9,5

2 reviews over Chalet Le Novlin in het Nederlands

Super catering en gastheerschap

Ineke Verzijlbergh, 2-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het haute cuisine niveau van de catering was een ware verrassing en bonus op ons prima verblijf.

Gastheer was uitstekend op de hoogte van mogelijkheden in het skigebied.

Kamers prima schoon.

Klein minpunt was het comfort van de stoelen in de huiskamer en beperkte verlichting om bij te lezen.

Gereisd met vrienden in februari 2010

Luxe chalet met Jacuzzi en Sauna. Top!

Alex Groothuizen, 27-1-2010
      • Ligging t.o.v. pistes10

Onovertroffen chaletvakantie gehad in Chalet Le Novlin in Les Gets. Topkok Ranni die al jaren voor deze touroperator werkt is in één woord 'fantastisch'. Hij werkt ook in top restaurants in Nederland en Engeland. Het chalet ligt aan de piste, dus je skiet zo in en uit je chalet. Mooi huis, voorzien van alle faciliteiten. We boeken ieder jaar een ander chalet bij deze touroperator en het bevalt ons altijd zeer goed. Het chalet ligt ook vlakbij het gezellige centrum van het dorp. Het is een sfeervol dorp zonder hoogbouw. Alleen maar chalets. Dus dat heeft de echte Alpencharme. Dit in combinatie met de formule van een chalet met de service van een hotel was onze skivakantie zeer geslaagd.
      Gereisd met vrienden in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Le Novlin in Les Gets, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Le Novlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Le Novlin scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.