Hotel Les persedes **

Hotel Les persedes
Les persedes
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Les persedes bij:

2 reviews over Hotel Les persedes in het Nederlands

mooie en handige locatie

hholterman, 27-7-2013

Hotel les Peredes is gunstig gelegen in de Ardeche tov bijv. Aubenas en Vallon pon d'arc. Organisatie is wat amateuristisch maar zeer vriendelijk en behulpzaam. eenvoudige maar schone en redelijk goedkope kamers (met airco) die wat doe het zelf achtig zijn gemaakt (afwerking en kitlagen ed in de badkamer mn) Overal wifi en een mooi terras met mooi uitzicht op het fraaie binnenterrein met mooie bomen. Echt Frans zeg maar...Gunstige prijs! Het ontbijt stelt niet veel voor, maar kost ook niet veel.
Gereisd met vrienden in juli 2013

Echt helemaal geweldig.

peter, 10-10-2012

Wij zijn een paar dagen bij Les Persedes te gast geweest. In een woord super. De kamers waren net gerenoveerd met mooi sanitair (zou ik thuis ook wel willen hebben). Bedden waren prima. Lekker geslapen omdat de kamers airco hebben. Het ontbijt is echt Frans, dus niet zo veel want de Fransen eten 's-middags een stevige maaltijd, maar als je het vriendelijk vraagt wordt er een eitje gebakken of komen er nog wat croisants. De ontvangst is erg vriendelijk en welgemeend. Het hotel ligt aan de route nationaal en is dus makkelijk te vinden. Het zwembad is echt super. Zo netjes en schoon zie je het zelden. Het is een perfecte uitvalsbasis voor allerlei tripjes zonder dat je over de hoofden van toeristen moet lopen. De directie reserveerde graag een kano voor ons om op de Ardeche rivier de varen. Wij hebben het enorm naar onze zin gehad en komen zeker nog eens terug, maar dan wat langer. Het was eigenlijk veel te kort. Een echte aanrader voor zich eens lekker wil laten verwennen.
Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les persedes in Lavilledieu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les persedes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les persedes scoort een 8.8 uit 10 op basis van 2 reviews.