Appartement Les Mousquetons ***

5,7

• Ligging t.o.v. pistes10,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Mousquetons bij:

3 reviews over Appartement Les Mousquetons in het Nederlands

klein kompleet appartement super mooie ligging

olaf, 7-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ook ik ben verrast door de voorgaande gast die zo'n slechte waardering gaf. Het was niet groot maar dat zijn we wel van de franse appartementen wel gewend, Frappant genoeg konden we wel al onze ski spullen, boodschappen etc makkelijk kwijt. Wij hadden ons door de eerdere slechte beoordeling laten beïnvloeden en dat bleek dus zwaar ongegrond. Het was er erg schoon en wat een hoeveelheid spullen: mooie tv met decoder, veel en goed keukengerei (pannen!), stofzuiger, sneeuwschep, wok, gourmetstel spelletjes etc etc. Ligging is werkelijk een van de mooiste die ik heb gezien. En dat zijn er heel veel! We sliepen op een bedbank met een goede matras, zeker geen ikea bedje! De bedbank lieten wij uitgeklapt staan en toch was er ruimte genoeg. Pluspunten: ligging, warm appartement, kompleet, aparte WC, privé parkeergelegenheid, Minpunt: sleutel adres is een dorp verder. Belachelijk van reisorganisatie die ook zeer slecht te vinden zijn!!! Het appartement daarentegen is wel makkelijk te vinden.
Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Voor herhaling vatbaar

n.vd. Berk, 4-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Was verrast na voorgaande beoordeling dat het appartement schoon was,

de meegenomen gloor was niet nodig, fantastisch uitzicht op de piste.

Achter appartement verbindingspiste naar skilift soleil, service van touroperator was ook prima, wij hebben geen slechte ervaringen ondervonden.

Gereisd met partner in december 2012

Geen aanrader!

D.Karelse, 28-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geen aanrader! Deze 4 pers.accomodatie is geschikt voor 2 personen.

Het appartement was heel erg vies en slecht onderhouden. Slechte kleine bedden! Vieze dekens.

Ligging is perfect, skies aan en 50 m lopen naar de piste.

Mooi uitzicht op de bergen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Mousquetons bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Mousquetons in La Toussuire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Mousquetons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Les Mousquetons scoort een 5.67 uit 10 op basis van 3 reviews.