Appartement Résidences Meije **

10 reviews over Appartement Résidences Meije in het Nederlands

Back to basic

Barry, 27-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het appartement is oud en klein. De prijs is er dan ook naar. Nadeel is dat er veel gebreken zijn die verholpen moeten worden. De 4-persoonsappartementen zijn door de kleine ruimte niet aan te raden voor 4 personen. De bedden zijn een stapelbed en een slaapbank die elke dag weer opgeruimd moet worden. Voor het inchecken moet je geduld hebben. Wachttijden kunnen oplopen tot twee uur. Bij aankomst was het vies. De broodkruimels lagen nog op tafel. De tekortkomingen van in totaal 4 appartementen zijn indrukwekkend: gebroken aanrechtblad, vele stoelen die bijna uit elkaar vallen, drinkglazen met barsten, koffiezetapparaat die uit niet passende onderdelen bestaat, koekepan met bladderende aanbaklaag, kapotte lattenbodem van bed, drie stoelen in een 4-persoonsappertement en nog veel meer. De afwikkeling van klachten laat lang op zich wachten. Er is geen WiFi beschikbaar.
Gereisd met vrienden in februari 2017

Vies, klein, lelijk hok, slechte service.

Bjorn, 22-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Januari 2006 geweest,

Leuk skigebied en dit appartementje kostte heel weinig weet ik nog, maar dat bleek ook wel.

Slechte douche, aluminium aanrechtblad doorgezakt.

Véél te klein. Bij binnenkomst slechte service, beperkte openingstijd.

Wél gratis parkeren in vieze nagelegen soort parkeergarage/dek.

Magnetron was kapot, dag 1 gemeld, na week nog niets geregeld.

150 meter lopen naar piste, 2 leuke aprés-skihutten met NL gerechten en feestjes.

Piste wel leuk, slechts één (levengevaarlijk) pad langs afgrond terug richting het dorp.

Al met al leuk om een keer te bezoeken maar dan een ander hotel aub.

Gereisd met vrienden in januari 2006

Viel best mee na alle slechte recensies

Cor Calis, 17-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

met z'n 2-en een 4 persoons appartement gehuurd: prijs/kwaliteit was best in orde. Zou met 4 mensen te krap geweest zijn. Ski gebied is fantastisch!
Gereisd met partner in februari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Résidences Meije bij:

zeer klein, maar best fijn

Margriet, 26-12-2008
    • Ligging t.o.v. pistes10

In jan'03 wij waren met 6 pers. in een appartement helemaal bovenin.Erg klein, want we hadden bijv. een tafeltje waar je max. maar met 4 pers. aan kan eten... Keukentje was prima, maar niet echt fijne pannen bijv.

Het stapelbed in "het halletje" zakte door, waardoor noodgedwongen de lichtste van het stel daar heeft geslapen.

Geen radio/TV, gelukkig had toen iemand al een 'hippe' telefoon met radio/headset.

We moesten klokken hoe lang je kon douchen, want er was maar beperkt warm water.

Dorp was erg gezellig; de meest dichtbijzijnde super was wat duur. Die andere was ver lopen, bergop èn met volle tassen!

Skipiste op 30 mtr, prima dus. Pistes zelf waren goed en uitgebreid genoeg, ook voor ervaren skiër. Maar de liften waren echt uit het jaar nul. Krakkemikkig en je zat met je knieën in je nek op 3 houten plankjes.

Hopenlijk is dat anno 2009 beter.

Gereisd met vrienden in december 2008

P Landsheere, 17-4-2008
    • Ligging t.o.v. pistes8

Had hier al veel negatieve commentaar gelezen en ik moet zeggen deze klopt.

Zeer klein apartement. Was zogezegd gerenoveerd maar niet veel van gezien (plekken op de muren, gammele stoelen). Waren met 4 waarvan 2 kinderen in wat eigenlijk apartement voor 6 was maar zou er niet graag met zes verbleven hebben. In ouderslaapkamer moest de tweede over het bed kruipen om er in te geraken. Keuken niet veel zaaks om zelf te koken (wel microgolfoven). Zeer gehorig (lawaai van studenten). Voor elk apartement was er een skikast maar onze was gesloten en we hadden geen sleutel maar ze raadden ons zelfs aan om de ski's op het balkon te bewaren (telkens trappen (zonder lift met ski's).

Gaan nooit meer terug naar dit apartement.

Skigebied zelf is wel een absolute aanrader.

Gereisd familie in februari 2008

Jeroen, 10-2-2007
    • Ligging t.o.v. pistes9

Badkamer, keuken en toilet waren niet echt schoon. Appartementen zijn gehorig.

Ligging t.o.v. piste maakt een hoop goed.

Voor 1 week is het goed uit te houden.

Prijs kwaliteit is redelijk goed.

Als je een appartement wilt dat helemaal goed is moet je gewoon verder zoeken en meer betalen !!

Gereisd met vrienden in februari 2007

herma, 20-2-2006
    • Ligging t.o.v. pistes8

ligging prachtig,meubulair erg beschadigd wat kapot is wordt nooit gemaakt. alles was wel goed schoon

het 6 persoons appm is erg klein met z"n vieren gaat net je moet wel kunnen klimmen alleen stapelbedden.Verder is de plaats zeker een aanrader

Gereisd anders in februari 2006

elsa, 11-1-2006
      • Ligging t.o.v. pistes6

Echt een uitgewoond appartement. Heel weinig opbergruimte. Er werd aangeraden vanwege diefstal ski's niet in berghok en niet op balkon (als je daar makkelijk bijkon) te zetten.

De pistes waren dichtbij, tenminste als de lift in het gebouw het deed, die was helaas na 2 dagen vanwege vandalisme kapot. Met alle skispullen eerst 8 trappen omhoog. Ontzettend lawaaierige omgeving, gang, buren, op straat. Veel gehang in trappen, veel gebroken glas.

Erg duur apres ski (2,50 bier).

Internationale skischool moet je eerst 15 minuten skieen (leuk als je beginner bent). Pistes langgerekt, wel heeeel erg rustig, in schoolweek, maximaal 5 minuten gewacht op lift. .

Gereisd anders in januari 2006

Lindsay, 25-4-2005
        • Ligging t.o.v. pistes8

OP het eerste gezicht leek ons appartement echt vreselijk. Je kon zien dat het echt uitgeleefd was. Het was een erg klein hok voor het geld wat we ervoor betaalde. Uiteindelijk konden we onze draai vinden in de kamer. Ik vond het personeel erg onvriendelijke en ongeinteresserd. Dit complex ligt hoger op de berg dan het levendige dorp, maar er zijn een aantal wikels voor de nodige boodschappen (wel erg duur). Er is een gratis busdienst die je overal heen kan brengen, dit was positief. Piste was om de hoek.
          Gereisd anders in april 2005

pim, 28-3-2005
          • Ligging t.o.v. pistes8

redelijk app. prijs kwaliteit is wel redelijk te noemne
            Gereisd anders in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Résidences Meije bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidences Meije in Les Deux Alpes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidences Meije zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidences Meije scoort een 3.89 uit 10 op basis van 12 reviews.