Camping Eyrieux ****

8,7

6 reviews over Camping Eyrieux in het Nederlands

Mooie , onrustige en Frans georiënteerde camping

Martijn, 17-8-2016

De camping is mooi gelegen aan de rivier en beschikt over gratis wifi op de hele camping, 2 mooie sportveldjes, een gratis fitnessruimte met apparaten en een heerlijk zwembad.Er werden dagelijks vele activiteiten georganiseerd waar vrijwel de hele camping aan meedeed en wat tot de late uurtjes doorging. Camping is erg Frans georiënteerd waardoor wij als enige Nederlandse familie een beetje buiten de boot vielen. Vooral onze kinderen(8,13 en 15 jr)mistte de aansluiting met leeftijdgenoten. Vooral de 2e week ook erg weinig nachtrust gehad omdat div. camping gasten tot diep in de nacht lawaai maakten. Ik denk voor Fransen zelf een leuke camping maar niet echt voor Nederlandse gezinnen. Minpuntje was ook dat er geen camping winkel was.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Een echte FRANSE camping!

Jacques, 16-1-2010

Wij nederlanders hebben behoefte aan kwaliteit. Niet dat deze camping echt slecht is, maar het sanitair laat het duidelijk afweten. Nederlanders hebben, ik spreek in elk geval voor ons gezin, een bloedhekel aan franse hurk-toilettes. Nou die hebben ze hier dus wel. Maar gelukkig ook (slechts) drie gewone toiletten voor de hele camping. Van deze camping is door de zeer vriendelijke eigenaar iets moois te maken door simpelweg het sanitair gebouw te vervangen door iets nieuws. Ze doen hier echt hun best om het iedereen naar de zin te maken. De eigenaar heeft een tomeloze dosis energie. De staanplaatsen zijn ca. 80 m2. Voor ons net groot genoeg. Het riviertje is heel erg leuk, rotsen, snelstromend water, maar ook zwemmen en vissen is mogelijk. Het zwembad is een topper en ziet er geweldig uit. Complimenten zijn hier op z'n plaats. De camping wordt overwegend bevolkt door Franse gasten. Nederlanders zijn schaars.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Prima servies

Ad Waijers, 7-12-2009

Nooit meer naar deze camping!

Waar we het meeste shrik voor hadden "het sanitair"was niet het probleem, de servies van de medewerkers was super.

Dus vraag je je af waarom dan nooit meer, wij hadden de pech dat we naast ons en tegen overons gasten hadden die honden bij zich hadden en deze overal hun behoefte lieten doen. Na vier keer de behoeften te hebben opgeruimd dit gemeld bij de medewerkers. We hadden drie weken geboekt en na een week had ik het helemaal gehad. Wel ons geld terug gehad, maar ik weet niet of het managment iets aan dit probleem gaat doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Prima camping!

Annemieke, 13-9-2009

In sept. 2009 hier een week geweest. Nette, schone camping. Normale wc's en heerlijke warme douches. Lekker zwembad. Brood kan je dag ervoor bestellen en wordt dan rond 8u aan je tent gebracht! Voor de overige boodschappen kan je in 't dorp terecht, alles lekker dichtbij! Super camping! Wij zaten wel in het naseizoen en toen was het rustig, in het weekend werden wel ineens alle huisjes door fransen bezet, maar daar verder geen last van gehad. Al met al eigenlijk gewoon een aanrader.
Gereisd met partner in september 2009

Inderdaad dit nooit meer

Corten Dirk, 27-7-2008

Het sanitair met de franse "hurkwc's" is echt aan verneiuwing toe het zwembad, dat naar ik vermoed vrij recent is, is dan weer top(verwarmd)En wij zijn tot hiertoe verwend met campings waar om 22.00-22.30 stilte heerst...hier beginnen ze vrijwel elke dag om 21.00Hr te feesten tot 24.00Hr en gaan dan door beneden aan de rivier met kampvuurtjes en lawaaierig zijn..op zen frans gezegd: bas classe...of zo iets ;met andere woorden totaal niet uitgerust na de vakantie....volgend jaar terug naar LesPeupliers in Vogue...de echte Ardeche trouwens.
Gereisd familie in juli 2008

Een echte FRANSE camping!

Familie Robbe, 25-7-2008

Wij nederlanders hebben kennelijk behoefteaan kwaliteit. Niet dat deze camping echt slecht is, maar het sanitair laat het duidelijk afweten. Nederlanders hebben, ik spreek voorons gezin, een bloedhekel aan franse hurktoilettes. Nou die hebben ze hierwel. Maar gelukkig ook drie gewone toiletten voor de hele camping. Van deze camping is door de zeer vriendelijke eigenaar iets moois te maken door simpelweg het sanitairgebouw te vervangen door iets nieuws. Ze doen hier echt hun best om het iedereen naar de zin te maken. De eigenaar heeft een tomeloze dosis energie. De staanplaatsen zijn ca. 80 m2. Voor ons net groot genoeg. Het riviertje is erg leuk. Het zwembad is een topper en ziet er geweldig uit. De camping wordt overwegend bevolkt door Franse gasten. Overigens schrijf ik dit bericht vanuit de bar op de gratis internet pc.
Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eyrieux in Les Ollières sur Eyrieux (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eyrieux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eyrieux scoort een 8.69 uit 10 op basis van 40 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: