Chalet Duverney ****

• Ligging t.o.v. pistes8,0

1 review over Chalet Duverney in het Nederlands

Alice, 25-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn net terug uit La Toussuire en zijn in Chalet Duverney geweest, we hadden het klein appartement beneden en het is ons heel erg goed bevallen. op zich wel klein maar heel knus wel waren er een paar dingen die we misten zoals een kleerkast (prima op te lossen achteraf met de laden van het dressoir) geen schilmesje, broodplank en broodmes. maar ik weet zeker dat dit volgend jaar vast wel opgelost is want het appartement is nog heel nieuw en dan loop je wel eens tegen zoiets aan. kortom een aanrader zeker qua ook skigebied.Tip zet de auto op de hoofdstraat in de parkeerhavens anders loop je het risico dat je bij sneeuwval voor een klein stukje kettingen moet leggen.
    Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Duverney in La Toussuire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Duverney zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Duverney scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.