Camping Les Ranchisses (Glamping) *****

Camping Les Ranchisses (Glamping)
Les Ranchisses (Glamping)
8,2

WebsiteLink naar website

348 reviews over Camping Les Ranchisses (Glamping) in het Nederlands

Lekkere vakantie

Louise, 15-9-2017

Prima vakantie gehad. Heerlijke niet te grote camping. Leuk met klein kind (3). Omgeving is heel mooi en veel te doen. Zwembad, bar, speeltuin etc allemaal prima. Al met al hele goede tijd gehad

Ook nog wel wat opmerkingen.

Wij waren in september en vertrokken ruim een week voor de sluiting, dat was wel heel goed te merken. Brood vaak op, nauwelijks keuze in schepijs meer, gewoon heel duidelijk dat ze dicht gaan. Ik snap wel dat ze niet met voorraad willen blijven zitten. Meest tenenkrommende was wel de touroperator die er echt geen zin meer in had. Ben nog nooit zo een accommodatie uitgekeken bij vertrek, er kon geen vriendelijk woord meer vanaf.

Verder tip; let goed op de locatie van je accommodatie, camping heeft 2 delen. Wij zaten op het bovenste deel ( ik had dit van ge voren wel gezien maar er was geen plek meer in eerste instantie beneden) is me erg meegevallen omdat we meteen aan het begin zaten maar met name in 2e rustige week leek beneden wel leuker

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Geweldige camping

Cathy K., 8-9-2017

Wat een heerlijke camping met een zeer goed restaurant, in een prachtige omgeving.

Winkeltje is redelijk uitgebreid met altijd genoeg croissantjes en stokbrood in de ochtend.

Het zwembad met het volwassen gedeelte was super. Vanaf het bad kun je ook in het gewone zwembad kijken en zo toch een beetje de kinderen in de gaten houden.

De glijbanen hadden iets spectaculairder gemogen, maar ach een kniesoor die daar op let.

Wij hadden een sta caravan met airco, wat geen overbodige luxe was gedurende de hele warme dagen.

Al met al hebben we een super vakantie gehad en overwegen om wel weer terug te gaan (dat doen we normaal gesproken nl. niet)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super leuke camping met goed personeel

Meester, 4-9-2017

Dit is een geweldige camping die eigelijk alles te bieden heeft met kinderen tot een jaar of 14 / 15. De camping is netjes en schoon en het restaurant is goed en heeft een fantastische ligging aan de rivier. De zwembaden zijn goed en het sanitair is erg schoon. Het personeel is aardig en behulpzaam. De animatie is geweldig dankzij de Nederlandse meiden Laura en Isa. Tot nu toe de beste camping ooit. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastisch!

Myriam, 29-8-2017

Ontzettend leuke en mooie camping voor jonge gezinnen. Entertainment was geweldig mede dankzij Isa en Laura, twee Nederlandse meiden. Onze kinderen hebben genoten! Stacaravans van camping zelf zijn erg mooi en liggen vlakbij centrum. Stacaravans van touroperator staan veelal aan de andere kant van de weg behalve de luxe die staan ook vlakbij het centrum. Zwembad is prima en er staan genoeg ligbedden. Genoeg te doen in de omgeving: druipsteengrotten, kastelen, dorpjes Largentiere en Balazuc vooral leuk als er markt is, paardrijden, bomen klimparcour. Echt een plek om nog een keer terug te komen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige vakantie in de Ardeche!!

Natasja, 18-8-2017

Camping is erg mooi. Mooie omgeving met veel te doen. Zwembad is leuk voor de kinderen. Je mag er met opblaasbaar speelgoed in. Voor volwassenen de naturspa waar je heerlijk even kunt relaxen.Wij zaten in een stacaravan, vlakbij het zwembad. Deze ook netjes verzorgd. Kortom een fijne vakantie op een leuke camping.

Geweldige camping

Hanno, 17-8-2017

Geweldig restaurant.

Geweldig zwembad.

Grote campingplaatsen.

Spa met zwembad volwassenen .....TOP.

Fijne campingwinkel.

Mooi en zeer schoon sanitair.

Rustige camping

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

heerlijk, relaxte vakantie

Fam. Bijen, 15-8-2017

Wij hebben heerlijk genoten op deze camping. Ontvangst was prima en toevallig in het Nederlands. Onze kinderen 7,8 en 11 jaar oud hebben zich prima vermaakt, met name in het zwembad. Je mag in het zwembad spelen met ballen en opblaasbanden e.d. Wanneer je hier niet van houdt is er een 16+ zwembad met massagestralen, bubbelbad en sauna. (voor mannen is in dit bad een "strakke" zwembroek verplicht. Uitzicht op de "gewone" zwembaden. De glijbanen vielen wat tegen, klein.

Wij hadden een ruime kampeerplek, auto naast de caravan en nog ruimte voor een bijzettentje. Alle plekken hebben voldoende schaduw, veel hoge bomen/ heggen. Wij stonden aan de kant van een doorgaande weg, je hoort het verkeer wel maar voor ons geen probleem. Voldoende animatie. Onze kinderen maakten gebruik van de mini disco om 19.30 uur en soms het avondprogramma, muziek, goochelaar, clown. 's middags waren er sportactiviteiten maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Hoewel er geen specifieke animatie is voor 10+ vermaken zij zich prima op het sportveld, 's avonds de ontmoetingsplek voor de jeugd.

Genoeg (Nederlandse) kinderen om mee te spelen.

Restaurant op de camping was goed, vooraf reserveren, dit zegt al genoeg.

Het sanitair was schoon! en nooit gesloten ivm schoonmaak, er waren genoeg wc.s, douches en (af)wasgelegenheden, geen elke keer hoeven te wachten.

Op loopafstand (30 min.), via een wandelpad, naar Lagentiere, gezellig dorpje met 2 x per week een marktje en diverse restaurantjes.

Veel (sportieve) activiteiten in de buurt. Er is genoeg te doen en te zien.

Wij zouden graag nog eens terug komen.

Fijne camping

Kris, 14-8-2017

We hebben twee weken op deze camping gestaan in een mobile home ( nr 230). We zaten op de berg, via een tunnel liep je naar de camping. Mijn mening is dat deze camping gericht is op gezinnen met kleine kinderen (tot 10 jaar). Voor tieners is er geen "animatie". Mijn dochter (12 jaar) heeft zich overigens prima vermaakt; hangen op het voetbalveldje met mensen die ze daar heeft ontmoet, maar er wordt niets voor ze georganiseerd. Het grootste pluspunt voor ons was het 16+zwembad; heerlijk rustig, bubbelbaden, sauna's, harde stralen. Overal genoeg ligbedjes. Ook hier het bekende handdoekje leggen :( , maar de handdoeken werden ook wel eens weggehaald door het personeel :) ! 5 dagen in de week animatie overdag en in de avonduren, in de weekenden niets. De animatie is voornamelijk in het frans. Wat wel leuk was, dat er geregeld s 'avonds een band optrad (de ene keer beter dan de andere keren). Kortom een fijne vakantie gehad, ik zou hier zeker nog een keer naar toe gaan
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke camping in schitterende omgeving!

Jim, 12-8-2017

Mooie en goed onderhouden camping.

Wij hadden een Losgetent met douche en wc gehuurd van de operator. Mooie accomodatie, fijne begeleiding van de beheerders.

Grootte van de camping was voor ons precies goed. Mooi zwembadcomplex en speeltuin, leuke animatie, heerlijk restaurant, gezellige bar en lekker kanoveren of spelen in het riviertje bij de camping. Camping is van alle gemakken voorzien.

In de omgeving zijn voldoende uitstapjes te maken. Voor de sportieve wielrenner ligt er ook voldoende uitdaging!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

fantastisch

Vap, 9-8-2017

aanrader voor gezin met jonge kinderen

kan me wel voorstellen dat er voor oudere (14 + ) niet zo veel te beleven valt, maar

voor jonge kinderen 1 woord : SUPER: nl visjes vangen, kano, leuk restaurant gelegen bij speelpleintje

iemand klaagt dat iedereen al in bed ligt na 23 u, wij vonden de animatie die we hoorden tot 23 u een minpunt (je hoorde het heel goed, dus dat is het enigste minpunt) zo zie je maar, je kan niet voor iedereen goed doen

leuke ruime bar

dicht bij Largentière: wat een luxe om es een tof klein stadje (of groot dorp) in de buurt te hebben, waar er ook leuke restaurants waren

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Ranchisses (Glamping) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ranchisses (Glamping) in Largentière (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ranchisses (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Ranchisses (Glamping) scoort een 8.2 uit 10 op basis van 384 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: