359 reviews over Camping L'Idéal in het Nederlands

Leuke camping, vervelende aankomst.

Eriba, 17-8-2017

Goed:kinderen hebben een top vakantie gehad. Mooi uitzicht op de bergen. Leuk zwembad.

Minder goed: camping staat slecht aangegeven waardoor je met je voertuig/caravan de ingang blokkeerd. Onvoldoende parkeer ruimte voor ingang/receptie. Hierdoor moeten keren met combinatie in volgend dorp. Straatjes op de campeer veldjes smal, kampeerders laten hun voertuig voor caravan/tent staan om het nog smaller te maken (terwijl er een aparte parkeer locatie is, maar ja dan moet men 2 minuten lopen). Hierdoor moesten wij caravan afkoppelen om er door te kunnen.

Camping winkel is zeer beperkt. Brood rond 9uur vaak uitverkocht. Reserveren niet mogelijk.

3 douche gebouwen. Temperatuur verschilt per minuut. S'morgens om de 7 seconden op de knop drukken, S'avonds om de 12 seconden.

Wc papier in de vorm van losse vellen welke je vooraf uit automaat moet pakken.

Restaurant: geen hoogstandje, niet uitnodigend.

Gereisd familie in augustus 2017

Gelegen in een prachtige omgeving!

Janneke Kornet, 15-8-2017

Een mooie kleine camping.

Pluspunten: schoon en netjes - goede receptie, veel info te krijgen - grote mooie speeltuin

Minpunten: caravans dicht op elkaar - animatie slecht, wordt vaak iets totaal anders gedaan dan aangegeven, spreken geen of zeer beperkt NL, op de sportvelden is geen enkele leiding.

Wij boekte via touroperator, enige touroperator met een frans sprekend echtpaar, maar ze zijn ons 100% meegevallen! Caravan was schoon en netjes.

Tip: neem vesten, jassen en dekens mee, het weer is erg onstabiel. Na 20:00 is het al flink koel. Ook regent het regelmatig in het hoogseizoen.

Ga vooral parapenten! Strand bad van St Jorioz erg leuk voor kinderen, mont Blanc trein (mer de glace) (wij mochten met onze 2 jarige niet in de Aquille du midi plus dat er zowel beneden als boven 2.5 uur wachttijd was) waanzinnig gaaf, te combineren met het attractiepark en stad Chamonix, boomklimpark aan Taillores heel leuk, Annecy met de boot kortom genoeg te doen!

Gereisd familie in augustus 2017

Gudo STEKHUIZEN, 15-8-2017

Zwembad was erg leuk en had voor de kinderen voldoende mogelijkheden om fijn te kunnen spelen. Wel hebben we er regelmatig ongelukjes zien gebeuren. Het was op verschillende plaatsen erg glad waardoor er regelmatig mensen uitgleden.

Verder mogen de huuraccommodaties/ tenten wat ons betreft bij elkaar gezet worden.

Ricardo SCHUFFELEN, 15-8-2017

Het is een mooie camping enige wat wij missen is meer animatie voor de jeugd van 15 jaar en ouder.

Mooi zwembad, slechte animatie

NL, 14-8-2017

+ Er was 1 avond vuurwerk naast de camping. Dit was heel erg mooi!

+ Het zwembad was erg leuk. Voor jonge en oudere kinderen geschikt.

- De animatie was voornamelijk gericht op Franstaligen, terwijl 90% van de gasten Nederlands is. Er was wel een Belgisch meisje bij de animatie die ook Nederlands sprak, maar bijv bij de Minidisco werden alleen Franse en een Engelse liedje gedraaid. Voor de kleine kinderen was dit echt minder leuk.

- Het programma van de animatie was onduidelijk en voornamelijk in het Frans. Ook klopte de informatie op de app niet waardoor we soms voor een dichte deur stonden bij de animatie.

- Er werden niet altijd gepaste liedjes voor kinderen gedraaid. Liedjes over mitrailleurs en seks.

- De ruimte van de animatie was niet erg leuk: zaaltje boven met tl-verlichting.

- Niet veel ligstoelen bij het zwembad voor het aantal gasten op de camping.

- Plekken (kampeer en stacaravan) erg dicht op elkaar. Er zijn maar weinig plekken met mooi uitzicht.

- Annecy is een half uur rijden, maar door drukte doe je er minstens 3 kwartier over.

Fam. Broekhuizen, 14-8-2017

Nu voor de derde keer op deze camping gestaan. Geweldige plek en heerlijk zwembad. Afstand tot het meer goed te doen. Sanitair is ook genoeg en prima in orde. Alleen jammer dat er geen wc brillen zijn maar verder top.

De speeltuin is erg mooi en leuk dat de tennisbaan en midgetgolf gratis zijn.

Anoniem, 12-8-2017

Hele leuke vakantie gehad.

Leuk zwembad.

Sanitair mooi.

Mooie omgeving.

Nynke VAN DER GOOT- GEERTSMA, 12-8-2017

wc's niet gescheiden, geen wc bril.

animatie beperkt en mn franstalig gericht.

Heerlijke vakantie gehad!!

Anke, 12-8-2017

Een top vakantie gehad!! De omgeving was prachtig! Vele mooie wandelingen gemaakt en andere sportive activiteiten gedaan!!

De camping zelf was heel netjes!! Bij de receptie heel behulpzaam. Bij het restaurant heel aardig personeel. Goed eten. Zwembad was top!! Het enigste minpuntje was dat het heel druk was bij het voetbalveldje.... waardoor onze zoon van 10 bijna niet toekwam tot voetballen... Als tip zou ik het animatie in de avond van 19.00 tot 20.00 een uurtje alleen kinderen laten voetballen tot 12 jaar. Verder een dikke 👍 Voor deze camping!

erg leuk

ten caat, 12-8-2017

wij zaten net op een verkeerde plek op de camping. aan de straat kant. waar veel kwamen en gingen. zodat je niet echt contact legde. door over de camping te lopen merkten we, dat het gezellige camping gevoel er echt wel was.

nadeel was dat er geen wc brillen waren en mannen en vrouwen samen het sanitair moesten delen

leuk zwembad, lekker eten in het restaurant, niet duur .alleen streek gerechten en pizza.

misschien een tip. lekkere schnitzel op het menu..

geweldig uitzicht op de parapenters, mooi blauw, helder water van het meer. heerlijk in zwemmen

leuk vuurwerk.

dagje annecy was leuk maar ooow wat druk..

chamomix met de Mont Blanc en de kabelbaan naar de aguili de midi. GEWELDIG. je kunt daarboven last hebben van zuurstof tekort. even wennen. alleen de route er naar toe al is super.

er zijn zo veel dingen te doen in de omgeving. je hoeft je er niet te vervelen.

kort samengevat. we hebben een heerlijke vakantie gehad mede dankzij het goede weer.

komen zeker terug..

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping L'Idéal**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Idéal in Lathuile (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Idéal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Idéal scoort een 8.03 uit 10 op basis van 470 reviews.