Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes8,0

1 review over Chalet Les Epilobes in het Nederlands

Tom Hofmans, 11-5-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

De eerste week van april 2006 hadden we het appartement voor 14 geboekt voor in totaal 13 personen (7 volwassen, 6 kinderen)

De eerste indruk van het chalet is dat het gedateerd is, maar vooral 'niet proper' (stofnetten in hoeken, aftands en vuil behang, de kamers niet met nat gepoetst') hoewel er wel degelijk een firma langskomt die o.a het sanitair doet. De keuken is te beperkt voor een grote groep. Op onze vraag kregen we wel extra potten en pannen, dus qua service was het wel OK. De kwaliteit van de bedden (lattenbodems, matrassen) was beneden peil en ook de dekens/spreien gaven een 'muffe' indruk. Van de 4 aanwezige toiletten zijn er 2 ingebouwd in een 'all in one' douche-cabine. Wel een mooi, zon- gericht terras en gelegen in een 'familie vriendelijke' (lees rustige) buurt, op 30m van skipiste die naar 'petite aiquille' lift leidt. Op 100m van andere 'bas des pistes' liften.

Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Les Epilobes in Les Deux Alpes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Les Epilobes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Les Epilobes scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.