Chalet Reberty 2000 *****

• Ligging t.o.v. pistes9,2

10 reviews over Chalet Reberty 2000 in het Nederlands

fam. libregts en kornuiten, 11-4-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

wij zijn er voor de tweede keer geweesd en dit keer via touroperator geboekt Onze verwachting was hoopvol maar viel erg tegen ,zoals al eerder beschreven is valt er veel aan op te knappen er is erg veel kapot of zwaar beschadigd,stoelen die uit elkaar vielen geen wasmachine mer en ook geen diepvriezer zoals we de eerste keer wel tot onze beschikking hadden over het schoon opleveren aan de eerste gasten van het seizoen valt ook erg tegen en dan de prijs die je betaald vonden we het dit keer te veel voor te weinig geleverd comfort en dat is jamer de sneeuw en de omgeving maakt gelukkig de vakantie toch nog goed hopelijk maken ze de chalet weer net zo verzorgd als een paar jaar geleden dan zijn we weer graag van de partij.
Gereisd met vrienden in december 2007

Arne, 10-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Chalet Christal via Jiba ligt fantastisch en scoort daardoor doed. Het interieur heeft namelijk erg een opknap beurt nodig en biedt eigenlijk onvoldoende ruimte voor 12 pers. (je kunt amper aan de eettafel zitten met z'n allen). Het chalet blijkt 'cosmetisch schoon' want bij navraag blijkt dat er geen fatsoenlijke eindschoonmaak plaats vindt. Ligging is dus zeer goed, chalet kan veel beter...
Gereisd met vrienden in februari 2008

Jeanine, 8-7-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

zeer leuke chalets! idd niet zo schoon als je verwacht, maar zo erg is dat ook weer niet. jammer dat ik hier dingen zie staan die ik zelf wel goed heb ervaren. zoals dat t dorpje zo ver is.. HALLLOOO de ski bus rijdt af en aan...!! EN IS NOG GRATIS OOK!!!! en snachts terug na het stappen kan je een taxi nemen. dat was dus geen probleem voor ons.. verder leuke reisleiding. vakantie was goed geregelt!!! Thanx huug! iedereen bij snowtrex boeken! goede zaak daar! regelen alles voor je.. nee ik ben er echt niet slecht over te spreken. heb jammer genoeg niet alles in t gebied gezien, waren in de laatste week dat les menuires open was dus nog maar een paar enkele liften open.. dat heb je he als je niet afscheid van t winterseizoen kan nemen en op t laatste moment nog naar de sneeuw wilt... hihihih nou blablabla ik stop maar weer.. doeiiii
Gereisd met vrienden in april 2006

Rik Van Belle, 7-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

We verbleven in Chalet Maurits Reberty2000. Na vorig jaar verbleven te hebben in Chalet Marylene Reberty 2000 dat in enkele kamers te rumoerig was wegens nabuurschap van restaurant.

Maurits is iets minder qua indeling dan Marylene. De chalets gaan er duidelijk jaar na jaar op achteruit qua onderhoud en properheid: lampen stuk, kranen stuk, wankel meubilair, niet echt gepoetst bij aankomst,... Niettemin blijft dit een toplocatie aan de pistes en is het zeer gezellig om er te verblijven. De Grandalpes catering was merkelijk minder verzorgd dan vorige jaren, maar na enig overleg werd er gelukkig bijgestuurd. We gaan volgend jaar terug, al kijken we toch even rond bij andere aanbieders dan chalets.nl

Gereisd met vrienden in maart 2006

Patricia van der Heijden, 23-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Chalet Reberty 2000'Smaragd' via Touroperator: mooi luxe zeer compleet ingericht chalet! Eigen badkamer+toilet. Diepvrieskist+wasmachine+ veel opberggruimte. Gezellig, sfeervol ingericht. Kanttekeningen zijn echter; de trappen kunnen niet worden afgeloten (gevaarlijk voor kleine kinderen) Nergens kapstok-, handdoekhaken, geen stoelen op balkon, geen rek voor ski's (alles valt om) Slecht schoongemaakt. Veel Slijtage;kraan zat los, sommige handdoekdrogers werkte niet enz. De algemene totaal indruk is desondanks heel goed. We hebben een geweldige vakantie gehad. De ligging en het uitzicht is geweldig. De open haard waar je met zijn allen omheen kunt zitten is echt relaxed genieten. (alleen trekt ie nniet erg goed en slaat rook vaak naar binnen)

Fijn is Hollandse reisleiding; zeker aan te bevelen.

Pascal van Bussel, 21-2-2006
    • Ligging t.o.v. pistes9

Ja daar ben ik weer....zijn net 2 weken terug en het was weer goed....MAAR....niet zo goed als de laatste keer! Dit jaar moet de eigenaar van het challet toch echt eens onderhoud gaan plegen. Er zijn plekken in het challet die niet meer eruit zien zoals een jaar eerder. Badkamer weer wat viezer geworden en dan vooral de kit. Balkon kan best een likje verf gebruiken, keuken is niet meer wat het geweest is....zaken als bestek zijn door vakantie gasten zelf vervangen dus besteklade bestaat uit medere merken. Kookplaat werkt half. Schimmel bij de sauna. En de openhaard....nog steeds k met peren, hij gaat gewoon niet aan, dit jaar zelfs aanmaakblokken meegenomen maar het mocht niet baten. Bij aankomst was het geheel niet goed gepoetst....of wel vies!!!Nee volgend jaar gaan we ergens anders heen (ook omdat stappen echt niet gaat)...over een jaar of 5 proberen we het nog wel een keer!!

Pascal van Bussel, 1-2-2006
      • Ligging t.o.v. pistes10

GEWELDIG!! Chalet is prima, maar beetje jammer dat het inderdaad iets ver van het centrum is! Openhaard met daar rond omheen de banken...voor iedereeen gezellig, voor iedereeen een eigen slaapkamer is ook heel fijn.

Reisleiding is perfect daar kunnen ze in Val Thorens nog heel wat van leren. (tip voor Touroperator)

Vorig jaar zo goed bevallen dat we deze week weer gaan (04-01-06)!

Rinkje Kuipers, 4-9-2005
        • Ligging t.o.v. pistes10

nog geen 50 meter omhoog lopen om op de piste te komen, terug skien tot aan de deur....

Supermarkt, skihuur en restaurants op loop afstand...

De echte dorpskern zit wat verder op maar verder is alles in de buurt...

Gereisd anders in september 2005

Natascha, 11-2-2005
          • Ligging t.o.v. pistes10

Als je met z'n allen in zo'n chalet zit in Frankrijk, dan is het helemaal niet zo erg dat het dorp wat verder weg is. Het chalet is super, vlak bij de piste. Supermarkt, restaurant is in de buurt. Eigen badkamer bij elke slaapkamer, Lekker groot balkon, open haard, vaatwasser, bubbelbad & sauna en enthousiaste reisleiders --> echt een supervakantie gehad !
            Gereisd anders in februari 2005

Erik Van Loon, 3-1-2005
            • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie ruime authentiek ogende appartementen/chalets vlakbij de piste.Iedere kamer eigen badkamer met bad/douche. Terugskien tot in het appartement. Alleen de schoonmaak laat te wensen over. Jammer dat het net te ver lopen is naar het centrum. Uitzicht was briljant!
              Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Reberty 2000 in Les Menuires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Reberty 2000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Reberty 2000 scoort een 8.4 uit 10 op basis van 10 reviews.