Hotel Serre Palas **

• Ligging t.o.v. pistes8,0

2 reviews over Hotel Serre Palas in het Nederlands

nikky, 15-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik & 'n vriendin zijn hier in de kerstvakantie 2006 geweest. We gingen met de bus, je wordt afgezet op een klein stukje van het hotel!! En het is echt een heel leuk schattig hotel, en de gastvrouw is een ouder mevrouwtje die het beste met iedereen voorheeft. De kamers zijn precies goed en ook weer heel schattig, met een tv met 12 zenders en een heerlijke douche en bad(!) en je hebt een heel klein, soort van balkon, heerlijk bed. Het ontbijt zijn per persoon 2 stokbroodjes en een croissantje, jusd'orange en je hebt de keuze uit koffie thee of chocolademelk. Luxe die we niet verwacht hadden voor die prijs.. Het enige nadeel van het hotel is dat het op 30/40 min lopen ligt van het zogenaamde Nederlandse gedeelte, dat wij geloof ik 5 keer gelopen hebben. Omdat daar ook de leuke discotheek zitten, maar het hotel is echtaan te bevelen en het was het lopen waard (was nog best gezellig ook).
Gereisd anders in januari 2007

Robin & Monique, 12-8-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

Klein hotel in hartje van het dorp aan het einde van de winkelstraat. Lift op 2 minuten. Parkeren voor de deur! Ruime kamer en eenvoudig ontbijt. Prima hotel voor redelijke prijs.
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Serre Palas in Les Deux Alpes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Serre Palas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Serre Palas scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.