8,6

Uitstekend

3 reviews over Camping Les Eymes in het Nederlands

lekker een boek lezen met prachtig uitzicht

Marco, 2-8-2017

Ligt op 1000 m. Na 18:00 uur wordt het gauw frisser. Ik had 's-avonds mijn winterjas aan, want zo rond 10 graden. Je wordt wel wakker met zon. Waar het uitzicht prachtig is, is het sanitair wat te ver. Eigenaar wil een 2e sanitairblok gaan maken op termijn. Redelijk grote plaats: wij konden onze Eriba+voortent+boogtent+auto goed kwijt. Grenoble op 45 min. Alpe d'Huez goed te doen, net als de Gorges de la Bourne en de rest van de Vercors/Drome. Is een skigebied, dus er is een stoeltjeslift die geopend is in de zomer. Villars de Lans erg toeristisch, achterland helemaal. Intermarché is chaotisch en krap. Wel goedkoop tanken. Echt een bijtankcamping. Veel Fransen, maar niet van de drukke soort. Zwembad is met 10 mensen al vol aan het raken. De nieuwe, jonge eigenaar die de camping van zijn ouders heeft overgenomen spreekt wat Engels en is bijzonder hulpvaardig. Je kunt zeer goed eten in het restaurant. Echt onwijs goed gegeten. Amper 30 plaatsen, maar kwalitatief prima camping. Weinig Nederlanders.
Gereisd familie in juli 2017

Gemoedelijke camping voor rustzoekers

Geert-Jan, 6-7-2017

Deze landelijk gelegen camping is een ideale uitvalsbasis voor degenen die van de natuur/wandelen/fietsen houden. De eigenaresse was zeer vriendelijk en leidde ons rond op de camping. Ze sprak helaas alleen Frans. De jonge man bij de receptie kon wel redelijk Engels en was ook zeer behulpzaam.

Voor de kinderen is er een vrij klein buitenzwembad.

Vanaf enkele campingplaatsen heb je een mooi uitzicht op het weidse achterland. De paden zijn 's nachts goed verlicht.

Het sanitairgebouw is goed en schoon EN verwarmd.

De broodjesservice is prima, heerlijke croissants en broodjes gevuld met chocola.

Wij stonden er met een camper voor drie nachten en betaalden maar € 50,-. Jammer dat er maar een paar plekken gevuld waren eind juni.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie kleine rustige camping

Gerco, 15-4-2016

Lekkere kleine camping met voornamelijk Franse bezoekers en de eigenaar staat altijd voor je klaar, spreekt gebroken engels maar kan zich prima verstaanbaar maken. We hebben hier een caravan gehuurd en hebben een mooie tijd gehad. In de omgeving kan je prachtig wandelen en lekker winkelen in Grenoble. In de avond is het wel erg rustig, voor grote kinderen die van uitgaan houden kan je beter een andere camping zoeken. We hebben niet veel van het sanitair gebruik gemaakt maar zagen wel met enige regelmaat iemand van de camping schoonmaken. Zwembad is wat klein maar wij konden ons prima redden hier.

Aanrader voor mensen die van rust en natuur houden.

Niet vergeten om een keer een lekkere pizza in het restaurant te eten (10+)

Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Eymes in Méaudre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Eymes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Eymes scoort een 8.61 uit 10 op basis van 10 reviews.