Appartement La Petite Aiguille ***

• Ligging t.o.v. pistes7,1

8 reviews over Appartement La Petite Aiguille in het Nederlands

Anouk, 19-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik ben er in 2004 geweest helemaal aan het eind van het seizoen, er lag toen niet meer veel sneeuw, je moest echt al hoog gaan en met de skibus naar t dorp (geen probleem). Het eten was erg lekker en ook gevarieerd. Personeel was erg vriendelijk en het was schoon. De kamers waren iets minder, erg luidruchtig allemaal..Maar goed, je moet niet te veel verwachten bij die prijs..Ik heb een super vakantie gehad in ieder geval.
    Gereisd anders in januari 2006

S.B vd Lans, 28-3-2005
    • Ligging t.o.v. pistes5

Onze ervaring met petite aiguille is echt waardeloos, de reis was niet duur maar het hotel was dan ook verschrikkelijk !Er is geen weg/pad naar het hotel ,je loopt letterlijk door de prut. De vloer in de kelder (opslag koffers etc.)en restaurant stond blank.

Lekker eten met natte voeten dus. Dan de kamers ; 3 van de 6 stoelen stuk, keukenkastje kwam naar beneden, geen 2 persoonsbedden maar 2 ongelijke slaapbanken.Geen mogelijkheid om op vertrekdag even te douchen na het skien.

Kortom ,hier zien ze ons nooit meer terug.

Alex, 21-3-2005
      • Ligging t.o.v. pistes9

Ik ben het niet geheel eens met Linda en Matthijs, wij zijn er afgelopen week geweest.

Het is een oud gebouw, maar Gogo doet wat ze kunnen om dingen goed te laten verlopen, je moet allene geen hoge verwachtingen hebben.

Wij hebben half pension geboekt en het eten wat we kregen was prima.

Hadden wij een probleem (lekkend dak), ze probeerden van alles om oplossingen te bedenken.

Het mest vervelende vond ik dat er voor een groep van 6 maar 1 seutel beschikbaar was.

Linda & Matthijs, 19-3-2005
        • Ligging t.o.v. pistes9

Het skigebied van les deus alpes is erg mooi. La petite aiguille is minder, het is gewoon erg eenvoudig de service stelt niks voor...

Wanneer iets kapot is op je kamer wordt er niets aan gedaan. Maar het skigebied en het dorpje zijn super. Wij hebben er dan ook een super leuke week gehad met veel zon en goede pistes!

Karin, 2-3-2005
          • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtige omgeving en ideale ligging ten opzichte van de pistes. Wel is het gebouw in vervallen staat en zijn de appartementen aan de erg kleine kant. De service was minimaal, maar zeker niet slecht. Goede prijs/ kwaliteitverhouding. Over de algehele linie een super vakantie gehad!!

johnny, judith, silke en ruud, 18-1-2005
            • Ligging t.o.v. pistes5

Het is een heel oud appartement, De kamers zijn echt super klein. Wij zaten met zijn 4 en op een 8 persoons kamer en dat was net groot genoeg. e bank die viel van elende uit elkaar. en de eettafel was ook eigenlijk maar een 4 persoons tafel.

Maar voor die prijs moet je ook niet te veel verwachten.

Het gebied is heel groot en massaal. je heb er niet echt super mooie afdalingen maar wel heel veel en heel veel verschillende.

We hebben toch een super vakantie gehad.

Groeten uit brabant

Gereisd anders in januari 2005

caroline raes, 27-12-2004
              • Ligging t.o.v. pistes7

Het gebouw is dan niet super proper of vernieuwd maar de vriendelijkheid, gedrevenheid en persoonlijke betrokkenheid van het personeel maakt werkelijk alles goed.
                Gereisd anders in december 2004

Richard en Laura, 22-11-2004
                • Ligging t.o.v. pistes6

Leuk en gezellig verblijf. Nederlands GoGo personeel.

Het eten was erg goed (half pension), bij avondeten keuze uit 2 gerechten.

Het ligt buiten het centrum.

Afstand naar de grote gondels toch 10-15 minuten lopen. Er rijdt wel een gratis bus...

Skigebied is zeer mooi, vooral de gletcher.

Helaas was het laatste stukje skieen terug naar het dal een zwarte piste......dan maar met de lift?

Gereisd anders in november 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Petite Aiguille in Les Deux Alpes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Petite Aiguille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Petite Aiguille scoort een 6 uit 10 op basis van 8 reviews.