Hotel Bergerie **

Bergerie

• Ligging t.o.v. pistes7,5

2 reviews over Hotel Bergerie in het Nederlands

Geweldig leuk hotelletje met zeer goede service.

Brouwer, 3-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een opknapbeurt zou dit hotel echter niet misstaan.
Gereisd met partner in februari 2009

Prima prijs-/prestatieverhouding

Sander & Petra, 15-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Medio januari waren wij in Chatel voor ons jaarlijks wel verdiende sportieve uitje.

Helaas lag mijn vrouw de eerste helft van de week met griep in bed en heeft het op 2 dagen na alleen maar geregend en gesneeuwd.

Andrea en haar medewerkers hebben het echter helemaal goed gemaakt door hun goede zorgen.

Voor wat betreft het eten hebben zij ook flink hun best gedaan en omdat mijn vrouw geen kaas mocht hebben kreeg zij iedere keer een speciaal voor haar gemaakt gerecht (tot scampies aan toe!). De skibus stopt voor het hotel en het centrum is maar een kleine 5 min. lopen. Fantastisch skigebied. Vooral de Zwitserse kant vonden wij er mooi en breed uit zien.

Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergerie in Les Praz de Chamonix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bergerie scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.