Hotel Best Western Crequi Lyon Part Dieu ***

Lyon
Hotel Best Western Crequi Lyon Part Dieu
Best Western Crequi Lyon Part Dieu

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Crequi Lyon Part Dieu bij:

2 reviews over Hotel Best Western Crequi Lyon Part Dieu in het Nederlands

ja maar ...

wim vermeir, 8-8-2010

Best Western Crequi is best in orde als uitvalsbasis om de stad te voet te verkennen. Kamer en badkamer zijn minimaal maar om te slapen is dit voldoende. Enkel spijtig dat de airco stuk was tijdens ons verblijf - de hittegolf van 2010 !
Gereisd met partner in juli 2010

ja maar ...

wim vermeir, 8-8-2010

Best Western Crequi is ok als uitvalsbasis om te voet de stad te verkennen. Spijt dat de airco stuk was tijdens ons bezoek (de hittegolf van 2010). We mochten wel drinken zoveel we wilden maar dit gaf toch niet voldoende afkoeling. Spijtig. [12]
Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Crequi Lyon Part Dieu in Lyon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Crequi Lyon Part Dieu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Crequi Lyon Part Dieu scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.