fietsen op de Col de Rosset. Allemaal geweldig om te doen, ook met jonge kinderen!
Dennis, 5-1-2015
zorg dat je vooraan op het gras bij het zwembad staat als je kleine kinderen hebt. wordt je en bruin en heb je overzicht
mabakerm, 1-9-2014
Kanoen, steppen vanaf col de rousette, karten vanaf valdrome, mooie wandelingen in natuurgebied valcors, uitstapjes naar Crest, Die, Grignan en geweldige autoritte door de bergen. Kortom voor elk wat wils.

Reim, 20-8-2014
Fietsen! Voor schoon sanitair achteraan op de camping staan.
Haemers Jolijn, 18-8-2014

Aan de overkant van de camping zijn er klimparcours in de bomen voor kinderen. Zeer leuk

Vanaf dit jaar kon je u chalet of stacaravan ook laten poetsen, want voor ons heel handig was want wij vertrokken om 2 uur s' nachts.

Marjan van der Kuijl, 16-8-2014

Wij stonden op plek nr 6, voorin de camping, want we wilden graag dichtbij het zwembad. Maar dit was niet leuk: 's avonds veel herrie van de karaoke-avonden. Veel auto's die af en aan rijden. Achterin de camping is denk ik mooier.

De veldplekken aan de rand van de camping hebben mooi uitzicht en is iets gezelliger.

A. Dillema, 12-8-2014

- Neem gaas en/of een klamboe mee en iets tegen de vliegen. Je hebt er vervelende mugjes en dazen.

- Animatie-team: Iemand erbij tijdens de drukste weken is geen overbodige luxe.

- Schrap de live-bands. Er is nauwelijks publiek voor.

- Meer activiteiten voor de wat oudere jeugd.

- De huisjes zijn klein (en gehorig) voor 4 personen. Neem een tent mee.

- Weet waar je terecht komt op de camping. Soms moet je een flink eind lopen om bij het zwembad te komen. Een (vouw)fiets mee is dan handig.

Anne, 3-8-2014
Chatillion-en-Diois. Een prachtig middeleeuws dorpje. De tijd lijkt stil te hebben gestaan.
Petra, 2-8-2014
De omgeving is echt adembenemend, en ik zou zeker aanraden de col de rousette op te rijden en daar met de skilift naar boven te gaan, fantastisch.
Marco, 29-7-2014

Plekken langs de rand van de camping mét uitzicht op de bergen zijn verreweg de beste plekken (zicht, zon en grootte).

Sta je graag in de buurt van kinderspeel-dingen dan is vooraan op de camping een must!

Gaat je voorkeur uit naar sanitair dichtbij je standplaats doe dat dan in de buurt van gebouw 3, 4 of 5. Let wel: hoe verder weg het terrein op, hoe verder lopen naar het zwembad, kinderspeel-dingen.

Tip: neem een fiets mee als je achteraan zit!