Hotel Le Sherpa ***

88 reviews over Hotel Le Sherpa in het Nederlands

nooit meer

Chiel van Schijndel, 3-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hadden drie overnachtingen, maar bijna niet kunnen slapen vanwege

de geluidsoverlast van de harde muziek en gasten die tot in de kleine uurtjes

op het terras zaten te feesten. Dit precies onder onze kamer. Dus voor je rust moet je hier echt niet naar toe.....

Gereisd met partner in mei 2017

Het was weer een fantastische week in Les 22 Alpes

Ad Wilmont, 18-2-2017

Hotel Le Sherpa met ontzettend vriendelijk personeel en goede keuken is een van de redenen dat wij hier voor de vijfde keer zijn geweest. Min puntje vanwege de storm konden we 2 dagen niet skiën, maar het verwarmde terras bij Le Sherpa en het zwembad om de hoek maakte veel goed.
        Gereisd met vrienden in januari 2017

Redelijk hotel dichtbij de piste

Erik, 9-1-2017
        • Ligging t.o.v. pistes7

Le Sherpa is een prijs/kwaliteit een redelijk hotel. Kamer is goed qua ruimte. Er zal wel wat meer moeite in het eten gestoken mogen worden. Ontbijt is karig in aanbod. Avondeten is matig tot slecht. Soep uit een pakje en diepvriesgroente is echt niet nodig. Ligging is goed, middenin les2alpes vlakbij de piste en liften.
        Gereisd met partner in januari 2017

Super prijs/kwaliteit!

Peggy, 13-4-2016
        • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel ligt zeer centraal in Les 2 Alpes, voldoende parkeerplaats in de buurt. Het is een gezellig, niet té groot hotel met familiaal karakter. De kamers zijn ruim, maar kunnen zeker een opknapbeurt gebruiken!! De service is super: het personeel is echt supervriendelijk en behulpzaam!!! Het eten is sober, maar lekker en in de bar is het ook gezellig (wel wat klein). De centrale liften naar het skigebied zijn vlakbij.

Gereisd Met oudere kinderen 11+ jaar in maart, 2016

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

Geweldig

Hans&gerdy, 28-2-2016
        • Ligging t.o.v. pistes10

De sfeer is geweldig niets is te veel voor het personeel, de kamers waren iets gedateerd. Het Hotel is kleinschalig dus iedereen kent elkaar, heel leuk.
        Gereisd met partner in februari 2016

Geweldig hotel

lori982, 3-2-2016
        • Ligging t.o.v. pistes10

Ontzettend vriendelijk personeel (Nederlands) lekker eten. Keuze uit twee hoofdmenu's. Altijd een voor- en nagerecht. Ook het ontbijt was prima. Perfecte ligging tov de liften en skischool. Top!
        Gereisd met partner in januari 2016

Geweldig Hotel

Wim, 1-2-2016
        • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren hier i.v.m. de Alp d'Huzes. De eigenaar is een landgenoot en het was net een grote Nederlandse familie.
        Gereisd met partner in juni 2015

Top hotel! Hier willen we terug komen!

Tina, 12-1-2016
        • Ligging t.o.v. pistes9

Le Sherpa ligt op loopafstand van de grote gondel(s) die je direct naar boven brengen. Ook zitten er tegenover het hotel 2 bus stops die je beide kanten op kunnen brengen.

Het personeel is uitermate vriendelijk én Nederlands, wat persoonlijk wel gezellig is en naar thuis doet aanvoelen.

Het eten was geweldig! Voor, hoofd en na. Simpele gerechten misschien (lasagne) maar oh, zo lekker!

Ontbijt is gewoon goed. Chocolade broodjes, croissants (mogen niet ontbreken natuurlijk), brood, fruit, yoghurts, etc. Voor ieder wel wat wils lijkt mij.

De kamers, wij hadden een 4 persoons kamer met bad, waren groot zat, Maar wij waren met 2 personen. 2 slaapkamers naast elkaar, een ruime badkamer met 2 wasbakken (ideaal) en een aparte wc (ook erg fijn). Heerlijke douches ook overigens!

Er is ook een gezellig barretje in het hotel. Wij zaten in januari dus niet echt hoogseizoen en er werd dus niet "keihard" ge-apreskied. Maar gezellig vonden wij het wel!

Wij zijn al met al super tevreden.

Gereisd met partner in januari 2016

Een absolute aanrader!

Loek en Jeanet, 16-3-2015
        • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Le Sherpa met hun fantastische team is een absolute aanrader!

Wij verbleven met ons gezin in de ruime 5-persoonskamer met balkon en mooi uitzicht over het dorp. Het hotel ligt midden in het gezellige centrum en op steenworp afstand van de Le Jandri lift. De eigen bar van het hotel liet niets te wensen over evenals de zeer goede keuken en dat alles verzorgd door super vriendelijk personeel.

Wij hadden niets te klagen, we hebben op en top genoten en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Tophotel

pieter-jan lagerweij, 3-2-2015
        • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel le sherpa is een geweldig hotel om in te verblijven. De locatie is gunstig, midden in het centrum en op 1 minuut lopen van de jandri lift die je gelijk naar de gletsjer brengt op 3200 meter!! Het personeel is erg vriendelijk en het eten was echt geweldig!!! Ook s'avonds in de bar was het gezellig, kortom hotel le sherpa is wat ons betreft zeker een aanrader!!!
        Gereisd met partner in januari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Sherpa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Sherpa in Les Deux Alpes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Sherpa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Sherpa scoort een 8.13 uit 10 op basis van 92 reviews.