Beoordelingen Camping RCN Belledonne****

RCN Belledonne****
96 beoordelingen
Beoordelingen Camping RCN Belledonne****
Rochetaillée, F-38520, Le Bourg d'Oisans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Belledonne**** in Le Bourg d'Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Belledonne**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping RCN Belledonne scoort een 7,6 uit 10, op basis van 96 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN Belledonne**** in Le Bourg d'Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN Belledonne****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping RCN Belledonne**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 39 vakantiefoto's van Camping RCN Belledonne**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhône - Alps. Vergelijk Camping RCN Belledonne**** met andere accommodaties in Le Bourg d'Oisans.
Even geduld a.u.b.

8,2
7,9
6,6
6,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2013
"Prachtige plek tussen de bergen"vertalen
rianne_25
8,0

17-9-2013 Omgeving en uitzicht van deze camping zijn fantastisch, midden tussen de bergen. Toen wij er waren (september, naseizoen) was het heerlijk stil en rustig op de camping. Zowel 's avonds als 's ochtends in stilte kunnen eten.
Eerste avond gegeten in restaurant, was prima eten en vriendelijk personeel. Park wordt goed onderhouden door het personeel.
Wij verbleven in mobile home, vrij eenvoudige inrichting, weinig luxe maar prima voor een vakantie.

met partner, Sept. 2013
"Fantastische plek"vertalen
Ria van Pelt
9,0

17-9-2013 camping Belledonne in Le Bourg d,Oisans is een zeer mooi gelegen camping met heel goed sanitair met vloerverwarming en een hele vriendelijke Nederlandse receptie. Heel centraal voor wielerliefhebbers , wandelen in Parc des Ecrins, de Alpe d,Huez ,en om dagtochten met auto te maken
Aanrader voor sporters en natuurliefhebbers.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Vies sanitair!"vertalen
Cat
5,0
4,0

29-8-2013 Ook wij zijn net terug van Camping Belledonne. Tja... we waren er de laatste 2 weken (werd 11 dgn, eerder teruggegaan) van de schoolvakantie. Niet doen! 't Was erg stil en 'n groot deel van 't animatieteam was, net als de meeste gasten en schoonmakers al naar huis. Het sanitair was écht smerig! Mooi hoor, dat nieuwe gebouw maar wel goor! (waarom in gódesnaam wc's zonder bril???) En 't oude gebouw kan wel 'n opknapbeurt gebruiken (nieuwe wc-brillen!!!) 's De kinderspeeltuin stelt ook niet zo heel veel voor. Wat betreft 't brood bestellen: daar mag men wel beter over worden ingelicht! Volgens de beheerder van touroperator kon 't wel tot 'n uur of 6 maar 't bleek dat 't al voor 4 uur moest. (nou wist deze beste man sowieso niet veel, maar dat daargelaten). Het restaurant is okay voor wat ze hebben maar veel gerechten bleken te zijn uitverkocht. Best jammer dus. Op zich wel 'n leuke vakantie gehad hoor maar niet dankzij de camping. Zelf gewoon veel weggeweest (er is genoeg te zien).

met jonge kinderen, 2013
"Gezellige camping in een mooie omgeving!"vertalen
Corinne Janssen
7,0

12-8-2013 Kindvriendelijke camping met een gemotiveerd animatieteam! Goed sanitair, schoon zwembad. Prachtige omgeving, vanaf de camping goed waar te nemen! Ruime plekken met voldoende schaduw!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prima camping"vertalen
Riske
7,0

11-9-2013 ligging camping is centraal. We echt vrijwel alleen nederlanders. moet je van houden. veel verschil in plekken wel allemaal zelfde prijs dus zoek naar een goede plek. Leuk zwembad maar erg klein tov grootte camping. Goed uitvalspunt voor sportieve activiteiten. Prima camping maar wij zoeken de volgende keer een iets kleinere camping..

met oudere kinderen, Juli 2013
"Prima camping"vertalen
Anita
6,0

21-8-2013 Leuke, nette, compacte camping met doorgaans ook net publiek. Zeker een aanrader.Goede uitvalsbasis voor fietsers en wandelaars. Sanitair is redelijk/goed. Er is lekker heet water om af te wassen. Maar let op: camping is m.i. niet helemaal de 4-sterrenstatus waardig. Zwembad, winkel, terras en restaurant zijn ok, maar eenvoudig. Wifi werkt alleen rondom restaurant. Kortom: wel een relatief dure camping!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Topvakantie!!"vertalen
Rianne van der Sche...
10,0
10,0
9,0

18-7-2013 Wij zijn net weer terug van onze vakantie op camping Belladonne... Een erg leuke vakantie...onze dochters ( 9 en 11 jaar) hebben zich erg goed vermaakt, mede dankzij de mensen van het animatieteam. Genoten van de prachtige omgeving en de gezelligheid op de camping! Wij gingen 1 dag voordat de tour de france langs kwam weg...camping zat vol met fietsers en mensen die wilden gaan kijken! Leuk! Kortom: een aanrader voor een ieder!!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Dramatisch slecht beheerd."vertalen
gerben_6
5,0
3,0
6,0

6-3-2014 We komen hier al 3 jaar. Sinds de nieuwe beheerder er is, is het erg slecht geworden. Sanitair was ooit redelijk maar werd deze zomer door middelbare schoolkinderen schoongemaakt. Resultaat: alles was vies. De beheerder laat zich nooit op de camping zien. De man heeft een autistische benadering van gastvrijheid. Mocht je hem per ongeluk tegenkomen bij de receptie groet ie je niet of in het Frans. Hij weet dat er geen Fransman op de camping staat. Echter, op deze manier hoeft hij niet met je te spreken. Ook wist de man mijn vrouw een keer van een tafel weg te sturen omdat hij daar met het personeel wilde eten. Niet dat er geen ruimte was, maar het was kennelijk zijn tafel. Hoe RCN deze hork op die plek hebben kunnen zetten is een totaal raadsel. Deze camping is moeilijk te verpesten maar in deze beheerder is het gelukt. Schoonmaak en restaurant zijn ver onder de maat. Receptie en Animatie zijn wel goed, dankzij enthousiaste vrijwilligers.

met een groep, Juli 2013
"Mooie camping maar klantonvriendelijke beheerder"vertalen
pim
7,0

9-7-2013 De camping is mooi gelegen en het animatieteam doet haar best het de kinderen naar de zin te maken. Ook de chalets zijn mooi en goed onderhouden. Maar dat mag ook voor de prijs. Echter de ervaring met de beheerder is bijzonder slecht. Klantvriendelijkheid is aan hem niet besteed. Er staat in de folder dat je geen brood hoeft te bestellen in het hoog seizoen. In de praktijk krijg je geen brood als je niet hebt besteld. Dus wij dan maar bestellen voor de volgende dag. Maar toen bleek het brood 'door een andere gast' zijn opgehaald. Zaten we weer zonder brood. Verhaal halen bij de beheerder. Maar die vond het ons probleem en niet de zijne. Suggesties om wat extra brood te bestellen waren aan hem niet besteed. Hij wilde NIETS doen om ons tegemoet te komen. Toen hij de tweede wereldoorlog er bij haalde zijn we de discussie maar gestaakt......Jammer van zo'n mooie camping!

met vrienden, Juni 2013
"Prima voor ons doel"vertalen
kboven
7,0

23-6-2013 Met twee groepen van 4 man in twee verschillende stacaravans gestaan. Voor het doel waarvoor wij de caravans hadden gehuurd, namelijk als slaapplaats, waren ze prima. Ik zou hier echter niet snel met het hele gezin heen gaan. De toiletten zijn schoon maar sober, het zwembad is heerlijk maar niet verwarmd en de kantine en het winkeltje zijn nogal van de regels. Aan de ene kant begrijpelijk maar niet altijd leuk, bitterballen tijdens het voetbal kijken kon niet, brood alleen op bestelling enz..

De caravans zijn prima alleen de bank in de woonkamer kun je moeilijk meetellen bij de slaapplaatsen. Bij elke caravan is een BBQ aanwezig wat een duidelijk pluspunt is. Als je komt om te fietsen moet je altijd van en naar de camping fietsen wat een prima wrming up en cooling down is. Mogelijkheid tot wassen en de sauna zijn ook pluspunten

Conclusie voor een groep fietsers perfect, voor een gezin denk ik wat minder

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?