Camping Capfun Domaine des Plantas ****

7,7

146 reviews over Camping Capfun Domaine des Plantas in het Nederlands

Leuk en mooie omgeving

Danielle, 27-8-2017

Combi zwembaden en riviertje is super. Drukte of rust opzoeken. Leuke glijbaan en lief personeel. Wij zaten in een tent, deze kijken allemaal uit op het riviertje. Sanitair is beetje oud en simpel maar wordt goed schoongehouden. Geen leuk plaatsjes binnen 30 min. Groot minpunt vind ik het eten. Zo ongezond! Aan groente is er alleen sla en tomaat verder vette happen. Ook het winkeltje kan beter, niets vers te krijgen en heel summier. Brood is wel Oke... supermarkt op 10 min tijden maar ook die is matig. Dus, prima en leuk voor een weekje.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuk maar niet perfect

Bram Zandman, 16-8-2017

Hele leuke camping hier een overzichtslijstje

Pluspunten:

Het huisje (was nieuw in juni en wij waren 3e persoon die erin zaten)

Er waren ook belgen daarom hoefde je niet altijd frans of engels te praten

Omgeving prachtig

Minpunten:

Als het slecht weer is is er op de camping niets te doen

Sanitairgebouw stinkt

Strand vol met rotsen

Pizza is zo hard je weet niet of je de pizza snijdt of de tafel

Tafeltennistafel is van steen en staat schuin

Je moet lang rijden voordat je een leuke actieviteit tegenkomt

bergpaadje is aan het begin wennen later te doen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke camping

Priscilla, 13-8-2017

Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie. Zwembad is ok. 2 kinderbaden voor kleine kinderen tot ongeveer 4 jr. Beide met glijbanen. overdekt zwembad En 3 grote glijbanen Onze zoons van 5 en 2 konden overal alleen vanaf. Rivier erg leuk. Rustig leuk om te vissen en kikkers en visjes vangen. Speeltuinen zijn leuk. Elke dag stonden er 2 springkussens. Animatie hebben wij niet veel mee gedaan. Was voornamelijk frans. Wij hadden een habana top presta huisje.die waren nieuw. Erg netjes en schoon! Mooie ruime plekken veel privacy. Wel snachts veel lawaai van jongeren. Helaas werd hier niks aan gedaan. In de buurt niet veel te beleven betreft winkels of markten. Als gauw 30min rijden voor een stadje. Leuk uitstapje de grotten van soyons. Les crocodilles (super leuk!) Velorail ook zeker een aanrader. Kajakken ook een mooie route. Dit kan paar km van de camping. Daar zit ook een mooi strandje en kleine waterval. Omgeving is schitterend!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Domaine des Plantas bij:

Heerlijk , rustig , genieten!

Fam de Vogel, 6-8-2017

Sommige sta-caravans kunnen kwa interieur wellicht wel een update gebruiken maar alles was netjes en compleet.

De plaatsen zijn ruim en je hebt zelfs wat privacy, de auto kan ernaast en onze ligging Soleil 8, was heerlijk centraal. Genoeg bomen voor schaduw maar ook heerlijk wat zon.

Het zwembad met de glijbanen was voor onze dochter een groot succes. Animatie , voornamelijk frans talig was ook leuk voor de NL'se kinderen, er zat een nl's sprekende meid in het animatie team.

Zo was er bijna elke dag mini disco met Carabouille en na 21.00u vaak nog een indrukwekkende show of schuimparty.

Als je wat minder druk wilt zitten, kan je heerlijk naar de rivier met schepnet of luchtbed.

De mosselavond in het restaurant vonden wij lekker! De stokbroden ook lekker vers die je bij de bar kan kopen. Het winkeltje het beperkte voorraad maar is er wel genoeg te krijgen. Voor grote inkopen moet je meer richting de grote stede, al zijn er in de kleine omliggende dorpjes ook supermarktjes te vinden.

Aanrader; Kasteel bij Aubenas, Nougat festival Montelimar en de grotten bij Sayons. Kortom van alles te doen, mooie omgeving en natuur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super plek

Michal de weert, 4-8-2017

Geweldig genoten van een weekje in een ingerichte tent. Deze is net gemoderniseerd en doet aan als glamping. Het koken is een dingetje....altijd lastig op electrisch maar er is een bbq te huur op gas. Riviertje is super...wel waterschoenen meenemen. Zwembaden top. Bar en restaurant ook prima. In de buurt kun je kanoën of kajakken. Supermarkt is op 30 min rijden van de camping. Omgeving prachtig!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima camping

Polman, 15-9-2016

Fijne camping met terrassen. Het chalet was enigszins verouderd. De kinderen hebben zich prima kunnen vermaken in de diverse zwembaden en bij het riviertje. Het campingpersoneel was erg vriendelijk. Het dorpje is niet bijzonder, voor leuke dorpjes moet je wel iets verder rijden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zeer goed

., 30-8-2016

Leuke kleinschalige camping met alle voorzieningen. De mobile homes zijn in uitstekende staat en leuk gesitueerd. De omgeving is prachtig met goede wandelmogelijkheden en een rustig berg riviertje beneden aan de camping waarin gezwommen en gespeeld kan worden.
        Gereisd anders in januari 2016

Zeer goed

., 22-8-2016

Gezellige, niet te grote camping. Goede mix staanplaatsen en mobil-homes. Mooie omgeving. Prima zwembaden. Aanbod in de campingwinkel is erg beperkt. Echte terrassencamping met flinke hoogteverschillen.
              Gereisd anders in januari 2016

Hele mooie camping. Weggetje valt enorm mee!

Microlina, 21-8-2016

Mooie camping aan de rivier waarin je kunt zwemmen, visjes vangen, dobberen op een luchtbed, dammen bouwen etc. De zwembaden en glijbanen zijn top. Er zijn 2 springkussens en genoeg speeltoestellen. Onze campingplek had uitzicht op de rivier. De plekken zijn met heggen van elkaar gescheiden. Het sanitair was goed en werd goed schoongemaakt. De stacaravans zagen er ook goed uit. Wij hebben ons vooraf druk gemaakt over het weggetje, maar dat bleek echt niet nodig ( we hebben een grote caravan) Op enkele plekken kun je niet met 2 auto's naast elkaar, maar er zijn ook plekken waar dit wel kan. Er zijn geen diepe afgronden. Er werd genoeg georganiseerd op de camping. De animatie is inderdaad voornamelijk Frans, waar wij niet zoveel van verstaan, maar wij vonden dat geen probleem. Het is wel prettig om niet te veel Nederlands te horen als je op vakantie bent. De omgeving is mooi. Je kunt er heerlijk wandelen, oude dorpjes bekijken, canoën .Wat ons betreft is deze camping echt een aanrader.
              Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Na 10 jaar niks meer van over

sannescheepers_, 21-8-2016

Wij kwamen vroeger elk jaar op deze camping, super gezellige camping met super lekker eten. Wij zijn toen een aantal jaar niet meer geweest en besloten dit jaar weer een keer terug te gaan.... Alles is veranderd sinds de overname van Franceloc.

Sanitair is super vies, word alleen 's ochtends schoongemaakt verder niet meer.

Badmeesters zitten zelf te zonnen inplaats van op te letten. Alle kinderen duiken, zitten met opblaasspul in het bad, spetteren iedereen nat. Om lekker rustig te zonnen bij het zwembad kan je wel vergeten.

Het is een ''kindvriendelijke camping'' maar de meterkast staat gewoon wagenwijd open..

Avondprogramma bij het terras is alleen maar voor jonge kinderen, niks voor jongeren of ouders.

Strandje is helemaal begroeid met planten, ligt veel glas en stinkt enorm..

Vroeger gingen wij altijd uiteten bij het restaurant op de camping, het eten is nu echt niet lekker meer en je betaald veel.

TIP: bakkertje in het dorp is veel lekkerder van de stokbroden van de camping. (5 min rijden)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Domaine des Plantas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Domaine des Plantas in Les Ollières sur Eyrieux (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Domaine des Plantas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Domaine des Plantas scoort een 7.66 uit 10 op basis van 187 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: