Chalet Ruisseau

1 review over Chalet Ruisseau in het Nederlands

ruime en mooie chalet voor +/- 10 personen

Sarah Van den Poel, 14-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Chalet Ruisseau is gelegen in een rustige wijk, op 5 min. wandelen van het centrum van Les Gets. Vlak naast de chalet doe je je skis aan en via een klein bosje ben je in 1 minuut op de pistes! Zeer ruime keuken en leefruimte (mét open haard), 5 slaapkamers en garage waar je skigerief kan opbergen. De chalet is gezellig ingericht en heeft een terras en parking voor 3 à 4 wagens. Wij verbleven er met onze familie (10 volwassenen en 4 kinderen). 2 personen sliepen op de ruime mezzanine (2 extra bedden waren voorzien in de chalet). De eigenaar is een Brit, zeer betrouwbaar en gemakkelijk te bereiken per telefoon/mail/sms. Hij is erg begaan met z'n eigendom en doet er alles aan om je verblijf te organiseren. Wat ons betreft: prima prijs-kwaliteit verhouding!
Gereisd met vrienden in maart 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Ruisseau in Les Gets, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Ruisseau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Ruisseau scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.