8,2

5 reviews over Chalet L'Étoile des Neiges in het Nederlands

fantastische plek !!!

dick en ine boxman, 18-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

LÉtoile des Neiges in Les Menuires is een fatastische lokatie, direct aan de piste en gelegen op grote hoogte, dus sneeuwzeker.

Enige nadeel: het chalet is gelegen boven een restaurant/bar, waardoor de mogelijkheid bestaat, dat je last hebt van geluidsoverlast.

Gereisd met partner in januari 2011

Super chaletvakantie gehad. Top catered chalet.

Edward Glastra van Loon, 26-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Net terug uit chalet l'Etoile des Neiges. Geboekt voor het eerst een catered chalet bij deze chaletorganisatie. Dit gaan we echt ieder jaar doen zo'n skichalet met Nederlandse koks die je ontbijt, avondeten en schoonmaak voor je doen. En wat zijn ze gezellig. Wim en Tiny waren onze chaletstaf en hun service was meer dan geweldig. Heerlijk hebben we gegeten bij ze. Ze werken al een lange tijd als chaletstaf bij deze reisorganisatie en wat mij betreft zien we ze volgend jaar weer terug als we weer gaan boeken bij ze. We hadden overigens geen geluidsoverlast. Aan de piste, een top chalet met een service op culinair niveau om u tegen te zeggen. Wat wil je nog meer? Wij hebben inmiddels al een chalet in optie staan voor winter 2011-2012 bij deze chaletorganisatie.

Geweldige ligging

David Stibbe, 24-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben een uitstekend verblijf gehad in chalet l'etoile des neiges in Les Menuires. Onze mid-week is perfect verzorgd door de voor ons bekende staf van ski-chalets. De overlast die ons was verteld viel in de praktijk erg mee. Het was ook laagseizoen maar we hebben er geen last van gehad. We vonden wel dat de ruimtebeleving in een groot deel van de kamers niet geheel overeen kwam met de foto's zoals op de website.
Gereisd met vrienden in januari 2011

Mooi gelegen maar met minpuntjes

Michel, 21-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit chalet is prachtig gelegen aan de piste met liften in de directe nabijheid. Het biedt plaats aan 17 personen maar sommige slaapplaatsen zijn niet volwaardig. Relatief zeer gehorig chalet, zowel van het restaurant/cafe onder maar ook in het chalet zelf is alles hoorbaar. Prima sauna en bubbelbad hoewel de (hydro-)douches op de kamers veel te wensen over laten (klein straaltje water en soms bijna koud). Lekkere zithoek met open haard en bij ons verblijf een fantastisch Nederlands stel wat de huishoudelijke taken en het eten, erg smaakvol, verzorgd.

Geweldige serviceverlenende reisorganisatie

Roderick van Dalsum, 5-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij boeken al meer dan 7 jaar ieder winterseizoen een chalet. Altijd zijn wij zeer tevreden. De chalets zijn altijd in orde, de chaletstaf kookt uitstekende driegangendiners en is vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Voor deze winter hebben we ook chalet in Les Menuires geboekt en we begrepen dat er wat geluidsoverlast is van de buren. De reisorganisatie kan hier niets aan doen. Het is een situatie van overmacht. Ze hebben direct met ons contact opgenomen en ons meer dan een uitstekend voorstel gedaan.
Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet L'Étoile des Neiges in Les Menuires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet L'Étoile des Neiges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet L'Étoile des Neiges scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.