Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes8,0

2 reviews over Chalet La Murette in het Nederlands

Top verzorging gehad door onze chaletstaf!

Josefine van Weel, 28-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

In maart 2009 zijn we voor alweer de zevende keer met deze organisatie op pad gegaan. Ranni, onze Nederlandse gastheer/chaletstaf was met één woord uitmuntend! Hij verraste ons vanaf het ontbijt tot en met het avondeten. Hij deed het werk voor het eerst voor verhuurder. We hebben inmiddels begrepen dat hij wederom naar Les Gets gaat voor deze organisatie. Wij gaan in ieder geval terug. Het chalet was mooi en goed verzorgd. Het uitzicht was ook prachtig. Al met al weer een hele gezellige week gehad met veel goede sneeuw!
Gereisd met partner in maart 2009

Leon, 2-7-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Maart 07 in Murette geweest. Zeer net chalet met alle voorzieningen, 3 kamers op de 1e verdieping plus 1 in de kelder. Met eigen douche en toilet.

Via touroperator geboekt, en prima chaletstaf die eigen kamer in de kelder hebben. Mooi groot terras/balkon aan de zonzijde, met uitzicht op de mt. CHery.

Skibus stopt voor de deur.

Enige nadeel: het is niet te lopen vanuit het (gezellige) dorp naar het chalet. Zeker 40 minuten, en flink omhoog. Aangezien de skibus maar tot 19u rijdt, kan je niet blijven apres skien in het dorp.

Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet La Murette in Les Gets, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet La Murette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet La Murette scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.