Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol

Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol
Le mas de Saint-Ferréol
9,1

13 reviews over Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol in het Nederlands

Prachtige hoeve op een droomlocatie!

Annette en Gert, 12-5-2016

We hebben genoten van de rust en de stilte op deze Drome-locatie: tussen de landerijen, naast een kasteel, met prachtig uitzicht op de bergen.

We zaten in de studio, maar mochten ook even kijken in de 2 andere appartementen: van alle gemakken voorzien, ruim, netjes en schoon en leuk ingericht.

Gastheer en -vrouw Ed en Els zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en kennen de omgeving op hun duimpje.

Groot voordeel voor ons: de hondjes zijn ook welkom!

Tip: lekker eten bij l'Aubergerie in Barnave.

Gereisd met partner in mei 2016

Fantastische locatie bij erg gastvrije mensen

Yvonne, 3-1-2016

Geweldige locatie met uitzicht op de bergen, heerlijke tuin met zwembad en voldoende uitstapjes in de omgeving, ook voor een gezin met 3 pubers.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Geweldig

Karin Kuper, 22-12-2015

Fantastische omgeving, mooie accommodatie. De kinderen hebben veel plezier gehad van het zwembad en wij van de rust die er is.

Ed en Els waren zeer gastvrij en gaven mooie tips om de omgeving te verkennen. Bijvoorbeeld met de kinderen naar de Claps geweest!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

perfecte locatie om tot rust te komen

Theo en Hannie van Eerd, 20-12-2015

Mooi streek, gastvrij, vriendelijk welkom.

Mooie appartementen met elk genoeg privacy. Wij zijn 1 1/2 week geweest en hebben eerste dagen een appartement (2 persoons) bewoond en daarna het andere appartement (4 persoons). Beide appartementen voldoen goed, alles is aanwezig, goede voorzieningen. Er zijn genoeg uitstapjes te beveleven / maken om hier geruime tijd te verblijven. Ed en Els kennen Franse cultuur goed en hebben Brabantse gemoedelijkheid !

Gereisd met partner in juni 2015

super ontspannend !

B,A,S en E, 18-12-2015

Een prachtige locatie. Een heel gastvrije ontvangst bij aankomst. Dankzij de super tips van Ed en Els hebben we prachtige daguitstappen gedaan naar niet toeristische dingen die we anders nooit zouden gevonden hebben. Een leuk appartement dat ondanks het hele warm weer toch fris was om te slapen. De tuin is super voor de kinderen ! Zeker een aanrader !
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Geweldige "onthaastplek"

Annemiek, 17-12-2015

Na een paar jaar kamperen toch weer gekozen voor een appartement, terecht gekomen bij Ed en Els Gevaert. Na een lange heenreis eerst een hartverwarmend welkom, zodat je je direct thuis voelt.Het appartement is zeer ruim opgezet en ondanks het feit dat het grote huis nog twee appartementen herbergt die beiden bezet waren hadden wij (gezin met twee kinderen leeftijd 16 en 14) voldoende privacy. Prachtige omgeving, veel te zien en te beleven. Zwembad was prima voor onze dochters,en ja, er is ook WIFI, niet geheel onbelangrijk voor pubers! Zelf heerlijk zitten lezen op het balkon of in de ruime tuin. Man is fietsgek en ook ruim aan zijn trekken gekomen in de omliggende berglandschappen. Tel daarbij op nog twee zeer vriendelijk en oprecht geïnteresseerde eigenaren en voilà: je hebt een perfecte vakantie in Frankrijk!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Een vakantie bij Els en Ed in Menglon is geweldig,

Wil van der Linden, 16-12-2015

min punten geen, mooi appartement, alles maar dan ook alles is aanwezig,zeer smaakvol ingericht, je kunt er fijne wandelingen maken

gastvrijheid van Els en Ed, geweldig. De rust , de natuur in een woord prachtig!

Je bent echt op vakantie , prachtige dorpjes in de buurt je kunt er heerlijk wandelen ,maar ook met de auto er op uit om de omgeving te verkennen. In de tuin zitten met een boek, en een lekker glas wijn, kortom een vakantie zoals wij die graag hebben

Gereisd met vrienden in mei 2015

een droomplek

Miranda van Hulzen, 7-6-2015

Voor de 2e keer een week doorgebracht op deze fantastische plek. De hartelijkheid van Ed en Els maken het nóg specialer!

Wat hebben we weer genoten, de rust, de prachtige uitzichten, mogelijkheden te over voor prachtige tochten. Een super aangenaam verblijf in en rond het huis. We hebben maar besloten om er een traditie van te maken 1x per jaar, en nu al weer een lijstje wat we volgend jaar willen gaan doen!

Lieve groetjes Bart & Miranda

Gereisd met partner in mei 2015

heerlijk genieten

oscar, 12-12-2014

Wat was het hier genieten. Mooi huis, mooie omgeving en veel natuur. Met het gezin en de hond vonden wij het hier erg fijn
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Een verrassing !

Freek en Trudi Zuidmeer, 16-11-2014

Na jaren te hebben gekampeerd vonden we " le Mas de Saint Ferriol" . We huurden de studio. Alles wat we nodig hadden vonden we . En nog meer ! De gastvrijheid van Els en Ed is als thuis komen. Het uitzicht is zo mooi, dat ik het , zo maar door het jaar heen, mis. De omgeving is prachtig om te wandelen, dorpjes te bezoeken of de bergen in te trekken. Maar blijf je thuis , in de tuin met een boek, dan heb je alle vrijheid en rust. We gaan vast nog een keer! Tot ziens!
Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol in Menglon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le mas de Saint-Ferréol scoort een 9.07 uit 10 op basis van 14 reviews.