Camping Les Roches ****

8,5

12 reviews over Camping Les Roches in het Nederlands

Eenmalig

Marcel, 15-8-2017

Pluspunten:

- Camping is mooi aangelegd, met ruime plaatsen

- Ligging en uitzicht zijn echt top

- Mooi receptiegebouw met winkel (tje) en restaurant

- Leuk zwembad, lekker koel water.

- Stoomtrein rijd door het dal onder de camping langs. Als treinen liefhebber vond ik dit heel leuk om te zien/horen.

Minpunten:

- Twijfels over de kwaliteit van het zwemwater (onze eerste week was het erg warm en het zwembad werd intensief gebruikt. water oogde erg troebel). Op de site staat dat het pierenbad verwarmd is terwijl deze kouder was dan het grote bad.

- WC gebouw werd maar 1 keer per dag schoongemaakt (rond 15.00 uur) daardoor waren de wc's soms behoorlijk smerig overdag (gebruikt wc papier naast de pot, deksels van prullenbakken af waardoor je soms zo tegen gebruikte "dames artikelen" aankeek.

- Onze laatste week arriveerden er veel Fransen en werd het 's avond merkbaar rumoeriger laat op de avond. De groep die de rumoer veroorzaakte werd hier niet op aangespoken dus dit hebben we meerdere malen zelf moeten doen. (na half elf geschreeuw op de camping)

- Riviertje is erg leuk maar wel een behoorlijke wandeling.

- In de directe omgeving is niet veel te doen aan activiteiten behalve de stoomtrein van Tournon naar Lamastre. activiteiten zoals grotten e.d. moet je minimaal drie kwartier tot een uur voor rijden.

- Na half elf/elf uur gaat alle verlichting uit. Zowel op de camping als in het toiltelgebouw. Voor de camping was dit fijn want zo hadden onze kids geen last van de lamp recht voor hun tentje (zat een defecte sensor in waardoor deze lamp continu knipperde) Voor het toiletgebouw was het minder handig omdat wij meestal na elf uur naar bed gaan stonden we elke avond in het stikke donker onze tanden te poetsen. Verlichting was niet handmatig in te schakelen.

Al met al vind ik 4 sterren (die ze volgens mij zelf mogen toekennen??) te veel voor deze camping. Vooral de toiletten die regelmatig niet schoon waren vond ik een kwalijke zaak...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig!

Mirjam, 6-8-2017

De ontvangst op camping les Roches was zeer hartelijk! We voelden ons direct welkom en hebben hier twee heerlijke weken doorgebracht. Onze staanplaats was zeer groot met een eigen kraantje en lekker vrij. Het sanitairgebouw dichtbij, wat overigens erg schoon was. We hebben genoten van het zwembad, het schitterende uitzicht, het vriendelijke personeel en het superlekkere schepijs (ook zooo goedkoop) . Hoewel de animatie zeer minimaal was, hebben we dit geen moment gemist. Er is veel te zien in de omgeving en het voetbalveldje, de tafeltennistafel en de zwemgelegenheden waren voor onze kinderen genoeg om zich mee te vermaken.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

super!

i, 9-10-2016

rustige camping, heerlijke ruime staanplaats onder de bomen. Terrassencamping veilig afgezet voor kinderen. Alles ziet er zeer verzorgd uit. Leuk riviertje, wel een stukje lopen, maar onze kinderen hebben daar heerlijk gespeeld. Wel waterschoenen meenemen. Met de kinderwagen is het lastig bereikbaar, dus draagzak is aan te raden. Verder is het zwembad leuk en schoon, het sanitair was netjes. Ligt aan de gasten als het niet schoon was, sommige mensen laten het gewoon vies achter. Douches waren prima. Sommige plaatsen hadden een waterkraan. Wij hebben op deze camping een heerlijke vakantie gehad! Restaurant is ook goed trouwens, friet en pizza, maar allebei goed! IJsjes zijn ook erg lekker.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

relaxte, kindvriendelijke camping.

Kol, 5-9-2016

Super mooie plekken met mooi uitzicht, fijne kindvriendelijke camping. Zwembad prima voor de camping. Eten in het restaurant is goed.

Sanitair geen 4 sterren waard. Nog ouderwetse hurktoiletten voor de heren waardoor de dames wc's vaak vies waren. Schoonmaak kon beter. WC papier vaak op en geen mogelijkheid om je handen te wassen bij de toiletten.

Om er te komen zeer steile weg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Leuke, kindvriendelijke plek om tot rust te komen

Kim, 7-8-2016

Leuke kindercamping, prima zwembadje erbij. Kleine veldjes, de plek die wij hadden was niet heel groot, maar dat varieerde wel hebben we gezien. Er is totaal geen wifi op de camping, daar hadden wij niet op gelet en dat viel ons wel een beetje tegen. Wifi op de plek hoeft echt niet, maar er was geen mogelijkheid om bij de receptie via wifi even iets op te zoeken (info/weer over mogelijke volgende camping). Binnenspeelgelegenheid is ook mooi meegenomen, al hebben wij geen regen gehad. Er was een bescheiden animatieprogramma, maar er was bij ons weinig animo voor en dus ging niet alles door. Sanitair was prima, redelijk schoon, ook incl. wc papier.

De laatste weg (800m) naar de camping toe was heel steil en smal, goed opletten dus. Op een normale fiets is deze weg niet te doen, met de racefiets had ik er al heel veel moeite mee. Anders dus even stukje lopen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super,mooi uitzicht , ideaal met jonge kinderen.

Helena, 23-7-2016

Chalet Titania gehuurd voor 2 weken,was super, mooie veranda,ruimte en super mooi uitzicht. De meeste mobile homes en chalets hebben ruime plekken en uitzicht op de bergen,ook de campingplekken.

Chalet was netjes, met douche,wc, koelkast en vriezertje en koffiezetapparaat. Alleen geen theekoker en geen schaar (nier erg vonden wij) verder compleet.Verder rustige camping, dat vonden wij heerlijk. Camping is niet mega groot,was ook niet druk.

Rivier is wel 600meter lopen, rivier heeft zand zodat je kunt liggen en ook stenen. Kinderen kunnen er heerlijk spelen. Er loopt een treintje,deze hoor en zie je niet.

Camping is ideaal met jonge kinderen, er zijn 3 speelplekjes met schommel, 2glijbanen etc.

Ook pingpong tafel en voetbalveld aanwezig.

Zwembad heeft een leuk pierebadje met glijbaan. Niet super groot maar genoeg voor het aantal gasten.

Ook is er een binnenspeelplek, waar een speelplek is voor jonge kinderen,soort mini balorig en gokkasten.

Verder heerlijk restaurant (voornamelijk pizza) met super uitzicht.

Omgeving was niet erg veel te doen, maar met de warmte en kind van 2 hadden wij ook niet echt die behoefte.

Niet echt bijzondere stadjes maar wel een goede supermarkt 10 min van de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

zo heerlijk rustig hebben we nog nooit gecampeerd

Germa, 5-7-2016

Het was nog voorseizoen en op het veld waar alleen tenten kunnen staan waren we helemaal alleen. Heerlijk rustig, heel vriendelijke mensen, prima pizza's. We hebben genoten. Ook fijn om naar de rivier af te dalen voor een frisse duik. Er is niet erg veel te doen in de omgeving, dus lekker ontstressen en wandelen.
Gereisd met partner in juni 2016

Fijne, rustige camping

Niels, 8-8-2015

Goede camping voor rustzoekers. Park heeft meerdere chalets maar die liggen op een apart terras en niet tussen de caravans en tenten. Wij waren met de tent en konden een eigen plek uitzoeken. We hebben het lager gelegen veld gekozen waar op dat moment alleen tentenof vouwwagens stonden. Een erg relaxte plek. Veel nederlandse kampeerders. De chalets voornamelijk franse.

Beneden ligt de Doux. Een rivier waar je fantastisch dammetjes kunt bouwen met de kinderen (2, 5 en 7). Neem een schepnetje mee of koop er eentje want er zijn voldoende visjes, kikkers en salamanders die je kunt vangen.

De beheerders/eigenaars van de camping zijn heel vriendelijk. Je kunt lekkere pizza's halen en brood bestellen voor de volgende ochtend. Dit is ons goed bevallen.

Van animatie hebben wij niets gemerkt of gehoord. En 's avonds is het stil! Het zwembad is voldoende groot voor het aantal gasten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Deze camping is af

Flip, 30-7-2015

Camping Les Roches biedt een overzichtelijke mix van ruime staanplaatsen, huisjes en stacaravans. Het uitzicht is geweldig. De natuur prachtig. Omdat de camping een beetje afgelegen ligt is het er bovendien rustig. Toch is er voor kinderen van onder de 12 jaar voldoende te doen. Zeker als je nog regelmatig het riviertje beneden aandoet. Het is ook een fantastische uitvalsbasis voor wandeltochten en 4 kilometer verderop ligt Lamastre, een heerlijk rommelig dorp, dat fantastisch ligt in de vallei van een rivier. Mijn vrouw en ik houden er niet van om lang te blijven op een camping, maar wij zijn hier toch maar liefst tien dagen gebleven. En dat voor de vierde keer.

Oh ja,absoluut niets verkeerd met het sanitair (iets voer het sanitair schijnt er altijd bij te moeten in dit soort reviews).

Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijke "echte" camping

Oscar Bout, 3-8-2014

Camping met mooie ruime rechte plekken met prachtig uitzicht! Restaurantje oogt wat ongezellig, maar de pizza is superieur. Binnenspeeltuintje voor slechtere dagen. Leuk zwembadje, en op 10 minuten lopen een goeie leuke zwem- en poedel rivier. Leuke stroomversnellingen ook. Wel kuitspieren trainen, want het is een mooie klim! Lamastre is leuk stadje op 10 autominuten. Stoomtreintje loopt onder de camping door. Camping is zeer ontspannen, nauwelijks animatie. Dat is op deze plaats eigenlijk ook niet echt nodig. 'S nachts ook gewoon lekker stil. Sanitair is prima. Wordt vaak schoongemaakt, warm water en wc papier aanwezig.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Roches in Le Crestet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Roches zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Roches scoort een 8.51 uit 10 op basis van 14 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: