Beoordelingen Camping RCN Belledonne****

RCN Belledonne****
121 beoordelingen
Beoordelingen Camping RCN Belledonne****
Rochetaillée, F-38520, Le Bourg d'Oisans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Belledonne**** in Le Bourg d'Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Belledonne**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping RCN Belledonne scoort een 7,3 uit 10, op basis van 121 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Belledonne**** in Le Bourg d'Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Belledonne****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping RCN Belledonne**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 50 vakantiefoto's van Camping RCN Belledonne**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping RCN Belledonne**** met andere accommodaties in Le Bourg d'Oisans.
Even geduld a.u.b.

7,8
6,2
7,1
6,4
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Hele fijne camping"vertalen
Joop en Patricia De...
8,0

14-09-2014 Wij hebben hier een prima tijd gehad. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. De camping heeft mooie ruime plaatsen en zeker het nieuwe sanitairgebouw is heel ruim opgezet. Mooie ruime douches incl. wastafel. Het is echter in het naseizoen wel heel rustig maar dat heeft weer als voordeel dat je zelf je plek uit kunt kiezen. De campingwinkel is klein maar op een kilometer of 8 is een grotere supermarkt. Het eten in het restaurant was prima in orde. Natuurlijk is het geen 3 sterren restaurant maar dat mag je ook niet verwachten. Klein nadeel vond ik dat de bar al om 21.00 uur dicht was vanwege het naseizoen maar dan kon je nog wel gerust wat langer op het terras blijven zitten. De camping heeft een hele goede uitvalsbasis om te wielrennen of te wandelen want de omgeving is schitterend. Wij komen hier zeker snel weer terug.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Goede camping, maar tijd voor een upgrade"vertalen
Ronald
8,0

25-08-2014 Voor een actieve vakantie in Oisans is deze camping een prima uitvalsbasis. Wij hebben 3 weken hier gestaan. De camping biedt - naar onze maatstaven - hetgeen je mag verwachten. Net sanitair dat 3 maal daags schoongehouden wordt, een mooi zwembad, goede plaatsen (niet overbemeten) en ondanks de ligging in het dal de hele dag zon. Negatief is het feit dat de ondergrond leemachtig is, waardoor er bij regen snel wateroverlast ontstaat. Het advies is om de grond na het seizoen te voorzien van drainage en op te hogen. Verder werd er door campinggasten onnodig hard gereden op de camping. Erg gevaarlijk. Tip: leg een paar mooie drempels in het pad of maak de camping autovrij (mits er voldoende parkeerplaatsen te genereren zijn). Dit zal ook ten goede komen aan de ruimte op de plaatsen. De horeca vond ik tegenvallen, dat kan volgens mij veel beter. Maar vergeet vooral niet te genieten van de fraaie omgeving. Wij komen zeker terug!

Met jonge kinderen, 2014
"Gemiste kans, viersterren onwaardig."vertalen
Mark
7,0

24-08-2014 Twee weken RCN achter de rug, met gemengde ervaringen:eerste week fantastische camping in Ardeche (la Bastide), zeer schone mobil homes, erg sfeervolle camping met goede organisatie en topteam. Tweede week met dezelfde verwachtingen naar RCN Belledonne afgereisd, wat een tegenvaller: Mobil home erg vies en stinken. Restaurant ronduit slecht: vloer en tafels vies en vet, eten niet gaar ofwel overgaar.

Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk, maar voornamelijk erg jong en vakantiekrachten. Ze missen gewoon richting en leiding die mijns inziens de beheerder moet verzorgen (=mismanagement).

Kortom kan me vinden in meeste kritieken van voorgaande recencies; camping met potentie vanwege schitterende ligging in het dalgebied van Bourg d'Oisans, maar door slechte organisatie en leiding onnodig presterend.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Wat een uitzicht"vertalen
John
8,0

23-09-2014 Stap je 's ochtends je caravan uit kijk je direct op de Alpen uit, adembenemend mooi.

Met oudere kinderen, 2014
"Super Leuke Camping!"vertalen
Laura Bergfeld
7,0

23-08-2014 Belle donne is een super leuke camping! Er zijn veel leuke dingen te doen in de omgeving en op de camping is het animatie team super leuk. De toilet gebouwen vond ik schoon, het oude toilet gebouw was wel iets viezer dan het grote nieuwe toilet gebouw. Het personeel was heel vriendelijk en geduldig. Het zwembad is schoon met ligbedden. Je mist geen glijbaan. Alleen als het heeft geregend staan er op sommige plekken grote plassen water, waar niet veel aan wordt gedaan. Maar voorderest is het een top camping met een mooie omgeving. Hier gaan wij volgend jaar weer naar toe!

Met partner, Aug. 2014
"Nette en vriendelijke camping!"vertalen
Bob Garstman
9,0

22-08-2014 Bij het aanrijden van de camping vriendelijk ontvangen bij de receptie en mochten een plekje uitzoeken. Sanitair gebouwen zijn zeer schoon en het tweede gebouw is superdeluxe. (Sommige mensen moeten niet zo zeuren over het eerste gebouw want het is prima). Animatie is ook in het na-seizoen actief bezig om het iedereen naar hun zin te maken. Eigenaresse is ook heel behulpzaam en heeft tijd voor een praatje. Staanplaatsen zijn prima alleen in het na-seizoen wel beetje versleten. (Maarja wat verwacht je in het na-seizoen). Ik heb ook nog nooit zo'n schoon zwembad gezien op een camping! Geen vuiltje te vinden rondom het zwembad! Voor ons komt er zeker nog een tweede keer RCN belledonne!

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Nooit meer!"vertalen
Angelique
2,0

17-09-2014 Zwembad is inderdaad schoon, maar dat kan ook niet anders. Er is vrijwel niemand omdat het zwembad kapot is. Althans er is een lek, waardoor het zwembad gevuld wordt met koud (!) water.

De kampeerplaatsen zijn slecht onderhouden. De camping staat op kleigrond; 1 regenbui en de camping staat direct dagen blank omdat het water niet weg kan lopen.

Het nieuwe sanitair is mooi en ruim opgezet. Alleen ook hier ontbreekt onderhoud. Door bijv slechte ventilatie staat het schimmel op het plafond.

Het jonge recreatieteam is wel behulpzaam het de jeugd naar hun zin te maken. Bij onvoldoende animo gaat een activiteit niet door of moet er zelfs betaald worden. Niet 4-****waardig.

Verlichting op de camping is slecht. Ook op de plek waar jongeren 's avonds met elkaar kunnen doorbrengen. Om 9 uur is het donker en kunnen de kinderen dus niet meer tafeltennissen.

Vooral over het zwembad hebben wij ons beklag gedaan bij RCN Nederland. De reactie van RCN: wij stoppen alle correspondentie.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Camping in verval!"vertalen
Jeroen Baars
1,0

09-08-2014 Na 5 jaren deze camping te hebben bezocht is dit nu toch echt de laatste keer geweest. Een camping in verval met eigenaren die nergens te bekennen waren. Niet voor niets blijkbaar.

Er valt veel meer uit deze camping te halen. RCN zet de verkeerde mensen op de verkeerde plek. Echt zonde.

Er wordt de laatste jaren niets geïnvesteerd, het oude sanitair gebouw staat er nog steeds, weinig wasmachines, het nieuwere sanitair gebouw is slecht onderhouden. Veel lichtbakken waren bijvoorbeeld stuk en werden niet geprepareerd. De staplekken zijn niet goed onderhouden en zeer veel plekken lagen onder de blubber vanwege het niet egaliseren en ophogen gedurende het voorseizoen. Plekken, paden en alfaltweg vertonen kuilen en gaten. Dit kan niet voor de prijs die ze vragen.

Met de juiste mensen kun je er echt weer een topcamping van maken. De lokatie is immers fantastisch.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Niet de RCN reputatie waardig"vertalen
Octavie
7,0

24-08-2014 We gingen 30 graden weg uit Nederland en hadden heel veel zin in deze eerste week in de Alpen. Onze ervaring met RCN was altijd erg fijn, maar bij aankomst verdween dit als sneeuw voor de zon. Er was flink wat regen gevallen en de camping lag er verzopen bij. Tijdens het ritje naar onze plek zagen we veel ondergelopen plekken en vooral modderig omdat het water nergens naar toe kon. Onze plek was duidelijk drassig, maar omdat we een vouwwagen hebben en een kuip in de voortent, maakten we ons niet al te veel zorgen. Die week bleef het veel regenen en de camping werd met de dag triester. De klusjesman had zij handen vol aan het wegpompen van water op diverse plekken. Tenten moesten verplaatst worden. Bij ons liep het water ook niet weg met als gevolg dat het als appelmoes aanvoelde. Later die week kregen we te horen dat de eigenaren op non-actief waren gesteld. Animatieteam was leuk en probeerde het voor de kids leuk te maken. Wel lastig als het veel blijft regenen...
Voor ons niet meer.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Camping in een mooie omgeving"vertalen
marie-josé maas
8,0

21-09-2014 Mooie camping met mooi zwembad. Winkel is erg klein en restaurant ongezellig.
Plekken zijn groot, helaas hadden we een plek waar bij regen overal water bleef staan. Egaliseren van deze plaatsen is wel gewenst. Personeel kwam wel het water weg pompen, maar het bleef vochtig. Doordat er veel bomen staan, was er ook weinig zon. Sanitair werd goed onderhouden.
Mooie omgeving en een fijne vakantie gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?