Camping La Piscine *****

Camping La Piscine
La Piscine
6,2

15 reviews over Camping La Piscine in het Nederlands

Prima uitvalsbasis voor bikers en wandelaars.

Leo Hendrikx, 21-12-2016

Eenvoudige goede camping voornamelijk geschikt voor bikers en wandelaars.

De camping ligt op korte afstand van het winkelcentrum en van de stad Bourgh d'Oisans aan de voet van de Alp d'Huez.

De camping ligt langs de weg welke naar de top van de Alp d'Huez gaat hetgeen wat geluid overlast (niet storend) veroorzaakt.

Sanitair was verouderd, word 3x daags gepoetst.

Mooi zwembad (echter zonder veel speelmogelijkheden voor kinderen).

De chalets waren redelijk nieuw en stonden niet te dicht op elkaar, een afscheiding met struiken zou voor iets meer privacy kunnen zorgen. De grasvelden zorgen voor voldoende mogelijkheid voor kamperen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wij zijn er in ieder geval volgend jaar weer !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Volgende keer andere camping!

Jan en Jonas, 27-8-2016

Reservatie gedaan en nog voor aankomst gemaild dat we later zouden komen (1 dag), antwoord per mail "no problem" vanwege de campinguitbater, vertelde er niet bij dat, ondanks de "no problem", we de volle reservatie moeten betalen.

Men verwees naar het "reglement".

De nachten dat we er verbleven waren zeer lawaaierig, eenmaal door een door hen georganiseerde karaoke, tot ver na 24:00 uur, nochtans staat in het "reglement" dat het stil zou zijn vanaf 23:00 uur. ....

Sanitair maar zus en zo onderhouden,lege papieren doekjes houder, kleine plaatsen, gevaarlijk gladde tegels in de oude douches,... .

Vier sterren? waar halen ze het.

"Money matters" voor deze uitbater en het "regelement" past alleen in hun kraam, de karaoke zal wel opgebracht hebben. De nachtrust (voor fietsers) schoot er bij in.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

ruim voldoende

meijer, 23-2-2016

top lokatie en relaxte sfeer. Iedereen die daar komt is er met hetzelfde doel. Het sanitair is niet super maar ook weer niet slecht. Zeker geen gezin/kindercamping maar om lekker te fietsen in de bergen is het prima.

Restaurant en bar stelt weinig voor. Echter is er in het dorp zelf zeer veel alternatief. Zwembad is wel heerlijk.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zou er zo weer terug komen.

Gereisd met partner in juni 2015

Vijf sterren slaat nergens op

Rob - Spijkenisse, 19-8-2014

Mooie ligging, goed zwembad en brood op de camping. Meer positiefs niet te melden. Toiletgebouwen hopeloos verouderd, niet schoon, en warm en koud water uit de douche. Kinderen horen schreeuwen die zich verbrandden. Water spuit uit de kranen, alles nat. In oudere beoordelingen las ik dit ook al, en er wordt niets aan gedaan dus. Dat vind ik arrogant en niet netjes naar de toerist. En dat voor 45 euro per nacht. Dan kan je beter naar een andere camping. En de rekening was 24 te hoog, vanwege reserveringskosten. Maar we hadden helemaal niet gereserveerd. Foutje van de receptie....
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Prima camping nabij de Alpe d'Huez

Peter uit Culemborg, 14-8-2014

Wij zijn hier inmiddels al 12 maal geweest. Prima uitvalsbasis voor te fietsen in de bergen en andere bergsporten. Personeel is vriendelijk. Snacks en brood zijn op de camping te krijgen echter voor de leuke restaurants moet je naar Bourg d'Oisan.

De huisjes op de camping zijn prima!

Gereisd met partner in augustus 2014

Prima accommodatie

Tebrunsvelt-Agterberg, 14-8-2014

Camping la Piscine in Les Bourg d' Oisans is een gezellige camping met goed ingerichte en onderhouden huisjes. Het uitzicht is prachtig. Het personeel is klantvriendelijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Voor een camping is de eetgelegenheid prima. Ook mogelijkheden om snacks af te halen. Dagelijks kan er vers brood worden besteld.

In de nabije omgeving is een supermarkt.

Qua ligging een goede locatie om in de omgeving te fietsen.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Wie deelt hier de sterren uit?

Arnoud, 7-8-2013

Dat is mijn vraag bij deze camping. Wij vinden het een erg ongezellige camping. Twee rijtjes voor tenten/caravans en de nodige huisjes. Het santitair is met een dubbele franse-slag in elkaar geprutst.

Het water spuit de kraan uit met een druk waar de brandweer trots op zou zijn, met als gevolg overal water behalve waar je het hebben wilt.

Het zwembad is lekker maar niet bijzonder. Als je dief van je eigen portemonnee wilt zijn moet je naar deze camping gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

5 sterren Camping maar dat zijn er 5 teveel

Frank, 25-7-2013

Hoe deze camping 5 sterren heeft gekregen weet ik niet maar waarschijnlijk hebben ze deze gekocht bij de plaatselijke supermarkt. We hadden eerst een Caravan deze bleek zeer vies van binnen bank totaal kapot en nog veel meer klacht ingediend en we kregen een chalet. Deze was direct bij de receptie goede plaats maar achteraf hadden we beter direct weg kunnen gaan. Bijna elke dag krijgen we de hond van de beheerder op bezoek en schijt ons de hele boel onder. Ik heb er iets van gezegd op een niet zo nette manier je krijgt dan als antwoord als het je niet bevalt dan hoepel je maar op. Elke morgen worden we gewekt door het geblaf van de 2e grote witte hond van de beheerder. Jammer dat dit zo moet op je vakantie, je bent hier om te genieten maar helaas is dat op deze manier niet mogelijk. Ik zal dan ook iedereen afraden om naar deze camping te komen. Huisjes zijn vies niet onderhouden alles is scheef en ook nog niet waterdicht. Veel vliegen. Klagen heeft geen zin want anders kun je gaan
Gereisd familie in juli 2013

Ideale locatie, maar verder slecht!

Ferry, 22-7-2013

Zoals de titel al aangeeft is de ligging van de camping aan de voet van de Alpe d' Huez ideaal. De camping heeft 5 sterren, maar eerlijk gezegd weet ik niet waaraan ze die hebben te danken; in ieder geval niet aan 't schone sanitair! Oja, 't zwembadje wat ze hebben is ook wel lekker voor wat verkoeling op een warme dag. Zou hier alleen weer heen gaan wanneer ze met de Tour De France weer de Alpe d' Huez op gaan!!
Gereisd met partner in juli 2013

top ligging met slecht sanitair...

Ruud Hesen, 6-5-2013

camping ligt goed om te fietsen en verder is het geen camping om met je gezin naar toe te gaan. Enkel met de mannen op stap om te fietsen gaat dit nog net.
Gereisd met vrienden in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Piscine in Le Bourg d'Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Piscine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Piscine scoort een 6.18 uit 10 op basis van 18 reviews.