7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Vivacamp Mas de Champel*** bij :

62 reviews over Camping Vivacamp Mas de Champel in het Nederlands

mooie vakantie

fam geurts, 5-8-2017

mooie omgeving, schone camping, niet al te groot, schoon sanitair, vriendelijk personeel, fijn schoon zwembad, leuk strandje met lekker riviertje om in te zwemmen. verdeling 30 %Hollands, 30% Frans, en 30 % Duits ongeveer. Engels/Franstalig receptie. Animatie vooral tot 12 jr .(ook nederlands) Aquarock en kayakken is in de buurt en een aanrader. Grote campingplaatsen.

Veel kiezel op de fietspaden dus fietsbandplak setje meenemen! Dolce Via is een mooie fietsroute. Voor oudere kinderen is er op de camping niet veel te doen qua activiteiten programma. Eten in camping restaurant valt tegen.

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke en zonnige vakantie!

margrietjanssen81, 1-8-2016

We hebben genoten van een heerlijke en zonnige vakantie op camping Mas de Champel. De camping is erg mooi gelegen aan een stromende rivier die erg geschikt is voor kanovaren, de omgeving is typisch voor de Ardèche. Vanaf het hoger gelegen terras van het restaurant heb je echt een supermooi uitzicht, we hebben hier de nodige avonduurtjes doorgebracht. De kinderen hadden het ook prima naar hun zin, er is genoeg te doen en er waren veel leeftijdgenootjes. De accommodatie, we hadden een safaritent, is ook prima bevallen.
Gereisd familie in juli 2016

Nooit meer

Amy, 19-10-2015

Wij zijn er de eerste twee weken van september geweest. De eigenaar was klaar met het seizoen had nergens geen zin meer in. En gaf zijn/haar personeel overal de schuld van.

Wij stonden achteraan op de camping in een tent en daar werd het sanitar afgesloten.

Een wc bleef open en werd nagenoeg niet schoongemaakt. We moesten vooraan op de camping douchen en afwas wassen doen. Het zwembad was slecht onderhouden en ijskoud. De pomp werd niet meer aangezet dat kostte teveel geld. IJs was er maar een soort want ze wilde niet meer in huis halen. Anders hadden ze over na het seizoen. De trampoline daar stond alleen het geraamte nog van. Dus de kinderen konden niet springen. Erg jammer want het zou een geweldige camping kunnen zijn. Wij vonden het riviertje op de camping erg leuk en het eten was goed. Ook de omgeving vonden wij erg mooi al zit je overal wat verder vanaf.

Gereisd familie in september 2015

een gebrek aan gastvrijheid en teleurstellend

Tim, 21-9-2015

wij hebben hier gelogeerd in de 1e week september. Het hoogseizoen was net voorbij. Echter was de camping nog voor 2/3 gevuld. Toch waren 2 van de 3 toiletgebouwen alvast gesloten. Ook toen er een groep van 50 motorrijders langskwam, was er geen aanleiding om meer douche/toilet voorzieningen te openen.

Ook het verwarmde zwembad was gemakshalve vast uitgezet, zodat het water ijskoud was. Leuk om met je 1 jarige zoon in te zwemmen. NOT.

Ook vind ik het volledig achterhaald dat er op de hele camping slechts 1 toilet met wc-bril aanwezig was.

Het was absoluut niet alleen maar kommer en kwel bij Mas de champel. Het restaurant was goed (helaas tussen de middag dan wel weer gesloten) en het meisje dat bardienst, receptie en restaurant in haar eentje draaide bleef vriendelijk. De eigenaren daar en tegen hadden volgnes mij geen zin meer in dit seizoen. Ook goed, maar sluit dan gewoon je camping.

Ik kan deze camping dan ook gewoon niet aanbevelen. Ik zou het zelfs afraden...

Mooie omgeving

Herman ter Schure, 15-9-2015

Camping ligt in een mooie omgeving!!

Goede stacaravan waar alles op zat, de faciliteiten waren niet top in september!!

Op de site staat een verwarmd zwembad zou zijn t/m september, maar omdat het naseizoen was, was het niet verwarmd(gewoon koud, Brrr).

Dit was 1 van de reden waarom wij geboekt hebben met een kleine dreumes van 1 jaar & dus een tegenvaller.

Verder was alles wel netjes op de camping. Het restaurant was pas open vanaf half 7 en weer niet handig met een dreumes van 1 jaar.

Heerlijk ontspannen(d)

Pieter, 25-8-2015

Twee weken op deze camping verbleven (twee kinderen: 15 en 12). De kinderen hadden meteen contact en hebben de hele vakantie met een hele groep opgetrokken. Het weer was geweldig (+30C), de medewerkers deden erg hun best het iedereen naar de zin te maken. En (voor ons gelukkig) :-) ze spreken allemaal Engels: top.

In een nabij gelegen dorpje is een Carrefour. Iets verderop (Privas) heeft een HyperU. Kanovaren op het riviertje is erg leuk. In de buurt zijn voldoende uitstapjes mogelijk (veel op ca. 45 minuten tot een uurtje rijden). De stacaravan was prima! In het restaurant op de camping kun je bovendien prima eten. Ook take-away aanwezig (frites, pizza).

Gereisd familie in augustus 2015

Zeer rustig!

groenhof, 23-8-2015

Als je van rust houdt, is deze camping een aanrader. De camping is zeer mooi gelegen, een lekker zwembad, leuke stacaravans, en gelegen aan de rivier .

Een aanrader voor pubers is het klimtouwparcours over de rivier, 2 km verderop gelegen. Ook een openluchtzwembad 20 km verder Base Eyrium is schitterend, je mag je koelbox meenemen, en je kan parasols en ligbedden huren, voor E 2.00 per stuk, hele dag. Naar Privas is een mooie route, met grote supermarkten. Voor kleine kinderen is dit de ideale camping, voor pubers zelf weinig te doen.

2 mooie weken

familie van Veen, 20-8-2015

Wij hebben er 2 weken met onze tent gestaan. Wij vonden het een erg fijne camping! Het riviertje en zwembad waren top,konden we mooi afwisselen.

Sanitair was ok, niet heel schoon maar als je je daar op instelt is dat prima te doen.Douche was prima!Camping ligt wel wat afgelegen dus je moet wel rekening houden als je bijv een (betaalbare) boodschap wilt doen je minimaal 20min onderweg bent. (carrefour) Iets verder ligt Privas en daar is van alles te vinden.

Wat erg jammer was is dat er thema avonden zijn en dan staat de muziek tot laat hard. Op onze vraag of het wat zachter kon was dat niet mogelijk. Dus dat is wel een puntje om rekening mee te houden, zeker als je in een tent zit. Maar desalniettemin kan ik deze camping absoluut aanbevelen!

Genoeg eetgelegenheden in de omgeving!

Gereisd familie in juli 2015

Mooie camping met paar flinke minpunten

Harald, 11-8-2015

Zo zonde! Deze camping heeft alles in zich om een supercamping te zijn. Maar helaas......... Kokendhete (levensgevaarlijke) douches waar je je kinderen liever niet onder zet. Toiletten vaak vies en geen bril voor de kleintje en een ronduit slechte campingrestaurant met fantasieloze kaart voor 2x het bedrag buiten de camping.
Gereisd familie in augustus 2015

Leuke camping voor kleine kinderen!

Smit, 9-8-2015

Twee weken op Le Mas de Champel gestaan.

Pluspunten:

- nette stacaravan type Loggia

- combinatie rivier en zwembad

- mooie ligging in groene vallei

- lekker weer

- enthousiaste animatie

- perfect voor kleine kinderen (onze waren 2 en 5)

Mindere punten:

- superslecht tweepersoonsbed

- camping is in 'verouderde' staat.

- peuterbad is ('s ochtends) ijskoud

- zwembadranden zijn te scherp/gevaarlijk voor kleine kids

- afhaal eten van slechte kwaliteit

- grote afstand tot uitstapjes

We hebben twee heerlijke weken gehad. Voornamelijk door het mooie weer en de combinatie van de rivier en het zwembad. Meer hadden onze jongens niet nodig. Er valt met een kleine investering wel veel meer uit deze camping te halen.

Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vivacamp Mas de Champel in Les Ollières sur Eyrieux (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vivacamp Mas de Champel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vivacamp Mas de Champel scoort een 7.08 uit 10 op basis van 86 reviews.