Camping Le Grand Bois (+B&B) ***

Camping Le Grand Bois (+B&B)
Le Grand Bois (+B&B)

67 reviews over Camping Le Grand Bois (+B&B) in het Nederlands

Kindvriendelijke camping in prachtige omgeving

M, 26-8-2017

Voor de tweede keer verbleven we op le Grand Bois. We sliepen in een safaritent. Deze tenten zijn ruim en ingericht met gezellige vintage meubeltjes. de vrije campingplekken waren dit jaar wat minder op elkaar geplaatst, hierdoor was het minder druk bij sanitair en is er meer privacy voor kampeerders. Het sanitair is prima, zou iets vaker mogen worden schoongemaakt, zeker na regenbui waardoor de vloeren vies zijn en wellicht zeep en wc papier laten verzorgen door eigenaren. Douches altijd heerlijk warm. De safaritenten zouden nog meer meerwaarde hebben bij eigen sanitair, hiervoor is in de tent meer dan genoeg plek. Het restaurant is supergezellig, het eten zou van hogere kwaliteit mogen zijn, wellicht idee om echte pizza-oven te plaatsen en een goede verse sap- en saladebar. Zwembad is prima, speeltuin klein maar fijn. Kinderen vermaken zich op de camping heerlijk, hebben veel vrijheid en leeftijdsgenoten. De omgeving is prachtig, veel leuke dorpjes en zwemplekken in riviertjes.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige camping maar totaal geen hartelijkheid

Gezin 2 kinderen, 24-8-2017

De camping ligt prachtig in het bos en heeft fijne ruime plekken. Veel schaduw wat fijn is met hoge temperaturen. Prachtige bomen. We mistte het hart en liefde voor de camping. Eigenaren weinig betrokken wat erg jammer is voor zo'n mooie plek. Sanitair vond ik niet altijd even schoon. De douche was heerlijk warm. Brood is erg duur op de camping (1,40 voor baquette. In dorp 0,95). Eten vonden wij ook geen aanrader. Veel uit de vriezer...

Zwembad was echt te koud om lang in te verblijven.

De omgeving is prachtig met mooie wandelroutes, dorpjes en cultuur.

De kinderen hebben zich vermaakt met andere kinderen. Het is een echte Nederlandse camping met bijna alleen Nederlanders.

Er wordt gevraagd om afval te scheiden en ecologische producten te gebruiken. Dat gebeurt in het hele gebied daar dus niet zo uitzonderlijk. Wel zou handig zijn om zeep en wc papier bij het toiletgebouw te hebben...

Fijne camping

Fam B, 20-8-2017

Een kleine maar fijne camping met een prachtig zwembad voor onze kinderen. Als je in het bos staat heb je veel schaduw, dit moet je willen, wij stonden gelukkig aan het veld en hadden de hele dag volledig zon. Als je kind geen animatie nodig heeft, is deze camping ook geschikt voor oudere kinderen. Onze dochter is 9, heeft leuke vriendinnetjes gehad en de animatie werd niet gemist!

Als de eigenaar wil dat het ecologische zuivering systeem goed werkt zou het handig zijn als het speciale toiletpapier gewoon aanwezig is in de toiletten en eventueel zeep dispensers gevuld met afwasmiddel bij de afwasgelegenheid.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Volgend jaar zeker weer <3

Liesje's family, 18-8-2017

Zeer hartelijk ontvangen door de Nederlandse eigenaren. Wij hebben een safaritent gehuurd, groot en heel gezellig ingericht en lekker onder de bomen dus koel. Terras met buitenkeuken en hangmat voor de deur, zwembad om af te koelen, chillen op het grote veld voor het zwembad in de zon, prima eten voor een prima prijs bij de buitenbar/restaurant en hele gezellige medewerkers. Het sanitair is ruim voldoende en heerlijke douches waar je niet extra voor betaalt. Leuke mensen ontmoet, de sfeer was echt super! De ligging is geweldig, via kronkelende weggetjes omhoog kom je hier uit. Plaatsjes in de buurt zoals Dieulefit (leuke markten) en Bourdeaux bieden gezellige terrasjes, winkeltjes (ook met streekproducten). Jolande & Eelco stonden ons graag te woord als we bijvoorbeeld tips wilden over de omgeving. Oh ja, verse broodjesservice is er ook, niet verkeerd :)
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Rustieke camping met relaxte en gezellige sfeer

Fransien, 16-8-2017

Wij gaan altijd naar rustieke campings. Le Grand Bois is rustiek én gezellig! Grote plekken (ruim genoeg voor onze grote Karsten tent en hangmat) midden in het bos of aan de rand van het speelveld met prachtig uitzicht over het dal en de bergen. Hier sta je zeker niet scheerlijn over scheerlijn. Aandacht voor milieu: je krijgt tassen om je afval te scheiden en kan tegen inkoopprijs biologisch afbreekbare producten kopen tbv de ecologische waterzuiveringsinstallatie.

Hoogseizoen is levendig. Veel kinderen, die vrijuit spelen omdat auto's op het parkeerterrein blijven. Ook een leuke bar met dagschotels, pizza en friet. Op woensdag een bbq. Gezellig en kleinschalig, verder geen animatie ofzo.

Fijn zwembad met ligbedden. Schoon en ruim sanitair met heerlijke warme douches. Brood op bestelling en schitterende omgeving.

Negatieve reviews herken ik niet. De hartelijke eigenaren staan steeds voor je klaar. De camping is niet overvol en ik heb nooit hoeven wachten op douche of toilet.

Heerlijke gemoedelijke camping

Anoniem, 2-7-2017

Het is een heerlijke camping. Zoals de naam al zegt: in het bos. Lekkere plekken, en je krijgt alle vrijheid om te staan waar je wilt. Verlengsnoer mee en er is altijd elektra in de buurt. Er staan leuke grote Safari tenten en is er ook een mooi groot grasveld. Wij stonden aan de rand daarvan en keken uit over het dal en de bergen. Erg vriendelijke eigenaren die steeds voor je klaar stonden als je wat nodig had. Gezellige bar! Als ik de andere beoordelingen lees herken ik de negatieve dingen niet. Ik kan me voorstellen dat men in het hoogseizoen iets minder tijd voor je heeft als er bv 4 mensen tegelijk aan de receptie staan. En kinderen maken lawaai ja, kan ook heel gezellig zijn. Zwembad super en schoon. Mooie ligbedden. Sanitair heerlijke , warme douches. Brood op bestelling en schitterende omgeving. Gewoon zelf ervaren! Er is altijd wel iets te zeuren.
Gereisd met partner in juni 2017

Niet rustiek maar camping als melkkoe

Fam emmens, 15-5-2017

Al jaren gaan we naar rustieke campings maar le grand bois was veruit de slechtste ervaring.

Zo'n conclusie trek je niet zo en begint vaak direct aan het begin.

We zijn nors en ongastvrij ontvangen.

Geen begeleiding naar de plek, die niet was zoals besproken. Komt vaker voor en vaak ga je dan samen kijken naar alternatieven. Niet mogelijk maar zoek het maar uit.

Plekken voldoen niet de rustieke maten.

Geen voetbalveld zoals was aangegeven.

En het belangrijkste : eigenaren houden zich niet aan hun afspraak. Dit heeft ons circa 400 euro gekost.

Met de een maak je afspraken waarbij de ander dit op een later tijdstip terzijde schuift. Waarbij duidelijk is dat ze nog een paar jaar de camping willen runnen en zo veel mogelijk geld willen binnen harken.

pluspunten?

De omgeving is fantastisch en biedt veel. En het zwembad en sanitair zijn netjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Niet meer

Julie, 6-1-2017

Wij vonden de ontvangst op de camping alles behalve gastvrij. Wij gaan altijd graag naar rustige campings en daarom voor deze camping gekozen. Helaas werd elke vierkante meter hier benut. Plekken werden hierdoor krap en erg druk in het toiletgebouw.

Het restaurant zou volgens de informatie de hele dag geopend zijn, maar ging vaak pas om zes uur open.

Verder wel mooi zwembad en het eten in restaurant was prima. We hebben genoten van de omgeving, maar komen niet meer terug op deze camping en zou hem zeker niet aanraden aan vrienden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Een heerlijk rustpunt in de drukke wereld.

Een heerlijk oord, 1-10-2016

Alles was optimaal. Service, eigenaren, locatie en noem maar op. Geen minpunten dus een aanrader.
Gereisd met partner in september 2016

geen rustige camping

wilko, 20-8-2016

geboekt als oase van rust.helaas niet zo,veel jonge kinderen.

prima camping verder op mooie centrale plek in de prachtige drome.

sanitair is goed.prima eten in gezellig terras restaurant.

tenten staan kris kras door elkaar heen,redelijke plekken.

fijne camping,jammer van de herrie van kleine kinderen.volgende keer buiten school vakantie dan maar.

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Grand Bois (+B&B) in Le Poët-Célard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Grand Bois (+B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Grand Bois (+B&B) scoort een 7.99 uit 10 op basis van 67 reviews.