9,3

Uitstekend

16 reviews over Camping Le Moulin de Gournier in het Nederlands

Echt hele fijne en mooie plek.

Soraya, 24-8-2016

We zijn hier 8 dagen langer gebleven dan gepland. Gewoon omdat Piere en Claire zo heerlijk pretentieloos, vriendelijk en tof zijn. Camping plekken beneden zijn super mooi en de rivier heeft voor ieder wat wils. De omgeving is ook top. Niet toeristisch maar wel heel mooi en verschillend. Gaan zeker nog terug!
Gereisd familie in augustus 2016

Een groen paradijs

Gerben, 23-8-2016

Deze camping is een echte aanrader. Wij gaan altijd naar kleine campings, liefst zo eenvoudig mogelijk. Deze camping heeft een leuk barretje/restaurantje waar je 's ochtends je brood kan halen en in de middag een ijsje of een wijntje/biertje kan drinken(Ploegsgeest en Jupiler op tap, op fles o.a. Duvel en Corsendonck!!)

Er is een vriezer waar je gratis je icepacks in kan doen.

Sanitair wordt iedere dag schoongemaakt en er zijn voldoende douches (4) en wc's

Wij hadden een plek aan de rivier en dat is helemaal super! Je kan zo vanaf de camping zwemmen en natuurlijk waren onze kinderen ook helemaal laaiend over de springrots.

Verder hebben de kinderen zich heerlijk vermaakt met vissen, salamandertjes, kikkertjes en waterslangetjes.

De eigenaren Piere en Claire zijn heel aardig.

Het gebied is ook zeer mooi. Mooie wandelingen, kanoën in de rivier chassezac, mooie dorpjes, grotten, ezelwandelingen etc.

kortom top!

Gereisd familie in augustus 2016

Paradijselijke plek met heerlijk bergriviertje

Rene, 8-8-2016

Kleine terrassen-camping in een schitterende omgeving. Verscholen tussen de hoge bomen in de bergen, nabij een oude brug, met onderaan een pittoreske bergriviertje. De kinderen (6, 9 en 10) hebben zich hier elke dag vermaakt met zwemmen, springen van rotsen, vissen en klauteren. Op de camping is (gelukkig) verder geen animatie, maar met zo'n omgeving is dat ook niet nodig. Prima schoon sanitair, alhoewel het wel aan vernieuwing toe is. Bij de ingang zit een klein maar goed restaurantje met bar. Het caramel- en kokosijs was favoriet bij de kinderen. De nieuwe gastvrije en engels sprekende eigenaar Pierre met zijn vrouw werken keihard om er een succes van te maken. In combinatie met het prachtige weer zeer zeker een terugkeer waard!
Gereisd met partner in juli 2016

Verborgen paradijs

Jolanda, 30-8-2015

Een schot in de roos, deze kleine camping die we onverwachts op ons spoor troffen. Terwijl het centrum van de Ardèche overvol zat was er nog rust en ruimte op camping Le Moulin de Gournier. Midden in de natuur. We kwamen s avonds aan en konden gelijk aan tafel van het kleine restaurantje aanschuiven. De eigenaresse is heel vriendelijk en gastvrij. We hebben heerlijk genoten met onze twee kinderen (10 en 11). Zwemmen, visjes en slangetjes vangen in het riviertje de Gournier. Wandelen in de bossen, klimmen en klauteren over rotsen. Geen internet, maar dat is dan ook wel wee eens lekker.
Gereisd familie in augustus 2015

top camping!

Iris, 29-7-2015

De camping is een klein verborgen paradijs! Prachtige plekken om te kamperen midden in het bos, dus veel bomen waardoor schaduw. De camping ligt aan een rivier, waar je heerlijk kunt zwemmen en duiken van de rotsen. De kinderen (8 en 9) hebben zich in de 1,5 week dat wij er waren geen moment verveeld. Het is een camping municipal, die nu beheerd wordt door Marie Chantal. We werden warm verwelkomd en er was een fijne sfeer. Je kunt er brood/croissantjes bestellen iedere dag en als je wilt kun je er ontbijten, lunchen en avondeten (eenvoudig maar lekker, oa goeie pizza's) en er zijn ook crepes en ijsjes te krijgen. Het sanitair is alles wat je nodig hebt en brandschoon.
Gereisd familie in juli 2015

Overweldigend groen

jul136@ziggo.nl, 13-8-2014

T lijkt wel een tropisch regenwoud hier zo groen. Kinderen kunnen heerlijk zwemmen in het riviertje eb van de rots in het diepe springen. Lekker wandelen in de omgeving, leuk om een ezeltocht te doen. Camping zonder poespas, jammer dat er geen gemeenschappelijke plek is voor de kinderen.
Gereisd familie in juli 2014

paradijsje in het bos

Esther, 13-8-2014

Wat een prachtige plek, verscholen in de bergen en in de bossen! Tenten hebben er de prachtigste plekken aan de rivier. De kinderen vermaken zich geweldig met visjes vangen en van de rotsen springen. De eigenaars ontvingen ons heel hartelijk. Toppunt was de loslopende ezel die ons een paar keer per dag kwam bezoeken. Wie heeft er nou een animatieteam nodig met een ezel bij je tent?
Gereisd familie in januari 2014
?

Een ydillische plek midden in de ongerepte natuur.

fa. Wijffelaars, 19-9-2011

We kampeerden een week in het naseizoen op deze kleine en rustige camping. We hebben er erg genoten van de rust en heerlijke wandelingen gemaakt in de omgeving.
Gereisd met partner in september 2011

kleinscahlige rustige camping

sluis, 18-8-2011

Rustige kleine camping tussen de drukte van de ardeche. Voor de iets kinderen een mooie camping. Er is geen ontmoetingsplek (voetbalveldje, tafeltennistafel o.i.d.) maar door de kleinschaligheid hebben ze elkaar snel gevonden. Prachtige rivier waarin gezwommen kan worden!
Gereisd familie in januari 2011

geweldige camping

Jan en Meriam, 9-8-2011

Hele gemoedelijke camping met erg betrokken en enthousiaste eigenaren.

We hebben genoten.

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moulin de Gournier in Malbosc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moulin de Gournier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Moulin de Gournier scoort een 9.25 uit 10 op basis van 18 reviews.