Beoordelingen Camping RCN Belledonne****

RCN Belledonne****
104 beoordelingen
Beoordelingen Camping RCN Belledonne****
Rochetaillée, F-38520, Le Bourg d'Oisans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Belledonne**** in Le Bourg d'Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Belledonne**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping RCN Belledonne scoort een 7,7 uit 10, op basis van 104 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Belledonne**** in Le Bourg d'Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Belledonne****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping RCN Belledonne**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 47 vakantiefoto's van Camping RCN Belledonne**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping RCN Belledonne**** met andere accommodaties in Le Bourg d'Oisans.
Even geduld a.u.b.

7,9
6,6
7,2
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Uitstekende uitgangsbasis voor fietsen(race)"vertalen
binnie

24-06-2014 prima camping, goede mobilehome,
zeer klantvriendelijke receptie (Nederlands), doen alles om je "thuis" te voelen.
ook de ontvangst van de organisatie is dik in orde.
De accommodatie heeft een fantastisch uitzicht op de bergen rondom.
Mobilehome netjes ingericht, alles aanwezig voor een goed verblijf.

met partner, Juni 2014
"Perfecte uitvalsbasis voor alpentoppen"vertalen
henk en mieke ijpel...
6,0

05-07-2014 Camping Belledone is een mooie en goed onderhouden camping waar we een fijne en prima week doorgebracht hebben in een stacaravan. Caravan was schoon en vanwege het regenachtige weer misten we een overkapping.
Enthousiast en vriendelijk Nederlands team. Een aanrader voor wie Alpe d' Huez en omgeving wil bezoeken.

met een groep, Mei 2014
"Jammer van de bediening in het restaurant"vertalen
aad
3,0
8,0

09-06-2014 Camping is prima, ruime plaatsen. Nieuw sanitair gebouw met gratis douchen, wc's zonder bril (zijn wij niet gewend) en wc papier (zie je ook niet overal). In het oude sanitairgebouw wel wc's met bril.
Handig: geen onderscheid tussen dames en heren douches/wc's (doen we thuis ook niet). Personeel van het restaurant slecht en komt onverschillig over. Onvoldoende voorraad van ingrediënten, vergeten dingen bij afhaalbestellingen (incompleet). WiFi is betaald, alleen bereik bij het hoofdgebouw. De winkelprijzen zijn vrij hoog.
De Mobilhomes waar wij in zaten hadden geen radio of tv. Voor de tv was er wel een aansluiting aanwezig maar het is onbekend of je ook beeld krijgt. Maar 5 stopcontacten in de mobilhome (douche 1, keuken 2, kamer 2). Sanitair was goed. Kleine douche, maar ze zijn prima in het sanitairgebouw. Ipv een koffiezetapparaat bij ons een Senseo. Huisjes zijn wel gehorig en de bedden voor ons te hard. Barbecue aanwezig (pluspunt). Terrasmeubilair incl. 2 ligstoelen is ook goed.

met een groep, Apr. 2014
"Fantastische camping!!"vertalen
De Zweef
10,0
8,0

28-05-2014 Eind april hebben we met een groep van 28 personen deze camping uitgekozen als basis voor onze actie: 'Vanuit het Nijvere dal naar de top' voor het KWF. Deze actie met als doel het beklimmen van de Alpe d'Huez en hiermee zoveel mogelijk geld inzamelen voor het KWF.
Hiervoor hadden we op de camping 5 mobile homes gehuurd en we kunnen niets anders zeggen dan dat deze prima in orde waren.
Alhoewel we zeer vroeg in het seizoen waren en het meeste personeel nog ingewerkt moest worden deed iedereen zijn uiterste best om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Niets was teveel en in overleg was er van alles mogelijk.
De eigenaar is zeer goed op de hoogte van de fietsmogelijkheden in de omgeving en wil deze ook graag met je delen. Deze camping is gezien de ligging, de faciliteiten en het vriendelijke personeel een aanrader waar we zeker terug zullen komen.

met partner, Apr. 2014
"Geweldige plek"vertalen
Ria
9,0

21-07-2014 Camping Belledonne is een prima camping met een fantastisch uitzicht.
De beheerders zijn heel vriendelijke mensen,niets is hun teveel om het je te helpen en naar de zin te maken. Waren als 1 van de eersten aangekomen met caravan en werden gelijk vriendelijk onthaalt. Het personeel is eveneens heel vriendelijk alleen de meesten moesten nog wat wennen, daar is niks mis mee. Alleen de aansluiting voor WiFi is niet geweldig jammer. Wij komen nog zeker een keer terug.

met partner, 2013
"Prachtige plek tussen de bergen"vertalen
rianne_25
8,0

17-09-2013 Omgeving en uitzicht van deze camping zijn fantastisch, midden tussen de bergen. Toen wij er waren (september, naseizoen) was het heerlijk stil en rustig op de camping. Zowel 's avonds als 's ochtends in stilte kunnen eten.
Eerste avond gegeten in restaurant, was prima eten en vriendelijk personeel. Park wordt goed onderhouden door het personeel.
Wij verbleven in mobile home, vrij eenvoudige inrichting, weinig luxe maar prima voor een vakantie.

met partner, Sept. 2013
"Fantastische plek"vertalen
Ria van Pelt
9,0

17-09-2013 camping Belledonne in Le Bourg d,Oisans is een zeer mooi gelegen camping met heel goed sanitair met vloerverwarming en een hele vriendelijke Nederlandse receptie. Heel centraal voor wielerliefhebbers , wandelen in Parc des Ecrins, de Alpe d,Huez ,en om dagtochten met auto te maken
Aanrader voor sporters en natuurliefhebbers.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Vies sanitair!"vertalen
Cat
5,0
4,0

29-08-2013 Ook wij zijn net terug van Camping Belledonne. Tja... we waren er de laatste 2 weken (werd 11 dgn, eerder teruggegaan) van de schoolvakantie. Niet doen! 't Was erg stil en 'n groot deel van 't animatieteam was, net als de meeste gasten en schoonmakers al naar huis. Het sanitair was écht smerig! Mooi hoor, dat nieuwe gebouw maar wel goor! (waarom in gódesnaam wc's zonder bril???) En 't oude gebouw kan wel 'n opknapbeurt gebruiken (nieuwe wc-brillen!!!) 's De kinderspeeltuin stelt ook niet zo heel veel voor. Wat betreft 't brood bestellen: daar mag men wel beter over worden ingelicht! Volgens de beheerder van touroperator kon 't wel tot 'n uur of 6 maar 't bleek dat 't al voor 4 uur moest. (nou wist deze beste man sowieso niet veel, maar dat daargelaten). Het restaurant is okay voor wat ze hebben maar veel gerechten bleken te zijn uitverkocht. Best jammer dus. Op zich wel 'n leuke vakantie gehad hoor maar niet dankzij de camping. Zelf gewoon veel weggeweest (er is genoeg te zien).

met jonge kinderen, 2013
"Gezellige camping in een mooie omgeving!"vertalen
Corinne Janssen
7,0

12-08-2013 Kindvriendelijke camping met een gemotiveerd animatieteam! Goed sanitair, schoon zwembad. Prachtige omgeving, vanaf de camping goed waar te nemen! Ruime plekken met voldoende schaduw!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prima camping"vertalen
Riske
7,0

11-09-2013 ligging camping is centraal. We echt vrijwel alleen nederlanders. moet je van houden. veel verschil in plekken wel allemaal zelfde prijs dus zoek naar een goede plek. Leuk zwembad maar erg klein tov grootte camping. Goed uitvalspunt voor sportieve activiteiten. Prima camping maar wij zoeken de volgende keer een iets kleinere camping..

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?