Appartement Aravis

Appartement Aravis
Aravis

• Ligging t.o.v. pistes9,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aravis bij:

1 review over Appartement Aravis in het Nederlands

jeroen, 9-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik ben hier vorig jaar geweest, en we hebben het prima naar ons zin gehad. De kamers waren ruim genoeg en we waren er met 4 personen, keuken is niet al te groot maar zeker niet te klein. Vanaf het appartement ski je zo naar de lift toe, er zijn kluizen in de kelder dus je het (bijna) niet met je ski's te sjouwen. Het appartement zit op het cnetrale plein dus je zit 5 min lopen van de winkels. Wij hebben er een top vakantie gehad. Het enige nadeel is dat de recenptie in het winkelcentrum is, en je moet je bed en bad linnen ook weer ergens anders ophalen in het winkelcentrum. En dan nog eens zoeken hoe je bij het appartement komt.
    Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aravis in Les Menuires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aravis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aravis scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.