Camping Belle Roche ***

Camping Belle Roche
Belle Roche

46 reviews over Camping Belle Roche in het Nederlands

mooi weidse camping met ruime plekken

friso, 25-8-2017

Ruime plaatsen, rond een groot veld met enkele speelplekken voor de jeugd. Goed zwembad. In het hoogseizoen wordt er eenmaal in de week een pizza-avond gehouden voor meer dan schappelijke prijs/kwaliteitsverhouding.

Goede mogelijkheden voor wandelingen rond het meer met de ontzettend mooie hangbruggen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke plek met prachtig uitzicht!

Esther, 10-8-2017

Verwarmd fijn zwembad, prachtig uitzicht. Hardwerkende super vriendelijke eigenaren. Lekkere pizza's, grote campeerplekken. Een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Fantastisch, kleinschalig en prachtig gelegen!

Familie Elst, 10-8-2017

Heel fijn kleine overzichtelijke, prachtig gelegen camping.

Zeer vriendelijke eigenaren. Ook al is het druk... altijd tijd om te vragen naar hoe het met je gaat of vragen naar de avonturen die je hebt beleefd die dag.

Schoon sanitair, lekker zwembad waarbij je prachtig uitzicht hebt op de bergen om je heen.

Lekkere ligbedjes.

Grote plekken voor de tent en geen rijtjescamping, veel privacy.

Wij gaan nooit terug naar een camping, naar Belle Roche dus wel, in 2016 hebben we ook 3 weken gestaan, onze kinderen wilden heel graag terug. (5 en 8 jaar) Dit jaar is weer super bevallen.

Als je opzoek bent naar rust, zit je hier goed.

Mooie wandelingen te maken in de buurt.

Restaurantje bij de camping waar je kunt eten of je pizza/patat kan laten bezorgen bij je campingplek.

Er zijn eventueel ook elektrische fietsen te huur.

Nadeel is dat de grote supermarkt echt ver weg zit (La Mure, ongeveer 45 minuten rijden)

Al hebben ze op de camping een oude koelkast en vriezer waar je gebruik van kunt maken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige camping

Boy Pulles, 6-11-2016

Wij vonden alles prima in orde, prachtig ruime plaatsen, met mooi uitzicht, mooie en zuivere toiletgelegenheid, ook heerlijk gegeten in het restaurant en terras, het zwembad is erg mooi en vanuit het zwembad een prachtig uitzicht rondom, zeer vriendelijke en hulpvaardige eigenaren, een fijne camping voor mensen die van rust houden.
Gereisd met partner in september 2016

Pareltje in de alpen

Hugo, 10-9-2016

Wat een mooi plekje! Overal geweldig uitzicht en een heerlijke ruimte om je heen.... Voor de mensen die van rust houden en van een camping die met zorg en aandacht wordt onderhouden. Ik heb in 20 jaar niet eerder de toiletten zo goed schoongemaakt zien worden in Frankrijk. Complimenten...
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Water een ruimte.

G. Ongemak, 3-9-2016

Zeer ruim opgezette camping met royale plaatsen, fantastisch uitzicht en ze rustige ligging. Op hete dage beperkte beschutting van nog jonge beplanting. Vanaf de camping talloze wandelmogelijkheden. Sanitair up to date en voldoende schoon - aantal douches en toiletten zelfs in naseizoen beperkt in aantal. Eigenaren zijn redelijk commercieel ingesteld, maar wat chaotisch en afstandelijk vriendelijk. Restaurant op de camping met goede kwaliteit en volwassen prijzen - prima broodservice. Leuk zwembad. Omgeving biedt wandelaars en rustzoekers royaal mogelijkheden. Als de betrokkenheid bij de gasten wat groter zou zijn zou de score hoger uitvallen.
Gereisd met partner in september 2016

Mooie camping in prachtige omgeving

Slagter, 24-8-2016

Wij hebben afgelopen zomervakantie twee weken op belle roche gestaan met onze twee jongens (4 en 1, 5 jaar). We hadden een mooie ruime plek aan het speelveld waardoor de kinderen lekker hun gang konden gaan. Het zwembad is vooral lekker op de hele warme dagen (+30). Als het iets kouder is is het onverwarmde bad wel wat fris, met name voor de allerkleinsten. Voor de kleinsten is het ontbreken van een peuterbad wel een gemis, wij hadden daarom een badje bij de tent.

Vanwege de ligging t.o.v. de dichtstbijzijnde supermarkten(30-40 min. rijden) hebben we op de camping een koelkast gehuurd, dat was perfect.

De omgeving is super en er zijn diverse stadjes, bergen meren en dergelijke te bekijken. Al met al een mooie camping die wij gerust kunnen aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Kom zeker terug!

David v.Wijngaarden, 19-8-2016

Wat een rust, ruime plekken, mooi terrein, geen tenten en caravan rijtjes, niet haring aan haring, niet alleen Nederlanders, hygiëne goed, echt heet water om af te wassen, prima en lekker koel zwembad tot 2 meter diep, echt lekker eten, lieve eigenaren, ruim speelveld. Winkels wel even stuk rijden, betaalde wifi,geen riviertje. geen animatie (heerlijk), (sport)activiteiten op flinke afstand.

Omgeving tussen de Vecors en de Ecrin is prachtig en indrukwekkend.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooiste, rustigste en meest natuurlijke camping

Linda, 11-8-2016

De groenste en rustigste camping die we ooit in Frankrijk bezocht hebben. Lekker zonder animatie, storende treinsporen en drukke wegen. De kinderen (9 en 11) vreesden dat ze hier geen vriendjes konden vinden, maar dat viel mooi mee! Er werd vooral verstoppertje gespeeld op het centraal gelegen sportveld. Kleinere supermarkten in Lalley en Mens, grotere in La Mure (40 min rijden door prachtig landschap). Chaotische eigenaren, waar we verder niet zoveel mee van doen hadden. Leuk watervalletje in de buurt. Canyoning vlakbij La Faurie vanaf 6 jaar is erg leuk! De hond heeft het ook fijn gehad met de rust en de omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een zeer aangenaam verblijf op de camping

Hans en Helen van der Schoot, 7-7-2016

Wij waren er in juni met de caravan. Zoek je rust, natuur, wandelen en een centrale ligging tussen diverse berggebieden, dan is dit een zeer geschikte camping. Ondanks dat de camping gebruikt wordt om door te trekken, leent zich deze camping uitstekend voor een verblijf van langere duur. Wij waren er 10 nachten. Het zicht vanaf de plaats is prachtig met omliggende bergen in een groot dal. De plaatsen zijn ruim en leuk verdeeld over het terrein. Het sanitair wordt keurig bijgehouden en is compleet. Er is wifi op de standplaats. Voor boodschappen is er een winkeltje in het dorp. Supermarkten liggen op 20 minuten afstand. Nathalie en Patrick zijn hulpvaardige en aardige mensen die er alles aan doen om het de kampeerder naar de zin te maken. Nathalie spreekt goed Engels. Ook het eten op de camping is goed en zeer betaalbaar. Er liggen honderden kilometers aan goed uitgezette wandelroutes en informatie hierover is op de camping verkrijgbaar. Kortom: een echte aanrader.
Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Belle Roche in Lalley, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Belle Roche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Belle Roche scoort een 8.95 uit 10 op basis van 59 reviews.