4,1

11 reviews over Appartement Village du Clos des Fonds in het Nederlands

Waardeloos

Berry2106, 4-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wat een vieze klein bende is het daar. Absolute afrader! Net als alle appartementen in het 'nieuwe' deel van Les 2 Alpes. Prima skigebied maar zorg wel dat je een hotel of appartement in het oude deel neemt. Dat is nog goed te doen.

Voor skiers is het echter een paradijs en dat vergoed een hoop.

Gereisd met vrienden in februari 2002

noa, 15-10-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heel lang moeten zoeken om het te vinden. Het appartement was klein en niet echt schoon, we griezelden van het beddengoed. Om bij het appartement te komen moest je door een gebouw waar de lift dus kapot was en waar het leek op een soort flat uit de Bijlmer. De gangen in het appartementsgebouw waren echt heel smerig, overal lag vuilnis. Ik vind dit een absolute afrader.
Gereisd met vrienden in oktober 2007

Robert, 1-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

2 keer in clos des fonds gezeten en dit jaar gaan we weer! Het is een top skigebied en ik heb alleen maar positieve ervaringen. Kapotte koffiepot kwamen ze netjes aan de deur een nieuwe brengen. 20 meter naar de skilift en idd we moesten een paar trappen lopen. Voor deze prijs loop ik graag een paar trapjes.
    Gereisd anders in januari 2007

ben wijnants, 27-12-2006
    • Ligging t.o.v. pistes6

het appartement is zeer klein en stinkt. onze waarborg van 300 euro is afgehouden wegens nachtlawaai.op een avond waren we tequila aan het drinken en de verantwoordeliojke van het appartementy viel zomaar binnen en heeft alles afgepakt! schandalig.nooit kom ik hier nog terug
    Gereisd met vrienden in december 2006

Christine, 4-6-2006
    • Ligging t.o.v. pistes5

Het appartement was vies toen we aankwamen, we hebben het zelf dan maar gepoetst! Het appartement was heel klein om er met zes een week door te brengen. Ze hebben onze waarborg (300 euro) afgehouden, ook al hadden ze bij de controle gezegd dat onze kamer in orde was! We zijn nog steeds aan het onderhandelen om onze waarborg terug te krijgen (dit is al zo'n vier maanden aan de gang!)
      Gereisd anders in juni 2006

Frans Van den Bergh, 4-6-2006
      • Ligging t.o.v. pistes6

Onze inventarisatielijst is verloren gegaan. Ondanks dat appartement in orde was, is er toch 300E van mijn rekening gegaan. Wij wachten nu al 4 maanden op restitutie. Jammer dat het in zo een prachtig skigebied gebeurt is.
        Gereisd anders in juni 2006

Karin Jansen, 27-10-2005

Wat een ellende!

Een 6-persoons app; Stapelbed in de gang, bedbank in de woonkamer en een tweepersoonsbed achter een wandje in de woonkamer. Het stonk er. Minibadkamer en wc met ketel boven je hoofd.

Lomp Frans personeel dat het verdomd om Engels te praten, wat ze overigens wel goed kunnen. Na terugkeer in Nederland hebben wij nog een hoop ellende gehad om onze borg (ruim 200 gulden) terug te krijgen. (wij hadden voor 14 dagen geboekt maar waren het na 10 dagen echt beu en wilden weg) Wij zijn vertrokken op een dag dat de receptie was gesloten. Maar, geen probleem, het zou worden overgemaakt. Ja, na ruim een half jaar en een hoop gesteggel over en weer tussen app, reisorganisatie etc. Nooit meer een bestemming in een Frans skigebied. Wij gaan lekker naar Oostenrijk of Zwitserland, waar vriendelijkheid hoog in het vaandel staat.

Gereisd anders in oktober 2005

Esmee, 18-10-2005
          • Ligging t.o.v. pistes8

klein appartement (lees kippenhok) met een miniraampje. Boven de wc een grote boiler zodat je erg moest oppassen je hoofd niet te stoten. Het minimale was aanwezig. De ligging t.o.v. de piste was goed, vlakbij de lift, Om weer naar beneden te komen de lift weer terug of een woekerpiste. Het centrum was via een lange kronkelweg naar beneden te bereiken.
            Gereisd anders in oktober 2005

Tara, 28-3-2005
            • Ligging t.o.v. pistes7

Vies appartement (lauteret), ruimte redelijk, maar ja, het kostte via Touroperator ook bijna niets. Liftschijnt ale hele seizoen kapot te zijn en dit betekende elke dag 7 trappen op en af. Ik kan je vertellen: met 2 zware koffer, 2 paar ski's is dit niet fijn.
              Gereisd anders in maart 2005

Jeroen, 27-3-2005
              • Ligging t.o.v. pistes9

Via Touroperator hebben we dit appartement geboekt. Na een chaotische ontvangst kregen we ons appartement. Tot onze grote verbazing was het enorm groot (6 slaapkamers, 14 bedden / en dat voor 7 man). Dit appartement lag prima ten opzichte van de lift. 5 minuutjes lopen (lift was kapot) en je staat met je latten in de sneeuw. Terugskiën naar het appartement kan wel, maar via een zwarte piste (of een groene wanneer er heel veel sneeuw ligt). Gelukkig kan je met de stoeltjeslift naar beneden.

Al met al prima voor een low-budget vakantie.

Eindcontrole is enorm streng!

Van 19 t/m 26 maart in dit appartement geweest.

Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Village du Clos des Fonds in Les Deux Alpes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Village du Clos des Fonds zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Village du Clos des Fonds scoort een 4.09 uit 10 op basis van 11 reviews.