9,5

Uitstekend

Zoover award

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Domaine de Chadeyron**** bij :

11 tips over Camping Domaine de Chadeyron

Joop, 3-8-2017

Op de Ardeche is het erg druk met kano's, daarom hebben wij gekozen om te kanoen op de Chassezac, een hele mooie zijrivier met veel minder drukte. Er stroomt iets minder water doorheen dus de stroomversnellingen zijn misschien iets minder heftig, maar het is een prachtige kloof. Met veel standjes en rotsen om vanaf te springen.

J. de Ligt, 6-7-2015

Nogmaals sorry Sander, dat we bij vertrek het pad hebben "gemold".

Voor mensen die na ons komen,... luister naar Sander en laat hem je helpen om de caravan weg te trekken met zijn 4 wiel drive.

Peter, 1-9-2014
    Wij hebben er geen gebruik van gemaakt, maar je kon er 's morgens verschillende broodjes kopen (vers gebakken) en je kon op de camping ook eten.

barriemarie, 18-8-2014

bezoekje aan het rustige vallei de l'ibie

bezoek aan Haribo museum/fabriek (wel eventjes rijden)

Kim, 16-8-2014
      Bezoek de boerderij aan dezelfde weg waar heerlijke geitenkaas gekocht kan worden!
      Josjewijnands, 28-7-2013
      De eigenaren van de camping organiseren regelmatig een gezamelijke maaltijd voor wie daar zin in heeft. Wij hebben de paella avond meegemaakt, heel gezellig en lekker gegeten. Het is zeker een aanrader om aan deze avonden deel te nemen.

miranda61, 27-6-2013
      Kanoën op de Ardèche, Wandeling bij Labeaume ca 11 km incl. het dorpje zelf. Bezoek dorpje Balazuc. Het dorpje bij de camping (Lagorce) is ook leuk om eens door heen te struinen.
      janfeenstra, 30-7-2012

Mocht je er aangehecht zijn, dan is het verstandig om bij de stacaravans mee te nemen: mokken, theepot en (meer dan 1) snijplank.

Bij zwembad weinig schaduw: eigen parasol.

tuijlennest, 2-7-2012
      Pont d'Arc, de natuurlijke brug over het water.
      j_timmers5, 1-7-2012

rij een x de col de meyrand op,geweldige rit.

rit door de gorges de ardeche,mooie uitzichtpunten.