Hotel Le Cassini ***

Le Cassini
8,9

14 reviews over Hotel Le Cassini in het Nederlands

Fantastisch verblijf en heerlijk gegeten

Jeannet en Gert, 8-8-2017

Prima locatie om vanuit hier wandeltochten te maken en waarbij Jan, werkzaam in het hotel, ons iedere dag weer verrassende tochten kon laten maken, omdat hij kennelijk ieder pad in de wijde omgeving kent. En iedere avond weer feest om verrast te worden met een heerlijke maaltijd bereid door de eigenaar zelf die koken tot een ware kunst heeft verheven. Als je van fikse wandelingen kunt genieten en lekker eten en drinken weet te waarderen een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2017

Mooi hotel, gerund door fijne mensen

Rein, 8-7-2017

Le Cassini is een perfecte uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken. Schone, rustige kamers, goede bedden, een uitgebreide ontbijttafel en heerlijk avondeten. Maarten schotelde ons iedere avond creatieve en uiterst smaakvolle gerechten voor. Het hotel heeft een kleine en gezellige gemeenschappelijke ruimte waar onder het genot van een versnapering volop gelegenheid is om, al dan niet met andere gasten, de dag te bespiegelen.

Sophia en Maarten zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ze denken ook graag mee over te ondernemen tripjes of te fietsen routes. Erg attent vond ik de mail van Sophia, een paar dagen voor aankomst, waarin zij informeerde naar eventuele eet- of dieetwensen.

Ik kan Le Cassini van harte aanbevelen!

Gereisd met vrienden in juni 2017

fantastisch plek

fgerbrandy, 4-7-2017

We waren voor een 5 daagse fietsreis in Cassini. Sophia en Maarten doen er alles aan om het je naar de zin te maken zodat het voelt alsof je thuis bent. Het eten is van geweldige kwaliteit. Elke dag weer wat anders. Er is een garage voor de fietsen die op slot kan. Er zijn zelfs fietspompen.

Kortom een absolute aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Superplek

Frans, 6-7-2016

Heerlijk gelegen hotel met een fijne ontspannende sfeer. De eigenaren Sophia en Maarten maken dat je vakantie er een is die je niet snel vergeet. Heerlijk eten, fijn terras in de zon en prachtige omgeving om te fietsen of te wandelen in de bergen.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Gezellig hotel met ongedwongen sfeer

Els Kin, 16-8-2015

Met een aantal vrienden, allen wielertoeristen, hebben wij een fijne vakantie gehad in de Alpen. Hotel le Cassini is ideaal gelegen om de cols van de Alpen te beklimmen. Maarten en Sophia, de hoteleigenaars proberen het hun klanten naar de zin te maken. De kamers zijn basic, maar voor ons was dit voldoende (het bed was zeer goed). Het ontbijt was vrij uitgebreid en zeker voldoende, er was gans de dag vers fruit ter beschikking en het 3 gangendiner was uitmuntend. Wij hopen hier nog eens terug te komen.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

prachtig

prachtig, 5-7-2015

Prachtige week gehad alweer in hotel le Cassini,vriendelijke nieuwe uitbaters,altijd met de glimlach,lekker eten,rustig gelegen ,ik zelf was er om te fietsen maar ook wandelaars kunnen er genieten,en als wintersporter moet het ook ideaal zijn.
Gereisd alleenreizend in juni 2015

Fijn Hotel

B. van Tintelen, 27-6-2015

Dit is een fijn hotel als basis, als je wilt fietsen in de Alpen. Rustig en mooi centraal gelegen. Een gastvrij ontvangst en heerlijk eten. Ruimte om je fiets afgesloten te stallen. Als je er niet wilt fietsen...wat wij in die omgeving bijna niet geloven. Zijn er leuke andere dingen te doen. Zoals bijvoorbeeld een atelier voor pottenbakken bezoeken. Of een bakker die zonder machine, nog ouderwets met gebruik makend van de berg zijn brood bakt. Of naar een bierbrouwer. In dit hotel wijzen ze je graag de weg.
Gereisd met partner in januari 2015

Leuk, rustig en mooi gelegen hotel!

Merlandi, 23-2-2015

Le Cassini ligt mooi gelegen tussen Les Deux Alpes en Alpe d´Huez. Binnen 15 minuten ben je in het ski dorp Les Deux Alpes en heb je pistes voor elk niveau. De gastvrije en vriendelijke eigenaren, het heerlijke eten en de nette kamers hebben er voor gezorgd dat wij graag nog eens terugkomen hier!
Gereisd met partner in februari 2015

fantastische plek

Bert, 10-2-2015

We waren er met heel veel sneeuw, en dan is het net een sprookje. Uit de drukte en toch dichtbij alle faciliteiten. De nieuwe eigenaars zijn echt geweldig; en een fantastische keuken
Gereisd met vrienden in januari 2015

Een echte aanrader

Van Eemeren-Van Ingelgom, 6-8-2010

Tijdens onze motortocht op zoek naar een overnachting en hotel Cassini binnen gestapt. Verrast dat de eigenaars Belgen waren. Tof hotel, kleine maar propere kamer met wc en douche, uitgebreid ontbijt (iets meer dan stuk frans brood en confituur), heel heel lekker 4-gangenmenu 's avonds. Echt een aanrader. Waren van plan om maar 1 nacht te blijven maar zijn er 2 gebleven omdat we het zo leuk vonden. Nog veel succes aan Dirk en Rob.
Gereisd met partner in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Le Cassini bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Cassini in Le Freney d'Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Cassini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Cassini scoort een 8.89 uit 10 op basis van 14 reviews.