4,8

18 reviews over Appartement Le Coprotel in het Nederlands

Prijs/kwaliteit correct

Nicka, 1-5-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Na alle slechte reacties op het internet verwachtten wij ons aan het ergste maar uiteindelijk viel alles wel goed mee. Het was niet super proper, maar ook niet ranzig vuil. Bestek en glazen hebben we wel zelf even nog een extra afgewassen voor gebruik. Ski's hebben we op terras gezet, beter dan een depot vind ik. Alle dagen konden vier mensen zich uitgebreid douchen met warm water. Frigo, oven, vuren werkten allemaal; behalve onze lamp in de living was kapot. Goeie matrassen, meestal weinig lawaai 's nacht. Enkel voor jonge mensen die met weinig luxe tevreden zijn en hiervoor in de plaats een superski-vakantie voor weinig geld in de plek krijgen! Echt mooi skigebied!
Gereisd met vrienden in mei 2009

Krot aan de piste

Svenja, 23-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor weinig geld een weekendje naar de sneeuw. Onze verwachtingen van het appartement waren laag. We waren ingesteld op een krot. Dit is maar goed ook.

Het skidepot was ranziger dan de gemiddelde kroeg na een avond feesten, de stank bij binnenkomst in het appartement niet te harden, het stapelbed ultiem gammel, de douche overwegend koud, door het wegwerp beddengoed voel je je als in een operatiekamer en de koelkast is onbruikbaar.

Maar goed, je trekt je snowboard aan en je staat zo bij de eerste lift, na 140 traptreden ben je bij de bakker en na 180 traptreden sta je in de Prins van Oranje.

Bedenk je dat je er alleen maar hoeft te slapen en je houdt het er wel een weekend uit! Al met al heb ik een super weekend gehad in Deux Alpes.

Gereisd met vrienden in maart 2009

Gewoon waar voor je geld

Stephan van Halewijn, 4-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Afgelopen week (van 25 tm 31jan.) naar Les Deux Alpes geweest, in Coprotel. Daar we incl.materiaal, vervoer, skipas app. nog geen 400 euro kwijt waren, de reacties op zoover daarbij opgeteld..vreesden we qua app. het ergste! Toch viel het echt enorm mee.

Bij binnenkomst in de hal van het appartement valt meteen op dat het oud is. Daarbij is de vloerbedekking op de gang smerig. De kamers zijn erg basic, maar verder wel schoon. Bedden zijn gammel(latten vd bodem liggen los), alles staat dicht op elkaar en warm water heb je na een 20 min douchen niet meer. Toch kun je voor het geld dat je betaald niet meer verwachten. Wanneer je student bent/jongere en je wil gewoon een plek om te slapen en je evt op te frissen is dit een super accomodatie! Zeker voor deze prijs!

Minpunt is wel: WC ging kapot, kon niet binnen 2 dagen gemaakt worden...Maja verder prima!

Les Deux Alpes is ook perfect! Diverse plaatste in Oostenrijk gehad, die redden het hier niet bij!Ook qua apresski!

Gereisd met vrienden in januari 2009

Toine, 18-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Aankomst in ons skikrot, alles ranzig en kapot! Enkele punten: in elke hoek van de kamer schimmel,overal spinneweppen aan de muur,matrasse ranzig,in 1 hoek van de kamer was gekotst ofzo,badkamer zeer vies (niet gedwijlt spinwep en vlekken),toilet stonk bij binnenkomst vol met spinnenweppe en smerigheid,als je t appartement binne kwam dan rook het meteen al naar vocht en zure lucht, heel de vaat was ranzig overal etensresten in, niks was afgewassen, stof in elke hoek,openstopcontact in kast waar je je natte jas in moet op hangen,GEEN skidepot,dus skis en schoenen droge op je eigen kamer,balkon lag vol met glas,lamp kapot,elektrische kookplaat vies,lakens op sommige bedden niet vervangen,in het laatje van de bestek etensresten en hare,niet gestofzuigd..en husk behandelt klachten slecht!

sterkte voor de mensen die nu nog niet willen luisteren en toch voor dit appartement kiezen!

mvg Toine

Gereisd anders in maart 2008

Yuri lybeert, 12-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Coprotel? Coprohel zul je bedoelen.

Geen warm water,te kleine ruimte,alles vies vuil en vettig.

Donsdekens stonken,vieze vloer.

Cheap motel was het.

Absolute afrader,niet doen,just don't.

Via skikot.be geboekt,skikots.be zeker.

Gereisd met vrienden in maart 2008

Sabine, 3-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Complex is simpel en absoluut niet luxe. Maar kijkend naar de prijs/kwaliteit is het goed geregeld. Loop de achterdeur uit en je staat op de piste!
    Gereisd met vrienden in februari 2008

schimmel, 19-1-2008
    • Ligging t.o.v. pistes1

Vanwege overboeking in dit 'appartement' terecht gekomen. Als je van hygiene houdt moet je hier absoluut niet zijn. Schimmel in kastjes,haren van je voorganger in het bad/douche, bloed op de dekens, kortom er wordt niet schoongemaakt.Daarnaast is het elke nacht herrie.Husk is daarnaast ook een organisatie van niks. Ze doen weinig voor je.
    Gereisd anders in januari 2008

Kim, 18-7-2007
    • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn hier afgelopen januari geweest en het is ons heel goed bevallen. We gingen via een touroperator, de hostes was in het appartement aanwezig en kon je overal om vragen dus met het personeel van het appartement hebben we niks te maken gehad. De ligging vond ik super als je de trappen op liep stond je gelijk bij de liften om de berg op te gaan.

Het appartement was dan wel wat ouder maar alles was aanwezig en functioneerde voldoende om er goed gebruik van te kunnen maken. Ook hadden wij geen problemen met het warme water, we konden het hele bad (ook aanwezig) vol laten lopen zonder hier last van te hebben. Ook uitgaan was goed te doen er is een gebouw met daarin restaurantjes en cafetje en daarnaast zijn er ook nog andere cafe tjes en barretjes te vinden oa prins van oranje. Wij hebben ons hier prima vermaakt!!

Gereisd met partner in juli 2007

Kokkie, 21-3-2007
    • Ligging t.o.v. pistes8

Geen luxe appartement maar wat wil je voor zo'n prijs. Geen last gehad van jongeren die herrie maken. Mooi skigebied, opgewekte aardige hostes van touroperator. Vind het een aanrader voor hen die weinig kwijt willen maar toch lekker willen skien. Zou zo weer terug gaan.
      Gereisd anders in maart 2007

A.T., 18-2-2007
      • Ligging t.o.v. pistes9

via touroperator 10-17 feb 07 (2pers in 5 pers app):"Appartementen Le Coprotel" liggen in gebouw Lautaret nr 5 in Les Deux Alpes 1800. ALGEMEEN: app voor 5pers is ok voor 2p maar zeker niet leefbaar voor 5p.Verouderd,kookgerief ontoereikend voor 2p.Zelf poetsen dus als voorgangers niet nauw nemen dan kan je troep vinden.Heel veel nachtlawaai. Niet geschikt voor rustige vakantie. LesDeuxAlpes1800 ligt bergopwaarts van eigenlijke skidorp wat trip nr supermarkt tot expeditie maakt.PLUSPUNTEN: prijs,ligging tov pistes,gratis overdekte parking. MINPUNTEN:zeer veel nachtlawaai van dronken nederlandse jeugd,verouderd-vuil,slechte keukenuitrusting,beperkt warm water,niet in dorp. MEENEMEN: poetsgerief vr badkamer&keuken,toiletpapier,vuilniszakken, blikopener,scherp keukenmes,campingset pannen. CONCLUSIE: vr lage prijs kan je niet beter verwachten maar het wangedrag van andere gasten was er teveel aan.
        Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Coprotel in Les Deux Alpes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Coprotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Le Coprotel scoort een 4.83 uit 10 op basis van 18 reviews.