Chalet Balcon de Cime de Caron ***

1 review over Chalet Balcon de Cime de Caron in het Nederlands

Goed, net uitgerust huis

Elvira, 4-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Chalet Balcon Cime De Caron is een mooi huis en met een auto ben je zo bij les menuires (5 minuten) of iets verder bij reberty (10-15 minuten) waar de skiles van onze kinderen was. Wij waren in een drukke periode maar konden de auto altijd vrij gemakkelijk parkeren in de parkeervakken (bij Reberty). Het is een prachtig, zeer uitgebreid skigebied.

Naast het huis is een soort weiland waar de kinderen heerlijk in de sneeuw hebben gespeeld. je moet een klein weggetje inrijden dat een beetje omhoog loopt om naar het huis te komen. Je kan even naast het huis parkeren om spullen uit te laden, daarna moet je je auto onderaan de weg parkeren, sommigen in ons gezelschap vonden dat wel een nadeel.

De keuken is compleet uitgerust, voldoende bestek, garde, schalen etc. We zijn wel eens anders gewend in Frankrijk.

Via de eigenaar kan je gebruik maken van de broodjes service wat aan te raden is want in het dorpje zelf (Praranger) is eigenlijk geen winkeltje te bekennen. Voor 7 uur ligt het klaar!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Balcon de Cime de Caron in Les Menuires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Balcon de Cime de Caron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Balcon de Cime de Caron scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.