Camping RCN Belledonne

Camping RCN Belledonne
8,2

Gelegen tussen de bergen in de Alpen ligt RCN Belledonne Campsite. Deze camping is ideaal voor de rustzoeker en liefhebber van outdoor. Het aanwezige zwembad is verwarmd en er is kleinschalige animatie die net even andere activiteiten organiseert. De omgeving leent zich voor sportieve activiteiten van zwemmen tot wandelen en fietsen.

Contact

250 reviews over Camping RCN Belledonne in het Nederlands

Ontspanning, zeer prettige ontvangst

J. Voortman,
16-3-2019

Geweldige ontvangst door het team van touroperator.

Gereisd met partner in juli 2017

Goed schoon

Fam van den Berg uit Pijnacker,
13-9-2018

Het is hier heerlijk rustig. En we genieten van het uit zicht op de bergen we hebben een super plek uit gezocht plaats 108xxl.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goede camping

kakaaaaaaa,
23-8-2018

het animatie team is aardig en grappig

D-reizen

Fijne camping op mooie locatie

Lien Bosscher,
21-8-2018

Prima vakantie gehad! Camping is goed onderhouden, heeft een mooi zwembad en ligt prachtig tussen de bergen. Alles staat wel wat dicht op elkaar maar je hebt toch voldoende privacy. Er is een klein winkeltje dat ruime openingstijden heeft, d. Camping is redelijk rustig, om 23.00 uur echt stil. Wij hadden voor 30 euro wifi gekocht, dit was een ramp.
Wij hadden een luxe caravan die wel wat kleine mankementen had, kastdeurtje lag eruit, wat haakjes afgebroken, lekkage in de douche en de bedden ; smalle, gladde matrassen en ze wiebelden enorm. De caravan was schoon en had een mooi zonneterras. De bank met beige stoffen kussens met vlekken, vond ik niet fris. De douche gaf helaas vaak koud water of wisselende temperaturen. In de omgeving is veel te doen. De supermarkt is 7 kilometer verderop en is erg duur. Het zwembad kan hier en daar wel een verfje gebruiken. De pizza´s zijn heerlijk en betaalbaar! Prima camping!

Debby Dekker, Parkmanager, 14-12-2018

Vriendelijk bedankt voor uw review en feedback. Fijn dat u een goede vakantie heeft gehad. De opmerkingen over de stacaravan nemen wij ter harte en zullen proberen deze zo goed als mogelijk te verhelpen. Graag tot ziens!

Een dikke 10!

Fam. van Oel,
17-8-2018

Een paar geleden hier al een prima vakantie gehad. Maar de huidige beheerders hebben de camping écht naar hoger niveau getild. De bestrating, het volledig nieuwe 'eerste' sanitair gebouw: Wat een verademing, schoon, slim ontworpen, computer douches én geen putjes! Ook het feit dat de winkel gedurende de hele dag, en tot 's avonds laat, open was trof ons. Gewoon altijd eventjes je noodzakelijke spulletjes halen, voor normale prijzen, wanneer jij dat wilt. De uitstekende (afhaal) keuken en alle avonden rust na 23.00 uur completeerde ons prima sportieve vakantiegevoel.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fijne vakantie

Gigi,
17-8-2018

Gezellige camping. Mischien als het mogelijk is een muziek avond of een souvenirwinkeltje te openen op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super gaaf

geweldig,
16-8-2018

het zwembad is top en er zijn genoeg stoelen om te liggen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nette camping zonder poespas, gewoon goede kwaliteit, in een super mooie omgeving. De zwembaden zijn echt een pré, zeker in vergelijking met andere campings, water soms wel warm. Er hangt een gemoedelijke sfeer op de camping. De bergen trekken duidelijk een ander soort publiek als de kust. Zo is het op de camping om 22:00uur stil en donker. Op zich heerlijk, maar het ontbreekt daardoor wel iets aan de typische campingsfeer. Helaas liet de hygiene in de mobilehome te wensen over. op de eerste dag het hele servies maar afgewassen. En de beschimmelde kitrand in de douchecabine beste camping;kan echt niet. Het nieuwe toiletgebouw was daarentegen wel erg schoon. Tips: lekker zwemmen in Lac de Laffrey (40min. rijden) of Lac Lauvitel na een pittige wandeling. Echt schitterend.Verder het klimpark in Venosc en canyoning via integral rafting. prijzig maar onvergetelijk! nieuws e.d. gaat via de rcn app. verstrek dan ook gewoon gratis wifi!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Debby Dekker, Parkmanager, 14-12-2018

Bonjour, vriendelijk bedankt voor uw feedback, deze zullen wij meenemen in de voorbereidingen van volgend seizoen. Graag tot ziens!

erg plezierig

Wout,
13-8-2018

snelle en vriendelijke service, veel en schoon sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke camping, nog wel wat verbeterpunten

Karin,
13-8-2018

Leuke camping met vriendelijke NL eigenaren. Er zijn echter wel nog wat tips: Zwembad lekker verwarmd (mij soms iets té warm op hete dagen), altijd voldoende stoelen aanwezig echter in hoogseizoen aan de kleine kant. Je moet ook echt zelf attributen meenemen voor in het peuterbadje en dat kon ook wel een opknapbeurt gebruiken. Plekken zijn redelijk ruim, in ieder geval groot genoeg voor een grote tent en bijzettent. Het nieuwe sanitairgebouw was inderdaad netjes en schoner dan het oude. Wij liepen er wel wat langer voor maar dat hadden we ervoor over. Wat ik echter wel heel vreemd vond is dat er geen onderscheid gemaakt wordt tussen m/v. Ik voelde me soms wat ongemakkelijk tussen de mannen. Het gebouw is helemaal ingericht op gescheiden m/v, het is een kwestie van een bordje ophangen. Verder véél muggen! Voor het brood moesten we soms 15-20 min wachten, echt te lang! Verder prima vakantie gehad in een prachtige omgeving!

Gereisd met vrienden in juli 2018
Debby Dekker, Parkmanager, 14-12-2018

Vriendelijk bedankt voor uw feedback en review, fijn dat u een goede vakantie heeft gehad. De aandachtspunen zullen wij meenemen voor aankomend seizoen. Graag tot ziens!

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Belledonne in Le Bourg d'Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Belledonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.